立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3276
珍珠宮
積分: 48611
原帖由 樂遙BB 於 11-09-18 發表 應該係喇..聽日你應該會體溫升返高.. 你係唔係第1個CYCLE用紅D CHECK呀?
原帖由 atny 於 11-09-18 發表 應該係啦!今日假期,好好enjoy
別墅
積分: 546
積分: 1585
原帖由 sandy997 於 11-09-19 發表 大家開始check 紅 d 冇呀?好緊張,唔敢check呀
複式洋房
積分: 186
男爵府
積分: 8442
焦糖 發表於 11-9-20 00:19 我都唔敢check, 好驚失望呀! 想問係咪夜晚嘅體溫會高過訓醒時嘅體溫架??
積分: 4108
樂遙BB 發表於 11-9-20 10:31 體溫要早上量架.. 因為晚間你會郁動..會令體溫升高.. 要好似訓覺咁靜止左落黎起碼6個鐘以上..
原帖由 sandy997 於 11-09-20 發表 樂遙BB, 你同我差唔多, 你有冇check呀?
樂遙BB 發表於 11-9-20 14:59 排卵後第10日高溫.. 今朝check紅d既情況.. 不過我有多囊..m前m後都有線
sandy997 發表於 11-9-20 15:09 都幾深, 有機喎.... 我果條睇唔到咁....
積分: 3256
積分: 8819
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy