想生BB

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   0


子爵府

積分: 13931


81#
發表於 11-10-2 22:44 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-2+22:13+

原帖由 小幸兒 於 11-10-02 發表
你無去睇醫生咩?
仲好乖有依時食薛架,不過今日8:00係最後一次藥,食完都係咁,個肚又痛。明天要再睇多一次



魚魚媽


別墅

積分: 736

畀面勳章


82#
發表於 11-10-3 13:15 |只看該作者
哈哈...其實有大家一齊陪等都幾好....好過以前咁得自己一個....日子好難過呀!!!

但係岩岩開始計排卵開工...c6已經有微言...覺得好似例行工事咁...


大宅

積分: 2142


83#
發表於 11-10-3 13:16 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-2 22:44
有仲好乖有依時食薛架,不過今日8:00係最後一次藥,食完都係咁,個肚又痛。明天要再睇多一次:ay ...

睇咗醫生未呀?


子爵府

積分: 13931


84#
發表於 11-10-3 13:19 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-2+22:44+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
睇咗醫生未呀?
睇咗喇,本來醫生比假我,不過公司有野做,依家回家休息,醫生話我想要B,開藥會車
輕,不過已經好啲喇,叫我休息



點評

小幸兒  乖啦! 好好休息. 拖太耐又反覆, 對身體唔好架. 為生B, 工作放住一邊先.  發表於 11-10-3 13:21

魚魚媽


大宅

積分: 2142


85#
發表於 11-10-3 13:20 |只看該作者
zanis 發表於 11-10-3 13:15
哈哈...其實有大家一齊陪等都幾好....好過以前咁得自己一個....日子好難過呀!!!

但係岩岩開始計排卵開工.. ...

一齊傾下倒數嘅時間,好似易過啲.
男人係唔明白女人為生仔個種壓力架啦, 結咗婚之後個個都追問幾時有?
中國人傳統思想都係諗女人有問題, 好少會認為係男人有問題.
有時可能兩個都無問題, 但工作累, 都未必想交功課架.
咁可能又miss咗個CYCLE.....


子爵府

積分: 13931


86#
發表於 11-10-3 13:21 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

你呢?有無消息?



魚魚媽


大宅

積分: 2142


87#
發表於 11-10-3 13:27 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:21
你呢?有無消息?

我估都唔得啦。
雖然今日係排卵後嘅D8,但我有一樣嘢都幾準架。
就係M前會有M FEEL。你哋有無呀?
我呢排都有MARK底幾時會有M FEEL,發覺好多時係排卵後嘅D7左右就有一下。
咁啱又係頭7日著床嘅關鍵日,所以我推測就係著床唔成功嘅反應。
到嚟M前5日又開始日日有M FEEL。

你點呀?


子爵府

積分: 13931


88#
發表於 11-10-3 13:30 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:21+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
我估都唔得啦。
雖然今日係排卵後嘅D8,但我有一樣嘢都幾準架。
就係M前會有M FEEL。你哋有無呀?
我?連排蛋都無計,不過上次咪講我有拉絲,我計過都要求星期三四先可以用棒,依家小心啲囉



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


89#
發表於 11-10-3 13:32 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:21+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
我估都唔得啦。
雖然今日係排卵後嘅D8,但我有一樣嘢都幾準架。
就係M前會有M FEEL。你哋有無呀?
你真係覺無機?D jm 成日話似來m,但有咗,你等多幾曰先啦



魚魚媽


大宅

積分: 2142


90#
發表於 11-10-3 13:41 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:30
我?連排蛋都無計,不過上次咪講我有拉絲,我計過都要求星期三四先可以用棒,依家小心啲囉



...

我要星期六先CHECK得呀,你早過我,到時早啲上嚟報喜呀!


子爵府

積分: 13931


91#
發表於 11-10-3 13:45 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:30+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
我要星期六先CHECK得呀,你早過我,到時早啲上嚟報喜呀!
到時係一齊報喜



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


92#
發表於 11-10-3 13:45 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:30+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
我要星期六先CHECK得呀,你早過我,到時早啲上嚟報喜呀!
我係下星期呀,你早啲



魚魚媽


大宅

積分: 2142


93#
發表於 11-10-3 13:46 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:32
你真係覺無機?D jm 成日話似來m,但有咗,你等多幾曰先啦

我都有聽過,其實都想開POST問下JM,多數DAY幾有M FEEL?
不過,我今個CYCLE嘅體溫唔靚,M FEEL又準時嚟咗,我都知十成九唔得。
你平時有無M FEEL?


大宅

積分: 2142


94#
發表於 11-10-3 13:48 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:45
我係下星期呀,你早啲

哈哈, 原來下個星期呀!
好好, 一齊來報喜 (希望我呢個CYCLE仲有奇蹟)


子爵府

積分: 13931


95#
發表於 11-10-3 13:49 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:32+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
我都有聽過,其實都想開POST問下JM,多數DAY幾有M FEEL?
不過,我今個CYCLE嘅體溫唔靚,M FEEL又準時嚟咗 ...
我無咩,係來m前三日左右就便祕,來m個日一定會肚屙,仲會連m帶大便出,次次都係



魚魚媽


大宅

積分: 2142


96#
發表於 11-10-3 13:53 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:49
我無咩,係來m前三日左右就便祕,來m個日一定會肚屙,仲會連m帶大便出,次次都係



...

你有無M痛架? 我會架!


子爵府

積分: 13931


97#
發表於 11-10-3 13:54 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:49+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
你有無M痛架? 我會架!
唔覺有。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


98#
發表於 11-10-3 13:55 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:54
唔覺有。

你嘅身體都幾好喎!


子爵府

積分: 13931


99#
發表於 11-10-3 13:57 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-3+13:54+

原帖由 小幸兒 於 11-10-03 發表
你嘅身體都幾好喎!
係?我依家病,仲有,我m得3~4日,正常?



魚魚媽


大宅

積分: 2142


100#
發表於 11-10-3 14:20 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-3 13:57
係?我依家病,仲有,我m得3~4日,正常?

你呢啲係小病, 我由細到大都有M痛架, 中醫角度應該係血氣唔好/宮寒.
M有3-4日全紅應該OK架, 你有無睇過中醫?

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo