想生BB

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   0


大宅

積分: 2856


81#
發表於 11-9-1 13:22 |只看該作者

引用:Quote:喵喵^^+發表於+11-9-1+11:14+我8月10

原帖由 JgB 於 11-09-01 發表
我升完高溫都唔再CHECK 紅D,不過喺DPO 12-15 都會有淺線架。
你DAY幾深粗? 唔想太大壓力,不如排卵後D12 ...
我最深色係day 12. 同埋呢日係低溫。希望大家都bingo la.




男爵府

積分: 5346


82#
發表於 11-9-1 13:39 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-1 11:17
你有無用紅d check下幾時排卵呀?如果有就唔洗side彈藥。集中d 一激即中!



...

我唔用紅d了, 因為成日都係得一條線; 這兩日有分泌, 頭先仲比昨日多, 明晚再繼續.


男爵府

積分: 8511


83#
發表於 11-9-1 15:44 |只看該作者
邊日CHECK BINGO好呢??


珍珠宮

積分: 30303


84#
發表於 11-9-1 19:26 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+11-9-1+01:45+3/9+check+

原帖由 JgB 於 11-09-01 發表
仲有兩日, 快有好消息啦~
我要7/9先可以CHECK
都係4/9先,夠14日





複式洋房

積分: 200


85#
發表於 11-9-1 20:48 |只看該作者
本帖最後由 Meggia 於 11-9-1 21:56 編輯

祝BINGO!!


男爵府

積分: 8511


86#
發表於 11-9-2 23:51 |只看該作者
邊日CHECK BINGO好呢??


侯爵府

積分: 24474


87#
發表於 11-9-3 08:05 |只看該作者
我今早用紅d check 已連續兩日有線, around 30%, 但我今日係排卵後10, 我又唔敢用綠d試, 怕失望, 同埋呢個weekend又要出街買野, 怕影響心情.......唔知點做....我都想明早試綠d, 但又驚


男爵府

積分: 8511


88#
發表於 11-9-3 08:13 |只看該作者
紅D有線唔等於BINGO架, 有個月我都係咁.....勁失望呢.

倒數日子好心急呀.


男爵府

積分: 8511


89#
發表於 11-9-3 08:13 |只看該作者
紅D有線唔等於BINGO架, 有個月我都係咁.....勁失望呢.

倒數日子好心急呀.


侯爵府

積分: 24474


90#
發表於 11-9-3 08:32 |只看該作者
CLK66 發表於 11-9-3 08:13
紅D有線唔等於BINGO架, 有個月我都係咁.....勁失望呢.

倒數日子好心急呀. ...
你幾時用綠d check?

點評

CLK66  紅D有線, 綠D無線, 不信邪去買驗孕棒, 最後M小姐來, 所以紅D有線也沒用.  發表於 11-9-3 11:07


男爵府

積分: 5346


91#
發表於 11-9-3 09:56 |只看該作者
老公這兩日唔舒服, 想補多一次都唔知幾時得?


大宅

積分: 2335


92#
發表於 11-9-3 23:40 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-1 19:26
都係4/9先,夠14日

就CHECK得啦? 我仲要等多1個星期...mouth:


大宅

積分: 2335


93#
發表於 11-9-3 23:43 |只看該作者
喵喵^^ 發表於 11-9-1 13:22
我最深色係day 12. 同埋呢日係低溫。希望大家都bingo la.

過兩日你都可以CHECK啦, 希望大家都快啲有好消息.


大宅

積分: 2335


94#
發表於 11-9-3 23:45 |只看該作者
CLK66 發表於 11-9-3 08:13
紅D有線唔等於BINGO架, 有個月我都係咁.....勁失望呢.

倒數日子好心急呀. ...

倒數的日子真係幾慢過...
所以, 聽日都係出街玩下, 唔使掛住...


大宅

積分: 2335


95#
發表於 11-9-3 23:46 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-3 08:05
我今早用紅d check 已連續兩日有線, around 30%, 但我今日係排卵後10, 我又唔敢用綠d試, 怕失望, 同埋呢個w ...
30%都唔少, 祝你KEEP住深! 加油~


大宅

積分: 2335


96#
發表於 11-9-3 23:46 |只看該作者
qwbear 發表於 11-9-3 09:56
老公這兩日唔舒服, 想補多一次都唔知幾時得?

排咗卵唔使都得啦, 好好休息等BINGO啦~


侯爵府

積分: 24474


97#
發表於 11-9-4 08:05 |只看該作者
我24/25排卵, 今朝紅d綠d都冇反應, 反而早兩日紅d仲有30%, 好失望呀 !! 今日係排卵第11日了...好唔開心


大宅

積分: 1758


98#
發表於 11-9-4 09:06 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

hi 我係11/8 day 1的,宜家都係等check bingo,你唔好失望住先,過兩三日再check,一日未m come,一日都有機會,我都試了四年,每個月都係咁等......祝大家都早日有好消息


大宅

積分: 1579


99#
發表於 11-9-4 09:23 |只看該作者
我想問下各位紅D綠D邊度買GA?? 我都係10號DAY1, 等待check bingo 啊


大宅

積分: 2856


100#
發表於 11-9-4 13:59 |只看該作者
qqj 發表於 11-9-1 19:26
都係4/9先,夠14日

Check左未呀? 好緊張呀, 希望你中啦! 等你好消息!

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo