想生BB

跳至

首頁
34567...49

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


81#
發表於 11-9-28 17:14 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:13
回覆 Ding's 的帖子

希望你一擊即中呀!!!!

謝謝你呀...不過我都有D緊張..哈哈...


大宅

積分: 4051


82#
發表於 11-9-28 17:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:14
回覆 Ding's 的帖子

如果bingo體溫會keep住高溫14天(好似係14)

即係訓醒個時都KEEP住高呀?但...點為知高呢???


男爵府

積分: 6108


83#
發表於 11-9-28 17:20 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

每個人都唔同
m黎體溫會跌
排卵後體溫就會高
(但我排卵後ge體溫無話特別高/低...所以我都唔識)


男爵府

積分: 6108


84#
發表於 11-9-28 17:21 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

放鬆放鬆!!!


男爵府

積分: 6108


85#
發表於 11-9-28 17:22 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

我都唔敢比希望自己.


大宅

積分: 4051


86#
發表於 11-9-28 17:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:20
回覆 Ding's 的帖子

每個人都唔同

明白..等我上網SEARCH下先...


男爵府

積分: 6108


87#
發表於 11-9-28 17:23 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

好丫,做定功課!


大宅

積分: 4617


88#
發表於 11-9-28 17:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 15:23
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛到隻腳有d痺..

血氣運行唔到加上妳痛緊呢.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


89#
發表於 11-9-28 17:24 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都覺得係..d血去唔到腳..


男爵府

積分: 5940


90#
發表於 11-9-28 17:27 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

點解我留唔到言?




大宅

積分: 4051


91#
發表於 11-9-28 17:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:22
回覆 qwbear 的帖子

我都唔敢比希望自己.

咁又唔可以咁架喎..如果有(佢FEEL到你希唔希望有佢架嗎)..所以你平常心好d....


男爵府

積分: 6108


92#
發表於 11-9-28 17:28 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

eeee?你番黎la
留唔到言?


大宅

積分: 4617


93#
發表於 11-9-28 17:29 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 17:24
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我都覺得係..d血去唔到腳..

係呀....因為妳痛所以d血才運行唔到隻腳呢....放鬆d喇,因我次前朱古力瘤個肚痛到C,但手腳都痺晒!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


94#
發表於 11-9-28 17:29 |只看該作者

引用:點解我留唔到言? +

原帖由 cc_ivy 於 11-09-28 發表
點解我留唔到言?
頭先留左兩個msg, 問bb_pig_bb係咪腸抽筋




男爵府

積分: 6108


95#
發表於 11-9-28 17:29 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

confirm左再慢慢鍚番佢


男爵府

積分: 5940


96#
發表於 11-9-28 17:29 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 eeee?你番黎la留唔到

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

eeee?你番黎la
留左兩次都唔得




男爵府

積分: 6108


97#
發表於 11-9-28 17:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我唔係腸果個位
係下腹,中間位


大宅

積分: 4617


98#
發表於 11-9-28 17:30 |只看該作者
其實有無可能驗唔到呢....我到現在又都無M痛或谷谷呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


99#
發表於 11-9-28 17:30 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我準備放工,行下會好d


男爵府

積分: 5940


100#
發表於 11-9-28 17:30 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 我唔係腸果個位係下腹

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

我唔係腸果個位
我試過有咁既情況,旭下都痛,你係咪咁?




首頁
34567...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo