想生BB

跳至

首頁
34567...35

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


81#
發表於 11-9-24 12:55 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我都係架 只係今日彈醒時已經九點幾




男爵府

積分: 6108


82#
發表於 11-9-24 12:56 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我得兩次咋




大宅

積分: 4617


83#
發表於 11-9-24 12:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 12:56
我得兩次咋

我嗰時生朱古力瘤時就頻尿多d....今年新年前才做手術!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


84#
發表於 11-9-24 13:01 |只看該作者
我機會仲渺茫~


大宅

積分: 4617


85#
發表於 11-9-24 13:16 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 13:01
我機會仲渺茫~

yy
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


86#
發表於 11-9-24 13:16 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

你今日見點呀?
仲有無傷風?




男爵府

積分: 6108


87#
發表於 11-9-24 13:16 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

下 你點發現架?




男爵府

積分: 5940


88#
發表於 11-9-24 13:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:16
你今日見點呀?
仲有無傷風?
因為我只係DODO 左兩次~~~
今日好好多, 而家暫時無鼻水, 但有D頭痛


男爵府

積分: 6108


89#
發表於 11-9-24 13:24 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我都係得兩次




男爵府

積分: 6108


90#
發表於 11-9-24 13:27 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

用錯公仔 應該係




男爵府

積分: 5940


91#
發表於 11-9-24 13:29 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:27
用錯公仔 應該係
唔相干, 就黎都知有無中~~~


男爵府

積分: 6108


92#
發表於 11-9-24 13:31 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我感覺到c6對我個肚仲有期望佢摸住我個肚話可能佢係裏面呢
攪到我仲內疚




男爵府

積分: 5940


93#
發表於 11-9-24 13:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:31
我感覺到c6對我個肚仲有期望佢摸住我個肚話可能佢係裏面呢
攪到我仲內疚



...
我老公都同我個肚腩傾計....又同阿仔講做哥哥...HAHA


大宅

積分: 4617


94#
發表於 11-9-24 13:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:16
下 你點發現架?

上年我仍返工在4月份,有一天尿道炎去睇E生,個女E生話我有係念珠菌引起尿道炎,但食晒d藥無好番過,跟住嚟M前7天個肚痛到C,到DAY1時直程落唔到床(其實我2001年前未生仔從未試過經痛,嚟咗都唔知嗰隻!!)但因我一路都有經痛;食了止痛藥都唔得之後入屯門急症,最初E生7,8,10月份都找不到我病因重話我精神有問題d E生叫晒痛症科(精神科),外科,內科,婦科嚟幫我check.....嗰時重未結婚!!!都唔知我boyfd點諗佢不過又真係好緊張我呀...叫我唔好再返工佢話養我worhahahaa~~!!然後最終上年12月尾痛症科E生叫我M come嗰日返嚟check...終於check到我有朱古力瘤...嗰時我都好驚因手尾都幾長!!但年廿二入院做手術,但人哋個個做微創;我要開刀,因我在生仔開刀位而且我唔係真皮入面而係表皮質真皮之間位置必須要開刀....其實我勁憎開刀但無辦法
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


95#
發表於 11-9-24 13:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:31
我感覺到c6對我個肚仲有期望佢摸住我個肚話可能佢係裏面呢
攪到我仲內疚



...
係呀.....我最憎佢哋摸住妳個肚感覺,重要講這番說話都唔知點答....話係定係唔係哎
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


96#
發表於 11-9-24 13:43 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

下!好驚險!但宜家係咪好番晒無手尾路架喇?




男爵府

積分: 6108


97#
發表於 11-9-24 13:44 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

係喎明明只係個肚腩




男爵府

積分: 6108


98#
發表於 11-9-24 13:45 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我唔識比反應 佢第一次係咁




男爵府

積分: 5940


99#
發表於 11-9-24 14:02 |只看該作者

引用:我唔識比反應+佢第一次係咁 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-24 發表
我唔識比反應 佢第一次係咁
順其自然,如何佢知你m到咪代表無,下個月再努力




大宅

積分: 4617


100#
發表於 11-9-24 14:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-24 13:43
下!好驚險!但宜家係咪好番晒無手尾路架喇?

唔係呀....E生話如果生開的會返發架不過我個case 特別d...所以應該無卦!!!不過如果我生完bb都會再食番避孕丸(嗰隻係荷爾蒙藥)
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
34567...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo