烹飪搵食

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   29


子爵府

積分: 10330


81#
發表於 11-11-11 23:20 |只看該作者

引用:又係我呀!試整左個個呀! 我想話比你聽連

原帖由 onyeema 於 11-11-11 發表
又係我呀!試整左個個呀!
我想話比你聽連我啲同事都話好好味,以為係出街買
我聽日諗住再 ...
我星期二整好既
我收起左
我岩岩偷食左塊
仲係脆呀




複式洋房

積分: 233


82#
發表於 11-11-12 08:53 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

今曰用你的食譜做了花生味曲奇,好好味.




大宅

積分: 3350

畀面勳章


83#
發表於 11-11-12 09:56 |只看該作者

回覆:colakola 的帖子

Tks




子爵府

積分: 10330


84#
發表於 11-11-12 11:25 |只看該作者

引用:今曰用你的食譜做了花生味曲奇,好好味. +

原帖由 Barbie2002 於 11-11-12 發表
今曰用你的食譜做了花生味曲奇,好好味.
好味就行





子爵府

積分: 10331

月餅勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 11-11-12 12:26 |只看該作者
本帖最後由 kittymilo 於 11-11-12 12:39 編輯

請問點整格仔款呢? 即係格色一層層叠完切片再砌嗎? 咁咪有突邊出現?
朱古力粉=谷古粉? 要落幾多到?


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


86#
發表於 11-11-12 12:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+11-11-10

原帖由 colakola 於 11-11-11 發表
我係利用個盒既形
蓋上去做個倒模
我碌平左一層朱古力我就用盒仔度左個型出黎
好清楚,唔該哂您呀




子爵府

積分: 10330


87#
發表於 11-11-12 12:53 |只看該作者

引用:+本帖最後由+kittymilo+於+11-11-12+12:39+

原帖由 kittymilo 於 11-11-12 發表
本帖最後由 kittymilo 於 11-11-12 12:39 編輯

請問點整格仔款呢? 即係格色一層層叠完切片再砌嗎? 咁咪 ...
2~3 湯匙夠喇
切成間條既片後
一片既頭尾顏色都不是相同的顏色
切多幾塊出黎之後
相反顏色叠起來
係正方形果面
就會見到有格仔既樣




子爵府

積分: 10330


88#
發表於 11-11-12 12:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+colakola+於+11-11-11+發表我

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
好清楚,唔該哂您呀
囉嗦就有

我呢家做左個老人家




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


89#
發表於 11-11-12 16:09 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

Colakola , 請問係未印模, chi 花都要雪 30 mins 呀?而家雪緊入冰格呢




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


90#
發表於 11-11-12 16:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kittymilo+於+11-11-12+發表

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
2~3 湯匙夠喇
切成間條既片後
一片既頭尾顏色都不是相同的顏色
死蠢既我,希望造到格仔樣啦mouth:mouth:mouth:mouth:




子爵府

積分: 10330


91#
發表於 11-11-12 16:46 |只看該作者

引用:Colakola+,+請問係未印模,+chi+花都要雪+3

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
Colakola , 請問係未印模, chi 花都要雪 30 mins 呀?而家雪緊入冰格呢



...
總之放去電櫃雪一雪
就會易切




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


92#
發表於 11-11-12 17:01 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

C ...... 係未雪太耐呢?
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


93#
發表於 11-11-12 17:02 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

如果係印模
甘就有不要放雪櫃




子爵府

積分: 10330


94#
發表於 11-11-12 17:03 |只看該作者

引用:C+......+係未雪太耐呢?+ +

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
C ...... 係未雪太耐呢?
印模不要放





子爵府

積分: 10330


95#
發表於 11-11-12 17:07 |只看該作者

引用:C+......+係未雪太耐呢?+ +

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
C ...... 係未雪太耐呢?
呢家等面團軟反你碌平佢先印模
碌果陣先沈少少面粉係底先去碌

甘樣呢
印模後會易拎起




子爵府

積分: 10330


96#
發表於 11-11-12 17:10 |只看該作者

回覆:好鬆既曲奇

呢個係我之前整既印模
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10330


97#
發表於 11-11-12 17:12 |只看該作者

引用:Colakola+,+請問係未印模,+chi+花都要雪+3

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
Colakola , 請問係未印模, chi 花都要雪 30 mins 呀?而家雪緊入冰格呢



...
Chi花同印模都不要
Chi花應該要加多200克牛油
甘就o is she.




子爵府

積分: 10330


98#
發表於 11-11-12 17:13 |只看該作者

引用:C+......+係未雪太耐呢?+ +

原帖由 chickenwing2006 於 11-11-12 發表
C ...... 係未雪太耐呢?
對不起
我說得不清楚




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


99#
發表於 11-11-12 17:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+11-11-12

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
對不起
我說得不清楚
唔係你錯,原來我自己錯呀, egg 比左成隻呀




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


100#
發表於 11-11-12 17:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+11-11-12

原帖由 colakola 於 11-11-12 發表
呢家等面團軟反你碌平佢先印模
碌果陣先沈少少面粉係底先去碌
唉,我自己衰左,pat 哂太濕呀




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo