在職全職

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 11-9-26 14:28 |只看該作者
nicole_ma 發表於 11-9-24 01:39
我86年,囡囡宜家6個月,facebook:[email protected].
可以做個朋友嗎



...
add唔到你呀,一係你add我呀,[email protected]


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


82#
發表於 11-9-26 14:29 |只看該作者
christine_928 發表於 11-9-24 02:26
我86年噶,大女3歲,細仔45days,講真,其實幾羨慕未生bb噶朋友,因為好自由,無束縛!



...
認同呀,想去街就去街,做乜都唔使理,宜家做乜都要諗下阿仔d時間,又要就佢食奶同訓覺,做少少野都要思前想後


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 11-9-26 14:30 |只看該作者
IRENE11212011 發表於 11-9-24 09:57
我88年囝囝e架3個半月大..平時做開嘅野就係湊囝、洗衫、買餸、煮飯、做家務!日日如是



...
得閒一齊出嚟傾計呀,好冇?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 11-9-26 14:31 |只看該作者
superbanana888 發表於 11-9-24 11:29
我老公一定唔會跟....佢只會話錢係我比,教就係你教....
你老公係大男人嚟架?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 11-9-26 14:31 |只看該作者
LIZCHEUNG 發表於 11-9-24 16:21
我住你附近哦,我嘅仔啱個半月大
hello,你住邊架?


別墅

積分: 512


86#
發表於 11-9-26 14:54 |只看該作者

回覆:tempooo 的帖子

牛頭角




男爵府

積分: 7238


87#
發表於 11-9-26 15:03 |只看該作者
我87年ga,仔仔宜家2歲。
我都系朋友當中,最早有bb的一位。
又唔算系無曬d朋友,因為他們間中都會黎探下我,探下bb。
頭果一年,我幾乎系在屋企湊b,唔會join他們ge活動。但他們都會得閑就上黎我度。
之後每次約食飯,都會遷就我,去屋企附近ge地方食。

因為湊住啊b,所以平時我一個人都唔會同他去shopping。我有個朋友就會約我去shopping兼幫我湊b。她好樂意幫我湊bb,抱bb。她知道bb會黏我,所以她次次一抱左,就會行開,唔俾bb見到我。所以我覺得她真系幫我分擔左好多!

有時候,生左之後,先會找到真正ge朋友。

不過都會覺得“寂寞”。因為始終得自己一個做左mami。有時bb d野同朋友講得太多,又怕他們覺得自己煩。

同時,又因為做左mami,無以前甘多時間讀書。我本來考緊一個會計試,4份paper,已經考左2份la。第3份考極都考唔到,令我覺得好唔開心,好似好無力甘。覺得自己ge能力,好似比以前差左好多甘。。。


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


88#
發表於 11-9-26 15:31 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-26 14:19
嘩,你好多野做喎,咁咪無哂時間上網同做自己野?
係呀~我要係佢番學果陣做好曬d野,如果我無功課做果日咪有d時間上下網做下自己野囉,但多數都無....
仲有一星期我又開學喇,又要開始半年非人生活...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


89#
發表於 11-9-26 15:54 |只看該作者

angelkinki
讀小學先唔輕鬆啊,或者咁講,小學自理能力係好好多,好多野可以自己搞掂,但學業上比照顧佢辛苦100倍,而家d學校好變態,大量功課,大量默書,測驗考試一年都6次,即係兩個月就一次,大人細路都好辛苦呢~

點評

angelkinki  但你都好叻啊!仲繼續讀書!!  發表於 11-9-26 16:27


男爵府

積分: 7238


90#
發表於 11-9-26 16:27 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

甘又系。

功課都系一個大問題。有聽過話家長要陪仔女做功課做到12點。真攞命!

所以話,由有左開始,就系一個又一個ge挑戰!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


91#
發表於 11-9-26 16:31 |只看該作者
angelkinki 發表於 11-9-26 16:27
回覆 susi1024169 的帖子

甘又系。
我直情教到想死...我隻仔,唔指導督促佢就完全唔掂,好似上星期,手冊寫要默書,我睇漏左無同佢溫,佢自己又無講,0分番黎,老師要佢重默,佢又唔講,又唔識默,老師話要佢留堂,佢先番黎同我講默書唔識默,老師話如果重默都唔識就要留堂,即刻拿拿聲同佢溫,佢本身又唔係醒果d,一隻生字要溫幾日先記得熟,上星期六日都留係屋企溫書


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


92#
發表於 11-9-26 16:34 |只看該作者
angelkinki
叻咩丫...本來以為啊仔番小學多d時間用,先走去讀下書,點知原來番小學先嘔血,而家課程完成左一半,洗濕左個頭,想唔讀全心全意照顧個仔同屋企都唔得喇...希望未來半年我搞得掂,好怕啊仔學校果度比我影響到...


男爵府

積分: 7238


93#
發表於 11-9-26 16:54 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

甘他肯俾你教,聽你講溫書,都已經好乖la。

最驚系他又唔識,又唔肯俾你教咋!甘就頭痕la!


男爵府

積分: 7238


94#
發表於 11-9-26 16:58 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

又要讀書,又要湊仔,仲要搞掂屋企d家頭細務,我剩系想下,都已經覺得好辛苦la。

我之前都有考paper,考左兩份,第3份就已經頂唔順la。根本就唔夠時間溫書。除非有人幫我湊半個月la。

所以我真系好佩服你!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


95#
發表於 11-9-26 16:59 |只看該作者
angelkinki 發表於 11-9-26 16:54
回覆 susi1024169 的帖子

甘他肯俾你教,聽你講溫書,都已經好乖la。
其實自細親自教到大,都唔會唔肯聽既,呢樣係做全職媽媽既優點,至少樣樣親自跟開,唔使假手於人
唉~教佢要好好好有耐性,我隻仔郁d就喊嫁喇,唔識串又喊,見到功課多又喊定先,少d EQ都唔掂


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


96#
發表於 11-9-26 17:04 |只看該作者
angelkinki 發表於 11-9-26 16:58
回覆 susi1024169 的帖子

又要讀書,又要湊仔,仲要搞掂屋企d家頭細務,我剩系想下,都已經覺得好辛苦la。 ...
THX...


複式洋房

積分: 384


97#
發表於 11-9-26 19:12 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-26 14:26
你點遮呀?個肚咁大?@@ 你真係好勁,大肚婆要成日休息,你仲可以過到u life
學校係五月中就放暑假, 而我那時個肚都係五個月度, 都未係好覺眼就放暑假LU~跟住我放假7月度就生左啦~跟住9月開學就照常返學啦~

點評

angelkinki  哇,你個時間真系夾得剛剛好!  發表於 11-9-26 20:31


男爵府

積分: 7238


98#
發表於 11-9-26 20:30 |只看該作者
回覆 susi1024169 的帖子

呵呵,自己湊,就系有呢個好處。你會好了解他,而且,他又會聽你話多d。

做媽咪就系要有耐性lor,就算無,都要訓練自己有啊!

我個仔仲未讀書,但我已經覺得自己需要好大耐性,高EQ先可以搞得掂他。

又唔想成日發脾氣,唔想他遲d似我甘,所以唯有成日反省自己。。。。

點評

memikoc  "唔想成日發脾氣,唔想他遲d似我甘,所以唯有成日反省自己" <~~講得好好呀  發表於 11-9-30 21:31


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 11-9-26 21:08 |只看該作者
LIZCHEUNG 發表於 11-9-26 14:54
牛頭角
住花園大廈定邊度呀?真係好近..


別墅

積分: 512


100#
發表於 11-9-26 22:34 |只看該作者

引用:Quote:LIZCHEUNG+發表於+11-9-26+14:54+牛

原帖由 tempooo 於 11-09-26 發表
住花園大廈定邊度呀?真係好近..
花園大厦對面嘅私人樓,你住九龍灣邊度啊




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo