想生BB

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   1


男爵府

積分: 7674


81#
發表於 11-9-7 15:22 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-7 14:01
我今個cycle用埋哈哈笑 (Clearblue 電子排卵測試棒) double check, 發現都幾準!
不過就算揾到排egg期,唔代 ...

係架, 但都好丫, 起碼知自己有排卵


大宅

積分: 2307


82#
發表於 11-9-7 15:40 |只看該作者
hello hello,
我新加入架!!
其實睇BK有一段時間,不過未開始開工,所以無留言啦!!
我下個月開始開工喇!!希望個個都中中中!!!

其實我之前cycle都比較亂,但6月開始探體溫同紅D,又變準左31day喎.
不過唔知搞咩,今個月又亂左...體溫無特別低,check 紅D無特別深粗,但就連續好多日有烘...搞到我啞左!!

btw,睇吓今個月幾時M,再估計返幾時排啦!!!下個月希望準返,一擊即中就好喇!!!
(不過下個月中去旅行...但唔理咁多,有B就當帶埋佢去,唔中就當去輕鬆吓啦)


大宅

積分: 2708


83#
發表於 11-9-7 17:06 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-7 14:07
OH...就算知道排卵期..勤力DO...都未必BINGO..其實仲有D咩因素影響? 本身既身體健康? 男既精子? 情緒都有影 ...
正如樓主講,著床成功率只有25%!
我之前都好似你咁諗, 所以上個cycle check 埋紅d都唔成功真係好失望!
今次try my best relax d! e家又進入漫長的等bingo期,好無奈!


大宅

積分: 2278


84#
發表於 11-9-7 21:37 |只看該作者

引用:Quote:PERTH小寶+發表於+11-9-7+10:04+明天

原帖由 smile_w99 於 11-09-07 發表
我今個cycle用埋哈哈笑 (Clearblue 電子排卵測試棒) double check, 發現都幾準!
不過就算揾到排egg期,唔代 ...
我都係今個月開始用哈哈笑+紅d~





別墅

積分: 874


85#
發表於 11-9-7 21:41 |只看該作者

引用:Quote:kathytong801+發表於+11-9-7+12:45+

原帖由 COCOLEUNG2 於 11-09-07 發表
我同你同一日day1 在28/8,今日d11用紅d得一個好淺好淺ga印,應該未排egg,我地再等下先 ...
條頸已經變成長頸鹿咁長了




侯爵府

積分: 24474


86#
發表於 11-9-7 21:41 |只看該作者
我都後悔唔早幾個月開工, 我怕呢幾個月唔得, 趕唔切生龍bb, 同埋唔想做細仔


大宅

積分: 4108

畀面勳章


87#
發表於 11-9-7 22:41 |只看該作者
今日DAY14..呢幾日體溫KEEP住係36.4-36.5
紅D仲係淺線..仲未排卵..
今次係第3個CYCLE..
對上2個CYCLE都係DAY14 & DAY15紅D會深..
但今日DAY14都仲係淺線


複式洋房

積分: 114


88#
發表於 11-9-7 22:45 |只看該作者
22/8 day 1,我都想痴吓d旺氣今日day16上星期已經有透明分泌,星期日朝do咗,尋晚都有do,但係用咗哈哈笑都笑唔出


大宅

積分: 3256


89#
發表於 11-9-7 22:52 |只看該作者

開個新post, 今次一撃即中 ! 中 ! 中 !

我今晚都開工了!加油大家




大宅

積分: 1965


90#
發表於 11-9-7 23:44 |只看該作者

回覆 回覆:hksugar的帖子

我前兩日有拉絲分泌,但今日先有哈哈笑,我準備開工了




複式洋房

積分: 497


91#
發表於 11-9-8 08:47 |只看該作者
我根據排卵捧指示..星期六. 日都有開工...個人仲KEEP 住熱..個肚又吉吉地...扯下扯下 (不過可能心理作用)....WHY 無DTEST 可以一著左床成功就TEST 到....漫長的BINGO 期........我..我應該18號先M, SO...26號打後先可以CHECK...仲有成20日...............


大宅

積分: 2708


92#
發表於 11-9-8 09:07 |只看該作者
回覆 PERTH小寶 的帖子

點解18號M要26號先check嘅?
應該18號打後就可以check架啦! 有d仲話M前4日可以check到tim!


大宅

積分: 2708


93#
發表於 11-9-8 09:11 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-7 21:41
我都後悔唔早幾個月開工, 我怕呢幾個月唔得, 趕唔切生龍bb, 同埋唔想做細仔 ...
我都早兩個月開始開工,希望係4月b,但有d嘢真係人算不如天算!


複式洋房

積分: 497


94#
發表於 11-9-8 09:40 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-8 09:07
回覆 PERTH小寶 的帖子

點解18號M要26號先check嘅?

我見D人話..想準D係M後一星期左右CHECK? 可以早D咩????咁可以縮短個WAITING期WO.......


大宅

積分: 2708


95#
發表於 11-9-8 09:46 |只看該作者
PERTH小寶 發表於 11-9-8 09:40
我見D人話..想準D係M後一星期左右CHECK? 可以早D咩????咁可以縮短個WAITING期WO....... ...
其實排卵後12-14曰可以check到架啦! 咁通常排卵係M前14日嘛!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


96#
發表於 11-9-8 09:49 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-8 09:11
我都早兩個月開始開工,希望係4月b,但有d嘢真係人算不如天算!

me 2 ar...要有個b真係唔易,以為後生會有得快d~


複式洋房

積分: 497


97#
發表於 11-9-8 10:00 |只看該作者
係...我都唔後生啦..32啦...加上年頭又無左一次..真係好緊張...日日上網查...睇下有咩徵兆....扯扯下..邊度痛...咩分泌物....攪到個人好緊張...由上星期六開始..我每日都係5時就起左身........想要個BB 一D 都唔EASY.....

點評

little_kawai  加油加油呀!!!放輕鬆D先容易bingo架!!!!  發表於 11-9-8 12:40
edith_ricky  加油呀~!  發表於 11-9-8 11:01


別墅

積分: 874


98#
發表於 11-9-8 13:51 |只看該作者
回覆 PERTH小寶 的帖子

其實放鬆心情都好緊要架.

我之前兩個cycle都好緊張, 日日上網check comment, 睇其他jm既徵兆...etc.

唔知點解, 今個cycle 唔係咁緊張, 連今日係day 幾都要睇返月曆check返.

可能我有一個心態, 我prefer bb o係7月/8月出世, (因為我同c6都係), 所以如果今個cycle唔得, 可能我下個cycle會好緊張 ^^



複式洋房

積分: 497


99#
發表於 11-9-8 14:02 |只看該作者
係..大家都明白...緊張都係避免唔到..不過因為我唔係HK..係國外...所以特別想同人傾....之前又試過無左...SO..好想快D知道有無...希望可以避免上次事件...
因為我日日都係自己開車返工...成個鐘..其實真係好累~而且又唔似HK..可以請工人姐姐...以家都係叫下老公HELP下.......好想快D知~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 11-9-8 14:57 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-8 14:58 編輯
PERTH小寶 發表於 11-9-8 14:02
係..大家都明白...緊張都係避免唔到..不過因為我唔係HK..係國外...所以特別想同人傾....之前又試過無左...S ...

我都叫自己盡量唔好緊張,但當每日過去,好難唔緊張~
本身我諗住十一月先開始咖,但都係唔好拖,有時d野話唔埋~
唔係我想有,就可以有...所以都係提早動工~

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo