自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


81#
發表於 12-2-2 16:19 |只看該作者
希望一切會好


男爵府

積分: 9337


82#
發表於 12-2-2 16:26 |只看該作者
正pk~~


男爵府

積分: 5706


83#
發表於 12-2-2 16:39 |只看該作者
嬲爆聽到要食降血壓藥.


子爵府

積分: 13459


84#
發表於 12-2-2 16:48 |只看該作者
大6人....滾


子爵府

積分: 10816


85#
發表於 12-2-2 17:12 |只看該作者

賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

本身已經病,睇完真的燒多十度




子爵府

積分: 10816


86#
發表於 12-2-2 17:12 |只看該作者

賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

本身已經病,睇完真的燒多十度




男爵府

積分: 5085

畀面勳章


87#
發表於 12-2-2 17:30 |只看該作者
可以嘅話, MEET佢個賤嘴DOM落地用腳肘踩爆佢


禁止訪問

積分: 17648


88#
發表於 12-2-2 17:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27568

好媽媽勳章 畀面勳章


89#
發表於 12-2-2 17:43 |只看該作者
我幾時有話過唔用香港嘅資源呀!如果唔係我老公要交稅養你哋班蝗蟲,我生夠三個呀!....
我要記得幸福......


男爵府

積分: 5839


90#
發表於 12-2-2 17:47 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

幾時再有民間組織自發大遊行,我拉隊參予!之前參加兩次人數都夠牙力,政府當我地冇到




大宅

積分: 4936


91#
發表於 12-2-2 17:52 |只看該作者
點解仲要喺乞兒兜度拿飯食.


男爵府

積分: 9255

BK Milk勳章 畀面勳章


92#
發表於 12-2-2 17:54 |只看該作者
其實我地細個時, 香港好多人都好窮, 隨著日子過去, 土生土長的香港人已脫離貧窮........如果唔係每日都落百幾個B6落黎, 香港已經好富有, 貧富差距都唔會咁嚴重

我地香港人一直對內地既支援, 佢地不但不感恩, 重要話我地生活無佢地咁好:;pppp:

其實我認我生活唔富裕, 所以以後B6有乜天災人禍, 我將不會捐出一分一毫


大宅

積分: 3502


93#
發表於 12-2-2 17:56 |只看該作者
低能, 而家唔係話我哋用唔用嘅問題, 而係你哋班大陸人死搶爛搶夾硬霸咗香港人嘅福利, 佢講到咁理所當然話同是中國人, 我哋唔用點解佢哋唔可以用, 呀大陸c9咁你哋大陸人啲錢用唔晒你又唔去搶, 你話人哋唔用就你哋用吖嘛, 都痴痴哋  


子爵府

積分: 10870

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


94#
發表於 12-2-2 18:02 |只看該作者
唔用就要俾你地用???
痴q線.....

講到上邊咁好,咁就唔好黎啦.......
有病就睇e生啦.....痴痴地=.=


珍珠宮

積分: 33689


95#
發表於 12-2-2 18:21 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42830


96#
發表於 12-2-2 18:28 |只看該作者
蟲由幾時開始變了野蠻, 將歪理說成他們所說的"道理"?


伯爵府

積分: 17483


97#
發表於 12-2-2 18:30 |只看該作者
我好想知佢智商有幾多,佢地D種有幾聰明...

D咁嘅邏輯思維根本就係扭橫折曲... 佢地D種可以係新血?慳D啦。快D的D雙非仔去做智力檢查添呀!
You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


98#
發表於 12-2-2 19:22 |只看該作者
我想問一點,
佢地去北京, 上海生仔後, 個仔都可以有戶籍咩? 唔係無咩? 咁北京, 上海都係中國的一部份囉.....


大宅

積分: 1469


99#
發表於 12-2-2 19:45 |只看該作者

回覆:賤嘴雙非於BBC大罵港人(中文字幕已加)

佢都痴膠花架,香港資源係香港人交稅付出㗎,分?分條毛都嚴費事呀,不知所謂,:;pppp:




公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 12-2-2 19:54 |只看該作者
正白痴 ! 我地有資源唔用就要比你地用? 銀行夠大把錢啦 ! 你唔好叫人比d你駛?
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo