自由講場

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 45636

馬年勳章


81#
發表於 11-11-25 15:56 |只看該作者
No need. 當年一筆過俾晒.

點評

charchar2001  你都好有實力~~羨慕~~  發表於 11-11-25 15:59
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


82#
發表於 11-11-25 15:57 |只看該作者
點評 charchar2001 一萬???
==========================

如果唔怕辛苦同肯受氣, 可以平d嘅.
1. 奶粉尿片 2千 ==> 餵人奶起碼可平1千, 用尿布又可平幾百.
2. 湊仔 5千 ==> 99 or 婆婆湊, 每月心意價2千. 我自己做唔出.
3. playgroup 2千 ==> 唔上playgroup, 自己教, $0. 不過對在職媽媽黎講, 冇乜時間.
4. 醫療+雜費 1千 ==> 衫仔玩具乜都用2手, 每月可慳幾百, 但都要預醫療3兩百.

樓上媽媽講得啱, 到小學後又要補習又要課外活動, 食飯搭車, 社交活動, 每月要預多3兩千架.


大宅

積分: 2578


83#
發表於 11-11-25 16:00 |只看該作者
回覆 tantanmama 的帖子

我依家好擔心比唔到佢地要的野......可能要考慮遲d生...


大宅

積分: 2578


84#
發表於 11-11-25 16:06 |只看該作者
點算好呢....


大宅

積分: 2578


85#
發表於 11-11-25 16:11 |只看該作者
abb10, 你養小朋友的使費多大?


水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


86#
發表於 11-11-25 16:12 |只看該作者

回覆:你們, 供樓佔家庭入息幾多?

10%



點評

charchar2001    發表於 11-11-25 16:30


伯爵府

積分: 17267


87#
發表於 11-11-25 16:19 |只看該作者
回覆 charchar2001 的帖子

charchar2001 你有小朋友嗎?? 發表於 半小時前



我有一個小朋友,下年就要入學喇!所以要換大D...

我仲請左個工人!而家佢訓緊廳咋!

點評

charchar2001  未有, 想出年準備生~~~  發表於 11-11-25 16:30


男爵府

積分: 5584


88#
發表於 11-11-25 16:20 |只看該作者
回覆 charchar2001 的帖子

個人認為, 如果自己夠三成首期 and 什費,
其他情願借銀行, 最多買平o的 or '歎'長o的;
如果唔夠o既可借家人, 不過要有計劃盡快還清.
(其實肯/可以借o的過渡o既已經好好, 好感謝~!)
--- 我是P牌爸! ---
--- 爸爸o既自尊心係建基於囡囡o既關注度 ---


大宅

積分: 2578


89#
發表於 11-11-25 16:32 |只看該作者
回覆 mikona 的帖子

唉.....所以我都唔想煩到佢地....因為他們都有他們的生活和困難...


伯爵府

積分: 17267


90#
發表於 11-11-25 16:41 |只看該作者
本帖最後由 VivienMan 於 11-11-25 16:41 編輯
charchar2001 發表於 11-11-25 16:00
回覆 tantanmama 的帖子

我依家好擔心比唔到佢地要的野......可能要考慮遲d生... ...

其實咁細個,佢點知自己想要乜呢?不如你諗下想俾D咩佢?


大宅

積分: 2578


91#
發表於 11-11-25 16:44 |只看該作者
回覆 VivienMan 的帖子

我諗住先比d基本野...但聽到各位媽媽分享, 未上學前平均每月使費都成萬$, 好重壓力....驚負擔唔來....


子爵府

積分: 11364

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


92#
發表於 11-11-25 16:48 |只看該作者
我想生三個 發表於 11-11-25 11:13
供緊兩層,1/4,希望五年之内供曬.

你可以生4個鳥.

Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.


男爵府

積分: 8888


93#
發表於 11-11-25 16:48 |只看該作者
charchar2001 發表於 11-11-25 16:44
回覆 VivienMan 的帖子

我諗住先比d基本野...但聽到各位媽媽分享, 未上學前平均每月使費都成萬$, ...

貴有貴養平有平養,你洗唔洗返工?有無人湊小朋友?你地平時係要啲生活好高要求嘅人?

好多人賺萬零蚊養一家四口都係咁


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


94#
發表於 11-11-25 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2578


95#
發表於 11-11-25 16:54 |只看該作者
回覆 dbbp 的帖子

我都要番工, 諗住阿媽帶小朋友....一萬幾養四個小朋友??真係得??依家唔同以前wor~~


男爵府

積分: 8888


96#
發表於 11-11-25 17:01 |只看該作者
charchar2001 發表於 11-11-25 16:54
回覆 dbbp 的帖子

我都要番工, 諗住阿媽帶小朋友....一萬幾養四個小朋友??真係得??依家唔同以前 ...
唔係四個小朋友,係一家四口。

如果媽咪湊小朋友,睇下要俾幾錢媽咪囉,如果佢本身唔缺錢又願意同你湊嘅,可能會平過請姐姐,你又會放心啲,至於其他野咪慳啲囉,如果有幾萬蚊家庭收入,都唔會話養唔掂,但唔好諗住有而家嘅生活質素,一定要有所付出同犧牲。


大宅

積分: 2578


97#
發表於 11-11-25 17:07 |只看該作者
回覆 dbbp 的帖子

知道....


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


98#
發表於 11-11-25 17:18 |只看該作者
我想生三個 發表於 11-11-25 11:20
點評
charchar2001 你真係好勁.........想問下你係唔係真係生了三個???

以為你已經生左2個
仲唸緊生唔生第3個


大宅

積分: 2505

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


99#
發表於 11-11-25 17:20 |只看該作者
bng888 發表於 11-11-25 10:48
Full payment

我都係,不過係62俾錢


大宅

積分: 2578


100#
發表於 11-11-25 17:22 |只看該作者
回覆 準劉太 的帖子

你就好啦~~

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo