想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 922


81#
發表於 11-9-16 17:15 |只看該作者
BubebubeNick 發表於 11-9-16 17:00
個症又發作,無啦啦好似想嘔咁,都唔知真定假!我發現自己既心理作用有時可以勁過真既身體反應@@ ...

呢個症唔知係未傳染tim ar,我都無同屋企人講過我開始努力,剛剛我妹打泥同我講話尋晚發夢夢見我生左個女,仲好得意tim~
雖然仔女都係自己的骨肉,but我like仔多d,anyway bb健康就得喇~( see又發作喇,真係當正自己已經有左bb)


大宅

積分: 2961

開心吸收勳章


82#
發表於 11-9-16 23:57 |只看該作者

回覆:BubebubeNick 的帖子

我無得轉喇,加埋join左六七十次做機~.~"




大宅

積分: 2961

開心吸收勳章


83#
發表於 11-9-16 23:58 |只看該作者

回覆:knababy 的帖子

嘻,我老公都會~
得閒聽下阿B心跳喎~~




大宅

積分: 3375


84#
發表於 11-9-17 00:19 |只看該作者


大宅

積分: 2372

畀面勳章


85#
發表於 11-9-17 00:37 |只看該作者

回覆:自以為有左症後群

我都有呢個症,有冇得醫?




別墅

積分: 922


86#
發表於 11-9-17 00:58 |只看該作者
Bingo左就會好返咖喇


大宅

積分: 1683

畀面勳章


87#
發表於 11-9-17 01:26 |只看該作者
我都想快d好番.........唔知要等到幾時呢???


男爵府

積分: 7022


88#
發表於 11-9-17 03:34 |只看該作者
唉!!原來咁多jm 戰友!!
我呀...上個月諗住用晒哈哈笑(第一次睇準先開工)..又食埋中藥...諗住掂喇呱!?因為排卵後,我日日都好眼訓啦,又腹部抽抽下啦,又發熱啦.(又生暗瘡啦!!喂,我以為生暗瘡都係因為d荷爾蒙影響嘛...平日無生暗瘡呀...我真係夠晒病入高方=.=)... 無10成都有8成喇呱?跟住成日驚"整到佢"丫....行路行到成個阿婆咁.
好喇!!!我前晚(day 29)諗住...如果day 35 m都唔黎,我就實行開支"貴既"clearblue驗孕棒驗下......
天意弄人.... 尋晚day 30就黎m... 我失落左一整晚呀!!!今朝起身忍唔住喊....今個cycle我又要繼續(症候群) 病發喇...


男爵府

積分: 7022


89#
發表於 11-9-17 03:38 |只看該作者
回覆 bebe0925 的帖子

喂.bebe.. 今日43day喇喎....驗到未呀? 你平日如果cycle無咁長, 我覺得真係有機會呀.因為我有朋友都係成50幾day先驗到出黎呀!! 我祝你快快成功,唔駛再做"症後群"病友 ^^v
我本身cycle 28至30 不等... day 29時我仲諗住一過左day 30就可以驗下孕啦! 點知尋晚剛剛day 30就黎m (仲要夜晚先黎!!!)...等我空歡喜左一場..以為今個月佢唔黎.... !! 連驗孕棒都慳番 =.="


珍珠宮

積分: 30303


90#
發表於 11-9-17 05:24 |只看該作者

引用:Haha+我雖然係第一個cycle,+day+1+係19/8,+

原帖由 BubebubeNick 於 11-09-15 發表
Haha 我雖然係第一個cycle, day 1 係19/8, 仲有幾日。但我諗我都有呢個症後群,以前每日一coffee,又愛食生 ...
me2...超愛食生冷嘢,生蠔、海鮮、魚生、飲酒...戒口ing




珍珠宮

積分: 30303


91#
發表於 11-9-17 05:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+桃桃+於+11-09-16+發表我老公

原帖由 knababy 於 11-09-16 發表
我老公有時都會挨落我個肚度話聽吓阿B... 傻傻地
我老公傾埋計tim呀




別墅

積分: 922


92#
發表於 11-9-17 11:20 |只看該作者
回覆 qqj 的帖子

我都無食至愛的魚生喇~


別墅

積分: 922


93#
發表於 11-9-17 11:21 |只看該作者
如果我地齊齊bingo,預產期會唔會都係6月呢~


別墅

積分: 922


94#
發表於 11-9-17 11:22 |只看該作者
同埋頭3個月你地係未剩係會同老公講ga咋~
我就係喇~


大宅

積分: 4336

畀面勳章


95#
發表於 11-9-17 11:58 |只看該作者
回覆 ella0628 的帖子

未有ar(巧感動ar,你咁主動問候我)
m小姐又未到,我哩一個week都無再驗綠d同其他牌子既棒,但日日有驗紅d,白雪雪,(人地話白雪雪即係無la)
有時都懷疑係咪我唔識得用,因為我覺得唔係bingo lor,但個兩個"奶支仔"好癢癢痛痛咁,有d谷m feel,唉,唔中就算la,快d黎m麻

但我問過我家姐,佢果時,兩個月先驗到佢bingo,我當然想快d中 la,但我知我無人咁好命水架la

我昨天買左卵子維新素,等day 1,即日拍落口,睇下有冇效先


大宅

積分: 2277


96#
發表於 11-9-17 12:11 |只看該作者

引用:回覆+ella0628+的帖子 未有ar(巧感動ar,你

原帖由 bebe0925 於 11-09-17 發表
回覆 ella0628 的帖子

未有ar(巧感動ar,你咁主動問候我)
我同你一樣呀!
紅D白雪雪,但胸勁痛,個頭頭前所未有咁勁紅勁痛!




複式洋房

積分: 335


97#
發表於 11-9-17 12:35 |只看該作者
我都係呀.....個人成日一諗起就會好鬼緊張咁,心跳都快啲架....你地會唔會架???


大宅

積分: 2236


98#
發表於 11-9-17 12:49 |只看該作者
我keep住兩個cycle都有咁...到m小姐黎個人就down晒...脾氣暴躁


別墅

積分: 922


99#
發表於 11-9-17 16:32 |只看該作者
第一個cycle宣告失敗,m小姐提早找我,剛剛躲在公司廁所大哭了一場

點評

bankwest1  吾好喊呀!! ADd oil!  發表於 11-9-18 18:22


禁止訪問

積分: 5376


100#
發表於 11-9-17 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo