立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:21 咁鬼近打的都好平
水晶宮
積分: 67428
原帖由 gangting 於 11-09-20 發表 係呀...1:30am同6:30am 真係人都癲
原帖由 gangting 於 11-09-20 發表 打的大概$40-50
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:34 個條八婆係出街定返屋企, 不過好彩投訴左就肯收歛
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:43 到時帶埋利是黎探bb,諗起都開心, 唔知以為你已經生得
男爵府
積分: 9670
黃二少奶 發表於 11-9-20 09:39 阿細,我唔記得俾番錢你,我會記住過番數俾你,我想問下個套your baby can read你有冇邊間介紹,俾條link我 ...
大宅
積分: 4447
原帖由 gangting 於 11-09-20 發表 半夜應該係返屋企 一早我估就係返工 其實我之前已經投訴咗好多次....
原帖由 small531 於 11-09-20 發表 上次我係買呢個架....http://item.taobao.com/item.htm?id=9549147546佢都幾好人...你可以照呢個買...佢加 ...
sasa888 發表於 11-9-20 15:12 之前hunghung post 過呢條呀..多左一樣野wor.. http://item.taobao.com/item.htm?id=12507780804 邊個好呢 ...
侯爵府
積分: 21177
悅同 發表於 11-9-20 16:31 今日的煩事,好事,趣事。 bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
原帖由 悅同 於 11-09-20 發表 今日的煩事,好事,趣事。 bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
sasa888 發表於 11-9-20 17:58 你個鐘點幾錢呀?
gangting 發表於 11-9-20 16:51 你個鐘點好後生.... 真係好小見
佢大仔已經17歲。其實一家人賺到2-3千蚊,做兩三家都有成7-8千蚊,仲可以照顧到家庭,不過真係辛苦錢。容易過做寫字樓,無fix左的上班時間,不過無福利。
積分: 4761
gangting 發表於 11-9-18 10:30 仲流鼻血添呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy