想生BB

跳至

首頁
34567...15

尾頁
   3


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


81#
發表於 11-9-14 21:59 |只看該作者
splovebb 發表於 11-9-14 20:21
回覆 chu.c9 的帖子

chu.c9,
雖然成個IVF都要洗幾皮野, 但係我都慳得就慳 ^^" 同埋試過都覺得頂得住, 因為佢起碼都有打麻醉針呢. 加油! 做IVF打咁多支針都撐得住, 抽卵都一定OK~!
感恩


大宅

積分: 2447


82#
發表於 11-9-14 22:04 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

我頭兩日打112.5iu, 跟住打150iu, 星期五再返去抽血同見醫生囉, 你呢?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


83#
發表於 11-9-14 22:07 |只看該作者
eggshell, 原來大家都係做icsi, 咁又係, 如果抽完出黎咁辛苦因為丁丁唔生性而side左d卵又真係好唔抵.

我抽完就有d流血囉, 咁可能有食止痛藥&抗生素, 又冇乜話唔舒服喎~ 我仲叫醫生開左2日病假畀我添, 聽日可以hea下
感恩


大宅

積分: 2447


84#
發表於 11-9-14 22:08 |只看該作者
回覆 splovebb 的帖子

35歲以下最多放2個, Over 35最多放3個哦


大宅

積分: 3070


85#
發表於 11-9-14 22:12 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

局部麻醉打既針打係咩位置?直接打宮頸定係打鹽水針個位?我都係局部麻醉抽蛋, 我成日都擔心自己頂唔順, 但so far我而家自己打慣左針已經練到唔太怕痛


大宅

積分: 2447


86#
發表於 11-9-14 22:12 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

Day 1我又無駛哦...可能上年驗過掛, Day3開始打針,醫生叫我Day 7再返去抽血


大宅

積分: 3070


87#
發表於 11-9-14 22:15 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

我頭4日打225IU, 第5,6日打150IU, 今日第7日同將會打既聽日都會打75IU, 好似愈來愈小份量, 我隔日就要番去比醫生照超聲波, 都幾辛苦你介唔介意話我知你年齡?


大宅

積分: 1837


88#
發表於 11-9-14 22:20 |只看該作者
splovebb 發表於 11-9-14 21:45
我想問下你地有冇問過醫生會放幾多粒胚胎?我聽姑娘講醫生多數會放一至兩個,但我同c6傾過,如果有足夠胚胎 ...
一般也不會放三個, 如果good grading 最多只放兩個.
但我d grade 差未夠35,醫生也建議我可選擇放二/三個, 但全部成孕的機會其實不高. 因此我諗寧可全部好d grade 放兩個. 因質素不好,現在就算能著床也比較擔心中間會不會有問題.


大宅

積分: 2447


89#
發表於 11-9-14 22:21 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

我35啦 其實打少量咪仲好,我唔想爆得太多卵呀! 因為可能會水腫便放唔到新鮮胎要放雪胎....唔想呀!


大宅

積分: 3070


90#
發表於 11-9-14 22:23 |只看該作者
回覆 ice_kiola 的帖子

我擔心而家份量太小, 我D蛋蛋唔識大, 算啦我都係唔諗了咩都聽醫生話係喇今日係個實習醫生幫我照陰照, 照到我鬼屎咁痛...

點評

eggshell  妳是不是公家隊做?係咪唔會同一個醫生跟妳的case?  發表於 11-9-14 23:07
eggshell  自然cycle 也會長的, 不用擔心咁多. 加油!  發表於 11-9-14 22:30
eggshell  自然cycle 也會長的, 不用擔心咁多. 加油!  發表於 11-9-14 22:30


大宅

積分: 2447


91#
發表於 11-9-14 22:27 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

唔好諗太多,交哂比醫生啦! 好快...好快到我地架啦


大宅

積分: 1837


92#
發表於 11-9-14 22:28 |只看該作者
本帖最後由 eggshell 於 11-9-14 22:33 編輯
siu_lo 發表於 11-9-14 22:12
回覆 eggshell 的帖子

局部麻醉打既針打係咩位置?直接打宮頸定係打鹽水針個位?我都係局部麻醉抽蛋, 我成日 ...

係直接打入宮頸內,所以都真係堅痛我諗好似打了三支針咁上吓 ... 過程好快, 但一打完針便立即feel到d 藥上腦, 有d暈眩但人依然清醒, 但反應可能會比較慢及tried. 我覺得好似係wing wing 吓之間d時間好快就過. 咁多jm 都okay而妳又不是抽太多旦,應該okay既! 比d信心 ... 話晒bingo左生時是十級痛, 現在只是少少痛咪當rehearsal.
best wishes, add oil

點評

siu_lo  如果唔打宮頸個支痛針, 可能下下都劇痛, 點樣我都會捱落去!!你都係公家隊?  發表於 11-9-15 00:26
siu_lo  我係公家, 有2個醫生在場, 主力個一個次次都在場所以都ok, 另一個係實習  發表於 11-9-15 00:23


大宅

積分: 1074


93#
發表於 11-9-15 14:57 |只看該作者

回覆:eggshell 的帖子

哎呀,我都唔知全麻定半麻好呢!?

各位jm.. 聽你地好多都在偉澤做!是否平些及有針灸做?我在仁安尖咀做,呢度好似冇針灸做呀!




大宅

積分: 1837


94#
發表於 11-9-15 20:43 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

回覆: siu_lo 你都係公家隊?

有排公家但仲要等好耐, 因此我現在做緊私家, 失敗便唯有慢慢等.


大宅

積分: 3070


95#
發表於 11-9-15 21:03 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-15 21:04 編輯

我等公家都等左3年, 我今日打75iu個肚開始谷好似脹左同feel到卵巢有d怨怨地唔舒服了, 分泌都好似多了. 聽日番醫院再照, 唔知幾時要打夜針幾時抽蛋呢, 個c6係咁叫我問doctor因為要請假, 醫生又話好難講都唔知點好, 希望聽日會知道啦

做男人既唔識幫女人分擔, 仲要比煩惱佢既真係想


大宅

積分: 3685


96#
發表於 11-9-15 21:07 |只看該作者

請問大家去仁安/偉澤做 ivf / icsi 要等多久才有得做呀?
那一間會好啲呢?
價錢是否差不多呢?

唔好意思,我問咁多問題!




大宅

積分: 1837


97#
發表於 11-9-15 21:22 |只看該作者
siu_lo 發表於 11-9-15 21:03
我等公家都等左3年, 我今日打75iu個肚開始谷好似脹左同feel到卵巢有d怨怨地唔舒服了, 分泌都好似多了. 聽日 ...
打針時係會有d谷, 但我覺得可以唔洗請假,反而係抽旦日計起個三日放假就會好d, 休養一下等放胎. 第一日抽旦後,藥力未咁快散,可以番屋企大覺訓. 抽完之後個日都會有d脹(比打針更不舒服), 最好都係咪操勞.


大宅

積分: 3070


98#
發表於 11-9-15 21:36 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-15 21:36 編輯

回覆 eggshell 的帖子

明白, 我都預左抽完蛋之後一定會好唔舒服, 但我暫時仲未請定假如無意外我覺得下星期就會抽蛋了但唔知邊日。係呢, 你幾時派彩啊?


大宅

積分: 1837


99#
發表於 11-9-15 21:44 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

要等多一星期,才有result


大宅

積分: 3070


100#
發表於 11-9-15 21:47 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

你有冇泡腳啊d水要泡到過左"塞頭哥", 聽人講會暖宮對著床好架, 等你個不能說的秘密

首頁
34567...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo