想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


81#
發表於 11-9-16 14:55 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-16 14:59 編輯

回覆 樂遙BB 的帖子

哈哈,我記得老人家好似話食酸生仔,食辣生女~
報紙就話食綠色菜生又生乜,食多肉又生乜~
重有個話男食酸女食憸或倒轉就生乜生乜,我都好混亂~
之前自由果邊d mami話睇髮腳就睇倒下一個生咩,好神奇~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


82#
發表於 11-9-16 15:00 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

本身我都睇佢造人既...但而家唔理喇,仔又好女又好,有就得咖喇~!


大宅

積分: 3520


83#
發表於 11-9-16 15:06 |只看該作者
平時m前一星期就會胸漲同痛, 所以上2個cycle m前feel到甘樣就知失敗, 但今個月到現在都未有胸漲同痛既feel,唔知係咪有d機會, 好想快d到下星期, 這幾天過得好漫長... ...


大宅

積分: 4108

畀面勳章


84#
發表於 11-9-16 15:09 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 14:55
回覆 樂遙BB 的帖子

哈哈,我記得老人家好似話食酸生仔,食辣生女~
係呀..我之前都睇好多呢D古靈精怪既野..
不過信下又冇壞既..

點評

edith_ricky  我都係咁話~  發表於 11-9-16 15:26



大宅

積分: 4108

畀面勳章


85#
發表於 11-9-16 15:11 |只看該作者
ah_gi 發表於 11-9-16 15:06
平時m前一星期就會胸漲同痛, 所以上2個cycle m前feel到甘樣就知失敗, 但今個月到現在都未有胸漲同痛既feel, ...
我又係喎..我多數M前個幾星期左右開始胸漲..但我到而家又係乜都冇..
剩係排卵果陣乳頭痛..排完之後都冇野喇..


禁止訪問

積分: 5376


86#
發表於 11-9-16 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


87#
發表於 11-9-16 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 11-9-16 15:22 |只看該作者
ah_gi 發表於 11-9-16 15:06
平時m前一星期就會胸漲同痛, 所以上2個cycle m前feel到甘樣就知失敗, 但今個月到現在都未有胸漲同痛既feel, ...

嗚嗚...me 2~
但今次個m痛有dd唔同~
唔知係咪心理作用~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


89#
發表於 11-9-16 15:28 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-16 15:11
我又係喎..我多數M前個幾星期左右開始胸漲..但我到而家又係乜都冇..
剩係排卵果陣乳頭痛..排完之後都冇野喇 ...

會lin lin痛~?我未試過呀~
不過唔知會否係你生過而乳線發達左所以m前痛呢~?


大宅

積分: 2708


90#
發表於 11-9-16 15:53 |只看該作者
見你地講起旅行真係開心! 我都聽日上機,星期二先返! 希望M小姐唔好嚟啦! 不過都帶定M巾! 仲諗緊好無帶埋棒棒去! 不過可能玩到唔得閒check! 返嚟希望見到大家好消息!

話時話,我近來覺得nipple 痕,肚又有d漲! 琴晚打完邊爐番屋企比自己個肚腩嚇親! 好似有咗三個月咁~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


91#
發表於 11-9-16 16:07 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-16 15:53
見你地講起旅行真係開心! 我都聽日上機,星期二先返! 希望M小姐唔好嚟啦! 不過都帶定M巾! 仲諗緊好無帶埋棒 ...

去邊樹旅行咁happy呀~!
祝你順風~!兩個去三個返~!
我都係lin lin痕咋,未試過痛~
我個肚每日都好似有左三個月咁~


大宅

積分: 2708


92#
發表於 11-9-16 16:10 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 16:07
去邊樹旅行咁happy呀~!
祝你順風~!兩個去三個返~!
我都係lin lin痕咋,未試過痛~

去台中清境農場! 希望番嚟大家1齊bingo lar!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 11-9-16 16:18 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-16 16:10
去台中清境農場! 希望番嚟大家1齊bingo lar!

哈哈,我大哥大嫂上個月都去過,餵羊羊~
重讚到呢間野"天上有,地下無"咁呀...~


禁止訪問

積分: 5376


94#
發表於 11-9-16 16:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


95#
發表於 11-9-16 16:36 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-16 16:18
哈哈,我大哥大嫂上個月都去過,餵羊羊~
重讚到呢間野"天上有,地下無"咁呀...~
...
so called "東方瑞士"! 所以去睇吓係真唔係! 不過天氣預告話有雨,影響晒我嘅心情!

點評

edith_ricky  台灣成日rain...~  發表於 11-9-16 16:43


禁止訪問

積分: 5376


96#
發表於 11-9-16 16:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


97#
發表於 11-9-16 16:38 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 16:31
回覆 rabdotrab 的帖子

yeahhh....係啊係啊...生女仲開心過中六合彩
開頭都係咁諗,e家只要中就得lar!


禁止訪問

積分: 5376


98#
發表於 11-9-16 16:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2708


99#
發表於 11-9-16 16:41 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-16 16:37
回覆 smile_w99 的帖子

祝你一路順風啊...我都有lin lin 痕啊...同埋個肚脹得好緊要個肚腩勁大囉...平時未 ...
係啦! 都唔知係好定唔好嘅現象! 以前唔覺有谷M痛,係呢兩個cycle諗住"plan b"先特別覺! 所以今次可能又失敗多!


禁止訪問

積分: 5376


100#
發表於 11-9-16 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo