自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 3507


81#
發表於 11-10-21 17:24 |只看該作者
但我用完個身會好乾, 要不停咁 "R"


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


82#
發表於 11-10-21 17:42 |只看該作者
我都係用番梘.覺得皮膚無咁痕.

點評

amazingkitkat  give me 5   發表於 11-10-22 08:58


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


83#
發表於 11-10-21 17:49 |只看該作者
FullOfBlessing 發表於 11-10-21 02:02
係正常嘅~ 手工皂/皂液同出面的"化學"梘液比, 沖水的時候係會比較啜肉D, 只要用完抺乾身之後, 唔會
乾同痕 ...

再有野想問!禁係所有肥皂都比較好,定要有質素個d先有!家下用梗阿原係好,但長用就覺得貴。定話原來用普通藥房買檀香已經可以有一般清潔功效!會唔會平個類肥皂都好似液禁會落左d 化學物質呢?多謝解答!
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 14584


84#
發表於 11-10-21 23:52 |只看該作者
回覆 whywhite22 的帖子

係自學同問人, 買好多書睇, 發現自己整ge好多好處, 對有皮膚問題ge人仲好有幫助tim, 所以就整比d家人用, 有時比d皮膚差ge朋友lor~


複式洋房

積分: 189


85#
發表於 11-10-22 08:44 |只看該作者
回覆 M&A Mom 的帖子

我自己整番梘,全家都用我整既手工皂,皮膚好左。 朋友都開始用我的手工皂。

我以前都用過阿原,不過真係太貴,所以開始自己整,可以按每個人不同皮膚做不同配方。

其實市面上有些番梘係沒有甘油成份的,皮膚會越用越乾,所以要小心選擇。 另外,整手工皂的方法亦會影響品質,所以唔可以話所有番梘都好過沐浴露,如果用左品質唔好的番梘可能仲差過沐浴露,亦不應用價錢評定好壞。


珍珠宮

積分: 45570

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


86#
發表於 11-10-22 08:51 |只看該作者
我一陣都出去買番舊返來用下先.
我的生命由我主宰.


複式洋房

積分: 189


87#
發表於 11-10-22 08:56 |只看該作者
SiuOnOn 發表於 11-10-21 17:24
但我用完個身會好乾, 要不停咁 "R"

如果用一般番梘真係會越用越乾嫁,我家的長輩以前用十蚊幾件既番梘,攪到皮膚好乾,因為那牌子的番梘是沒有甘油成份和加入香味,之後用左我自己整的手工皂,而家皮膚好左。

其實手工皂係有不同配方的,好似用護膚品咁,所以你不妨試下其他手工皂


子爵府

積分: 12502


88#
發表於 11-10-22 09:00 |只看該作者
本帖最後由 amazingkitkat 於 11-10-22 09:00 編輯

i use this one, no more itchy skin

注意:本人所發佈的帖子大部份均為轉貼,如本人所發的貼子有任何問題及投訴,如本人所發的貼子有任何法律責任,本人恕不負責!


伯爵府

積分: 17592


89#
發表於 11-10-22 09:56 |只看該作者

回覆:肥皂其實比沐浴露更好...

去左幾間超市先搵到dove, 肥皂甘難買既?

比沐浴露係小d泡同爽,香味都唔錯




翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


90#
發表於 11-10-22 12:48 |只看該作者

回覆 回覆:sunflower0331的帖子

我用返肥皂幾個月了:funny
仲有其他更重要原因!




版主

積分: 81024

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


91#
發表於 11-10-23 00:33 |只看該作者
上年去歐洲入咗貨, Traditional handmade soap 有椰油,棕櫚油和可可油加落去. 其它成份全都是天然植物香料, 如薰衣草、茶樹、迷迭香、洋甘菊、 乳香、百里香... 基本包裝, 約港幣十二三元一件, 咁貼身享受, 我覺得好ok.

生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


男爵府

積分: 9922


92#
發表於 11-10-23 00:57 |只看該作者
我同阿囡轉咗

我沖涼由dove沐浴露$40 -> dove 肥皂$5.8 -> 身同銀包都感覺良好, 好香
我洗面由NEW嘈墊娜$46 -> 絲爸洗面肥皂$45 -> 都OK, 好爽, 可能去咗專門店買(好貴), 下次去藥房買

阿囡沖涼由絲爸沐浴露$96 -> 絲爸BB肥皂$34 -> 阿囡本身皮膚好易乾到流血, 用咗肥皂都沒有太大改善, 可能舊皂唔夠潤, 試多幾日, 唔得要轉用BATH OIL


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


93#
發表於 11-10-23 20:28 |只看該作者
我淨係用肥皂, 如用沐浴乳, 我只覺得植物物語比較沖得乾淨.


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


94#
發表於 11-10-24 13:20 |只看該作者
我買咗lux黎用, 果然用肥皂真係very骨喎!
用完都唔乾同唔身痕!!仲要4舊皂都係10幾蚊! 平過一支沖涼液好多!
又慳錢喇!


大宅

積分: 2180

環保接龍勳章


95#
發表於 11-10-24 13:29 |只看該作者
回覆 happybibi 的帖子

我朋友用呢隻架, 全部天然野, 小朋友應該啱用

http://www.lohastown.com.hk/?p=6&id=7&new=&cat2=0&cat1=0&cat0=2&s=8fdc5139c737184a2adef687f2f9a610&lang=big5

點評

sfll    發表於 11-10-24 13:32
大家一齊過健康無毒嘅生活啦!


複式洋房

積分: 244


96#
發表於 11-10-24 13:31 |只看該作者
回覆 sunflower0331 的帖子


大宅

積分: 2549


97#
發表於 11-10-24 13:52 |只看該作者
我都轉來用下先。


珍珠宮

積分: 45007


98#
發表於 11-10-24 13:52 |只看該作者
zoezoo 發表於 11-10-21 09:33
我老公由細到結婚前都係用番梘, 連洗面都係.
但係佢塊面係勁細毛孔的......

你老公用邊隻番梘?


伯爵府

積分: 15186

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 11-10-24 13:55 |只看該作者
我昨晚開始轉...


珍珠宮

積分: 34963

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


100#
發表於 11-10-24 13:56 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo