想生BB

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


81#
發表於 11-9-18 10:44 |只看該作者
唔只子宮位痛,仲有乳頭好痕,下體多分泌,•••不過可能係月經嚟之前嘅徵兆•••。以前月經嚟前,我三角位毛髮痕到不得了•••一痕就知不得鳥。


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


82#
發表於 11-9-18 11:31 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-18+10:08+今朝體

原帖由 樂遙BB 於 11-09-18 發表
應該係喇..聽日你應該會體溫升返高..
你係唔係第1個CYCLE用紅D CHECK呀?
甘明天體溫系咪要升0.3以上先ok呀?

我吾系第一個cycle用紅d呀。之前用下停下。體溫就量左五個月多。今次系第三個cycle try。希望成功啦




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


83#
發表於 11-9-18 11:34 |只看該作者

引用:應該係啦!今日假期,好好enjoy+

原帖由 atny 於 11-09-18 發表
應該係啦!今日假期,好好enjoy
我尋日已經早晚do左一次
想今晚補多穫。吾知c6肯吾肯呢




別墅

積分: 546


84#
發表於 11-9-18 15:54 |只看該作者
我以前三十幾日一個CYCLE
睇左中醫去到二十幾日一個CYCLE
點知無睇又返去三十幾日一個CYCLE
唔通要成世睇住中醫咩


大宅

積分: 1585


85#
發表於 11-9-19 13:26 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

大家開始check 紅 d 冇呀?好緊張,唔敢check呀




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


86#
發表於 11-9-19 15:02 |只看該作者

引用:大家開始check+紅+d+冇呀?好緊張,唔敢che

原帖由 sandy997 於 11-09-19 發表
大家開始check 紅 d 冇呀?好緊張,唔敢check呀
我今日先系高溫第一日 有排等~




大宅

積分: 3276

畀面勳章


87#
發表於 11-9-19 18:52 |只看該作者
回覆 sandy997 的帖子

冇check,唔想失望...因為feel到冇機...


複式洋房

積分: 186


88#
發表於 11-9-19 22:43 |只看該作者

回覆:atny 的帖子

我有都試過乳頭痕呀一我以為乾燥咋,亦試過有時三角位置痕,乜原來係因為m come 前會甘?我真係冇為以!




複式洋房

積分: 186


89#
發表於 11-9-19 22:44 |只看該作者

回覆:atny 的帖子

Me too!好想放棄!




男爵府

積分: 8442


90#
發表於 11-9-20 00:19 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

我都唔敢check, 好驚失望呀!

想問係咪夜晚嘅體溫會高過訓醒時嘅體溫架??




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


91#
發表於 11-9-20 06:54 |只看該作者
本帖最後由 qqlun 於 11-9-20 06:54 編輯
焦糖 發表於 11-9-20 00:19
我都唔敢check, 好驚失望呀!

想問係咪夜晚嘅體溫會高過訓醒時嘅體溫架??

我係夜晚嘅體溫高過訓醒時嘅體溫,

但體溫要起身即刻量先可以作準!!


大宅

積分: 4108

畀面勳章


92#
發表於 11-9-20 10:31 |只看該作者
本帖最後由 樂遙BB 於 11-9-20 10:31 編輯
焦糖 發表於 11-9-20 00:19
我都唔敢check, 好驚失望呀!

想問係咪夜晚嘅體溫會高過訓醒時嘅體溫架??

體溫要早上量架..
因為晚間你會郁動..會令體溫升高..
要好似訓覺咁靜止左落黎起碼6個鐘以上..
要剩係用隻手伸出去拎探熱針..
同埋每日最好較返同1個時間量(例如朝早起身返工)


大宅

積分: 1585


93#
發表於 11-9-20 14:47 |只看該作者
尋日check過紅d, 得個差d連自己都睇唔到既控....
我諗都係冇機架啦, 你地有冇check呀?
定係我早左d check呀?


大宅

積分: 1585


94#
發表於 11-9-20 14:48 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-20 10:31
體溫要早上量架..
因為晚間你會郁動..會令體溫升高..
要好似訓覺咁靜止左落黎起碼6個鐘以上..

樂遙BB, 你同我差唔多, 你有冇check呀?


大宅

積分: 4108

畀面勳章


95#
發表於 11-9-20 14:59 |只看該作者

引用:Quote:樂遙BB+發表於+11-9-20+10:31+體溫要

原帖由 sandy997 於 11-09-20 發表
樂遙BB, 你同我差唔多, 你有冇check呀?
排卵後第10日高溫..
今朝check紅d既情況..
不過我有多囊..m前m後都有線:;pppp:
myphoto.jpg





大宅

積分: 1585


96#
發表於 11-9-20 15:09 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-20 14:59
排卵後第10日高溫..
今朝check紅d既情況..
不過我有多囊..m前m後都有線

都幾深, 有機喎....
我果條睇唔到咁....

點評

MW148  我果隻都係要好留心先看到!!  發表於 11-9-20 18:13


大宅

積分: 4108

畀面勳章


97#
發表於 11-9-20 15:24 |只看該作者
sandy997 發表於 11-9-20 15:09
都幾深, 有機喎....
我果條睇唔到咁....
我前2個CYCLE M前都試過有呢隻色..
所以冇乜期望..


大宅

積分: 1585


98#
發表於 11-9-20 16:02 |只看該作者
係呀, 唔好諗咁多啦, 到左m到果日仲未黎先再check, 可能到時一深就.....
我自己就唔期望, 而且我又book左下個月去body check, 下個月又去旅行, 算啦, 唔bingo 住可能會玩得開心d既...只有咁去安慰自己....


大宅

積分: 3256


99#
發表於 11-9-20 18:01 |只看該作者
我唔想CHECK 住....我好怕又失望


男爵府

積分: 8819


100#
發表於 11-9-20 18:11 |只看該作者
回覆 sandy997 的帖子

我都係d27 day 1,我排卵後每日都keep住check紅d,除了排卵果日深粗之外,之後只得淺控.........所以好失望..........仲有1week才派彩!!好緊張!



首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo