立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 86783
男爵府
積分: 9878
子爵府
積分: 13126
積分: 5184
水晶宮
積分: 57645
積分: 6497
別墅
積分: 709
積分: 7200
原帖由 up88 於 12-02-04 發表 我真係完全唔落油都OK,最多都係落一小匙橄欖油! 自己學整蛋糕就係為咗好可好食又唔會太肥!!! ...
大宅
積分: 4290
kittykityi 發表於 12-1-14 01:50 老公好鐘意食香蕉蛋糕,但係只有舊式麵包鋪先好味,終於的起心肝整個比老公嘆先
積分: 2971
珍珠宮
積分: 31135
mm126 發表於 12-3-3 12:21 我都整咗, 好好味呀!
ERICBB 發表於 12-3-21 04:36 me too.但我試過咁用嚟整曲奇牛油少分量係唔work。
複式洋房
積分: 228
伯爵府
積分: 17166
原帖由 littlechalk 於 12-03-05 發表 我跟個食譜禁做,整左2次,都唔知點解個蛋糕都係好濕,不過個面又好脆~究竟係咩問題? ...
積分: 7018
侯爵府
積分: 22485
積分: 8005
公爵府
積分: 28457
瑪瑙宮
積分: 142864
ilj 發表於 12-1-14 12:24 前幾日想整...等得啲蕉熟既時候....比人食晒!! 做過一次失敗左
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy