想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


81#
發表於 11-9-20 14:24 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:21
咁鬼近打的都好平
打的大概$40-50


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 11-9-20 14:34 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-20+12:06+痴線

原帖由 gangting 於 11-09-20 發表
係呀...1:30am同6:30am
真係人都癲
個條八婆係出街定返屋企,
不過好彩投訴左就肯收歛




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 11-9-20 14:43 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-20+14:21+咁鬼

原帖由 gangting 於 11-09-20 發表
打的大概$40-50
到時帶埋利是黎探bb,諗起都開心,
唔知以為你已經生得




伯爵府

積分: 17022


84#
發表於 11-9-20 14:44 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:34
個條八婆係出街定返屋企,
不過好彩投訴左就肯收歛
半夜應該係返屋企
一早我估就係返工
其實我之前已經投訴咗好多次....
只不過越黎越離譜



伯爵府

積分: 17022


85#
發表於 11-9-20 14:53 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-20 14:43
到時帶埋利是黎探bb,諗起都開心,
唔知以為你已經生得
仲有4個月....好快


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


86#
發表於 11-9-20 15:07 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-20 09:39
阿細,我唔記得俾番錢你,我會記住過番數俾你,我想問下個套your baby can read你有冇邊間介紹,俾條link我 ...
上次我係買呢個架....http://item.taobao.com/item.htm?id=9549147546佢都幾好人...你可以照呢個買...佢加多30送到home 架啦~



哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


87#
發表於 11-9-20 15:12 |只看該作者
之前hunghung post 過呢條呀..多左一樣野wor..
http://item.taobao.com/item.htm?id=12507780804
邊個好呢 ?


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 11-9-20 15:15 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-20+14:34+個條

原帖由 gangting 於 11-09-20 發表
半夜應該係返屋企
一早我估就係返工
其實我之前已經投訴咗好多次....
都唔明啲人點解咁鬼自私嫁




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 11-9-20 15:15 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-20+09:39+阿細

原帖由 small531 於 11-09-20 發表
上次我係買呢個架....http://item.taobao.com/item.htm?id=9549147546佢都幾好人...你可以照呢個買...佢加 ...
Thx




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


90#
發表於 11-9-20 16:15 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-20 15:12
之前hunghung post 過呢條呀..多左一樣野wor..
http://item.taobao.com/item.htm?id=12507780804
邊個好呢 ...
佢多埋大少少可以睇既碟...你覺得有需要就買埋啦~~同一間鋪黎之嘛...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


91#
發表於 11-9-20 16:31 |只看該作者
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!

真係請到個好鐘點,佢兩日都做到超時,今日仲做完野,留係度成個鐘,教我湊仔。佢做清潔係慢工出細貨!兩個鐘做唔曬d野,但非常衛生。

因為屋企無人,今日訓練bb埋身啜,佢有進步,需然啜成個幾鐘,但仲算唔使補奶都訓得著,代表都有食得飽。並個zone有比佢啜鬆左。

今日bb小喊,我古意唔理佢,貓貓聽到bb喊,走黎叫我,話比我知bb喊。非常感動!為貓貓咁乖感動到落淚!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


92#
發表於 11-9-20 16:51 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-20 16:31
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!

你個鐘點好後生....
真係好小見


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 11-9-20 17:53 |只看該作者

引用:今日的煩事,好事,趣事。bb成朝都唔訓,搞

原帖由 悅同 於 11-09-20 發表
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
請到個好鐘點就好喇




大宅

積分: 4447

畀面勳章


94#
發表於 11-9-20 17:58 |只看該作者

引用:今日的煩事,好事,趣事。bb成朝都唔訓,搞

原帖由 悅同 於 11-09-20 發表
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
你個鐘點幾錢呀?




侯爵府

積分: 21177


95#
發表於 11-9-20 18:10 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-20 17:58
你個鐘點幾錢呀?

$60/hrs
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


96#
發表於 11-9-20 18:13 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-20 16:51
你個鐘點好後生....
真係好小見

佢大仔已經17歲。其實一家人賺到2-3千蚊,做兩三家都有成7-8千蚊,仲可以照顧到家庭,不過真係辛苦錢。容易過做寫字樓,無fix左的上班時間,不過無福利。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


97#
發表於 11-9-20 19:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-20 16:31
今日的煩事,好事,趣事。

bb成朝都唔訓,搞到我都無時間pump milk。真係煩到爆!!
鐘點幾好丫....而且貓貓又乖...真係開心哂...



哈哈


大宅

積分: 4761

畀面勳章


98#
發表於 11-9-20 19:40 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-18 10:30
仲流鼻血添呀

係會易咗流鼻血架, 我嗰時都係, 我哋1107媽媽好多都係, 生咗就會回復正常架喇^^


大宅

積分: 4761

畀面勳章


99#
發表於 11-9-20 19:41 |只看該作者
報到報到, 26都未追晒啲post呀, 而家要抽時間同小豆玩遊戲, 真係無咗好多時間呀


大宅

積分: 4761

畀面勳章


100#
發表於 11-9-20 19:42 |只看該作者
你哋去咗探悅同喇? 我miss咗添~.~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo