想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2403


81#
發表於 11-9-23 09:41 |只看該作者
大家好, 我嗰CYCLE 同大家好近,希望大家都BINGO啦!! 我係29AUG D1, D17 Ovulation, today is D26. 下星期中會test下,好心急呀.

我好似冇咩唔C服...只係我自己好想BINGO,'型'住自己唔C服... hahaa

下星期中大家一齊開彩, 希望個個中!!!


男爵府

積分: 6108


82#
發表於 11-9-23 09:43 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我都係,只係肚谷谷,無咩其他徵狀...
其實我都無抱d咩期望喇


大宅

積分: 2403


83#
發表於 11-9-23 09:55 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

係呀, 只係肚谷谷 (可能只係M嘅先兆)... 同埋我訓得唔好(可能係我太多野踗)...body temp keep at 36.8-36.9 after ovulation...


男爵府

積分: 6108


84#
發表於 11-9-23 09:58 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我都係咁諗..
我體溫keep 住36.6 呢兩日就36.7



大宅

積分: 2403


85#
發表於 11-9-23 10:21 |只看該作者
其實今個CYCLE係我第一個CYCLE, 第一次量體溫,我HUBBY都唔知我做緊PREPARATION,又禁ARM我地係OVULATION DAY DODO。。。依家我心就想如果今次BINGO就好喇~~ 我33LA。。 not young, not easy to get pregnant ma


男爵府

積分: 6108


86#
發表於 11-9-23 10:26 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

同我一樣呀,我都係第一次去計排卵日再dodo...所以都有點緊張
加油~比個驚喜c6~~~


大宅

積分: 2403


87#
發表於 11-9-23 10:36 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

希望比到好消息佢啦~~~ hhahaa


男爵府

積分: 6108


88#
發表於 11-9-23 10:40 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

願齊齊bingo!


別墅

積分: 660


89#
發表於 11-9-23 10:54 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我呢2日條腰都勁痛,無咩胃口,少少肚谷,體溫36.6,我今年都33,今次係第一個cycle試,希望快d同大家一齊bingo 啦




男爵府

積分: 6108


90#
發表於 11-9-23 10:58 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

你day幾呀?
我完全無呢d徵狀

祝成功呀!!!


大宅

積分: 3726

畀面勳章


91#
發表於 11-9-23 11:01 |只看該作者
只有肚唔舒服,(分唔清係谷住,或扯住呀)


別墅

積分: 660


92#
發表於 11-9-23 11:03 |只看該作者

引用:回覆+Boeing+的帖子 你day幾呀?我完全無呢

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-23 發表
回覆 Boeing 的帖子

你day幾呀?
我day25-26(m係28/8夜晚11點幾黎,都唔知計唔計一日),好想今日買支cb試呀,其實如果有左係咪應該驗到架啦,我cycle係28-32日




男爵府

積分: 6108


93#
發表於 11-9-23 11:20 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

可以試下驗啦


大宅

積分: 2403


94#
發表於 11-9-23 11:23 |只看該作者
回覆 Boeing 的帖子

同妳CYCLE好似, 希望大家一齊BINGO啦~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo