夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


等待驗證會員

積分: 87


81#
發表於 11-9-27 04:22 |只看該作者
PCCW2319 發表於 11-9-26 22:41
樓主,

你試諗下:

1.咁多年我都拖拖拉拉,如果佢真係話要離開我,我只能放手,唔通仲繼續晒人地時間咩

2.我接受唔到結左婚仲識第個,我老豆賭錢去滾搞到父母已經離異令我好有陰影....

3.同住三年啦....唔通真係乜都無做過咩....仲抗乜呀?(但你唔好話我同個唔愛既人發生關係,唔稱得上愛,但少許感情總係有既)


別墅

積分: 966


82#
發表於 11-9-27 09:36 |只看該作者
回覆 傻蝦條 的帖子

既然你都唔愛佢, 做咩要結婚, 你自己都咁清楚唔係愛, 只係怕錯失一個對你咁好嘅人, 你怕會後悔! 你都講得出自私, 對佢好唔公平, 但如果你真係決定結婚, 希望你要好好學習愛他, 單向的愛很痛苦啊!!


男爵府

積分: 6434


83#
發表於 11-9-27 09:38 |只看該作者
沒有愛,婚姻是不會長久的。


男爵府

積分: 6082


84#
發表於 11-9-27 14:03 |只看該作者
喂!喂!喂!
鼓勵你的JM那麼多,DICK 起心做番套好戲,唔好做大龍鳳呀!
先恭賀你結婚啦!


等待驗證會員

積分: 87


85#
發表於 11-9-27 14:46 |只看該作者
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-28 16:16 編輯

.

點評

家龍mA  happy ending  發表於 11-9-27 15:46


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


86#
發表於 11-9-27 14:53 |只看該作者
愛情本來就自私架啦...佢明知你唔係好愛佢佢都同你一齊...
我覺得你應該好好咁珍惜...可能時間耐左你都會愛上佢....
不過我自己覺得...再算愛一個人..到結婚耐左..生活一齊耐左都已經唔再係愛情...變成左感情...只要自己去珍惜呢個人唔傷害呢個人...我都覺得OK呀...ANYWAY恭喜你搵到個對你咁好的人


大宅

積分: 1051


87#
發表於 11-9-27 14:59 |只看該作者
或者你諗下, 如果冇左佢, 你會點..係咪會開心D? 如果係, 我覺得你唔好結婚, 相反, 如果你覺得冇左佢好似周身唔至在, 成日諗住佢的話, 可能你係有少少鐘意佢, 只係未到愛的地步, 你之前的時間用哂係你媽咪身上, 老實講, 有人愛你你都未必FEEL到, 但現在有時間, 多D去想下呢個問題, 如果你個心唔係有少少好感, 唔會同呢個人一齊十年咁耐...


禁止訪問

積分: 8244

畀面勳章


88#
發表於 11-9-27 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo