想生BB

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   2


大宅

積分: 2295


81#
發表於 11-8-28 12:35 |只看該作者

回覆:豬大媽 的帖子

我經期超唔準,2-3個月先黎一次,一個月黎一次又有,仲試過半年都冇黎m,
我150cm,大概90磅,都不算肥,但多手毛脚毛連肚都有毛...
舊年婦檢照超聲波照到卵巢有好多卵泡,再驗埋血,醫生話有卵巢多囊症~




大宅

積分: 1315


82#
發表於 11-8-28 13:05 |只看該作者
請問排卵葯點食嫁!?今天睇醫生!醫生話day2先食!但今日完咗m(8/22)day1! 又叫我食咗先!下個cycle day2先食!連食5日!好迷茫

食排卵丸係咪會致肥的?


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


83#
發表於 11-8-28 13:20 |只看該作者

回覆:happypig828 的帖子

我果d係由Day3食到Day7,每日1粒!




大宅

積分: 2295


84#
發表於 11-8-28 13:40 |只看該作者

回覆:KylieWons 的帖子

其實呢條路真係唔易行...
希望我地都可以沾沾你運氣啦!
大家快d bingo!!





男爵府

積分: 6375


85#
發表於 11-8-28 13:41 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

唔好緊張心急,唔成事架




男爵府

積分: 6375


86#
發表於 11-8-28 14:31 |只看該作者

回覆:有冇JM因為有卵巢多囊症食排卵藥而成功左架?

我頭先check架,但琴日照超聲e生又話卵巢未夠大去排,要等10日8日。但而家紅d又有深線又有笑哈哈。我好迷惘
myphoto.jpg




大宅

積分: 4108

畀面勳章


87#
發表於 11-8-28 14:41 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-28 14:31
我頭先check架,但琴日照超聲e生又話卵巢未夠大去排,要等10日8日。但而家紅d又有深線又有笑哈哈。我好迷惘 ...
唔駛迷茫啦..
又信紅D/哈哈笑..又信醫生咪得囉..
今日DODO..隔日又DODO..
再等到醫生話係時候再DODO..
咁咪OK囉


男爵府

積分: 6375


88#
發表於 11-8-28 14:44 |只看該作者

回覆:樂遙BB 的帖子

突然覺得e生好唔專業咁




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


89#
發表於 11-8-28 16:49 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

會唔會係因為打完針後影響hgh呀?


大宅

積分: 1509


90#
發表於 11-8-28 17:21 |只看該作者

引用:我頭先check架,但琴日照超聲e生又話卵巢未

原帖由 siuangel1 於 11-08-28 發表
我頭先check架,但琴日照超聲e生又話卵巢未夠大去排,要等10日8日。但而家紅d又有深線又有笑哈哈。我好迷惘 ...
我有用紅d呀!但是無用哈哈笑呀!我都考慮跟買不買哈哈笑




大宅

積分: 2295


91#
發表於 11-8-28 17:56 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-28+14:31+我

原帖由 樂遙BB 於 11-08-28 發表
唔駛迷茫啦..
又信紅D/哈哈笑..又信醫生咪得囉..
今日DODO..隔日又DODO..
:
十分同意!!




大宅

積分: 2295


92#
發表於 11-8-28 17:59 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

唔駛迷茫,有時候排卵呢回事好難講~
更何況我地有多囊症,更加話唔埋...




大宅

積分: 2295


93#
發表於 11-8-28 18:00 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

你有冇打排卵針呀???




大宅

積分: 2295


94#
發表於 11-8-28 18:07 |只看該作者

回覆:happypig828 的帖子

原則上黎講係由day2開始食,連續食5日,但亦有d人係由day3或day5開始食,視乎你食嘅牌子而定~
你聽醫生吩咐喇,佢叫你食左先你就食左先喇~




男爵府

積分: 6375


95#
發表於 11-8-28 18:43 |只看該作者

回覆:ilovedogs322 的帖子

我只食排卵丸,冇打針




男爵府

積分: 6375


96#
發表於 11-8-28 18:44 |只看該作者

回覆:wingwong122 的帖子

買啦,紅d有線,笑哈哈用來確定




大宅

積分: 2295


97#
發表於 11-8-28 18:57 |只看該作者

回覆:siuangel1 的帖子

我想問下''笑哈哈''係咪一次性架!?




男爵府

積分: 6375


98#
發表於 11-8-28 21:01 |只看該作者

回覆:littlebaby1987 的帖子

係架,好似紅d咁,但就超貴




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


99#
發表於 11-8-29 00:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-28 18:43
我只食排卵丸,冇打針
咁呀,咪do囉!見到深粗同哈哈笑都do先之後有力再補飛!


男爵府

積分: 6375


100#
發表於 11-8-29 01:24 |只看該作者

回覆:ilovedogs322 的帖子

已連do3日,希望中啦




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo