想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3538


81#
發表於 11-9-28 17:49 |只看該作者
回覆 lingyee0310 的帖子

5年係一個好長時間,點解唔睇下醫生呀????時間唔等人呀


大宅

積分: 2619


82#
發表於 11-9-30 10:41 |只看該作者
回覆 angie127 的帖子

雖然話5年, 但我地都其實都仲係25,6歲, 我老公話我地仲後生慢慢黎, 順其自然, so唔肯去搵醫生

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo