想生BB

跳至

首頁
34567...47

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


81#
發表於 11-10-2 19:18 |只看該作者
煮飯sin~~~C U later~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


82#
發表於 11-10-2 19:20 |只看該作者
SOR呀BB豬..我唔識加相呀...


大宅

積分: 4051


83#
發表於 11-10-2 19:25 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:18
煮飯sin~~~C U later~~

我又食....


大宅

積分: 4051


84#
發表於 11-10-2 19:39 |只看該作者
BB豬係搵到嗎?我岩岩先諗起..不如我比條LINK你呀...


大宅

積分: 4617


85#
發表於 11-10-2 19:42 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:25
我又食....

好好~~我等妳呀,,,,,
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3256


86#
發表於 11-10-2 19:43 |只看該作者

究竟MISS M在哪裡929........

已經等緊m 小姐來個心好煩的了,還要今日同c6 嘈,即時心想可能唔中都是一件好事




大宅

積分: 4617


87#
發表於 11-10-2 19:44 |只看該作者
如用cb排卵棒...得唔得呀,???不過成200幾大洋好貴呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


88#
發表於 11-10-2 19:44 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:42
好好~~我等妳呀,,,,,

記得等埋我先開飯呀..我去


大宅

積分: 4051


89#
發表於 11-10-2 19:45 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:44
如用cb排卵棒...得唔得呀,???不過成200幾大洋好貴呀

WINGWING..定係用左紅D綠D先呀...抵好多....如果bb豬識仲可以教我地呀....


大宅

積分: 4617


90#
發表於 11-10-2 19:46 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:44
記得等埋我先開飯呀..我去

~~~豉汁排骨加鮑汁炒芥蘭...啱唔啱胃口呀
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


91#
發表於 11-10-2 19:47 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:45
WINGWING..定係用左紅D綠D先呀...抵好多....如果bb豬識仲可以教我地呀....

我唔想上網買呀....我怕騙人呀!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


92#
發表於 11-10-2 19:47 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:03
妳學我d耶...通一通!!C傻婆....
呢個係我sin得呢....一陣攪出人命!!!
...

哈哈...我都有聽d fd講過得架..但我都唔得既...
自己同自己講..可能遲排卵...咁咪會中囉...哈哈..


大宅

積分: 4051


93#
發表於 11-10-2 19:49 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-10-2 19:50 編輯
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:46
~~~豉汁排骨加鮑汁炒芥蘭...啱唔啱胃口呀

嘩...正...加隻燒鵝再買打百威O唔O...


大宅

積分: 4051


94#
發表於 11-10-2 19:50 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:47
我唔想上網買呀....我怕騙人呀!!

我就係怕呢D..所以知道有..都買過囉...


大宅

積分: 4617


95#
發表於 11-10-2 19:52 |只看該作者
hksugar 發表於 11-10-2 19:43
已經等緊m 小姐來個心好煩的了,還要今日同c6 嘈,即時心想可能唔中都是一件好事



...

唔好咁喇...小事啫,唔好諗到咁灰sin la~~妳諗吓妳為何愛佢嫁俾佢,咁就咩都唔嬲喇...男人個個都係咁喇!!!記住男女在不同星球生活,大家都有不同生活方式,而相方一齊可以共同生活係不容易呢....佢唔係妳心裡嗰條蟲嘛~~~傻豬
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


96#
發表於 11-10-2 19:53 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:49
嘩...正...加隻燒鵝再買打百威O唔O...

C婆重飲酒作C呀!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


97#
發表於 11-10-2 19:54 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-2 19:50
我就係怕呢D..所以知道有..都買過囉...

妳有買過呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


98#
發表於 11-10-2 19:55 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:53
C婆重飲酒作C呀!!!!

哈哈...買黎助興架..唔係上人屋企食飯必備架咩....


大宅

積分: 4051


99#
發表於 11-10-2 19:55 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-2 19:54
妳有買過呀???

我打錯字咋..係未買過呀....呵呵


大宅

積分: 4617


100#
發表於 11-10-2 19:56 |只看該作者
本帖最後由 ChanyeungC9 於 11-10-2 19:58 編輯
Ding's 發表於 11-10-2 19:47
哈哈...我都有聽d fd講過得架..但我都唔得既...
自己同自己講..可能遲排卵...咁咪會中囉...哈哈..
...

唉~~我之前見自己作嘔成咁都以為....原來係bb_pig
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
34567...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo