在職全職

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2723


81#
發表於 12-6-25 10:04 |只看該作者
jy0212 發表於 12-6-20 19:51
Ching 你個bb係囝囝定囡囡啊?!
係囝囝呀


大宅

積分: 2723


82#
發表於 12-6-25 10:06 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-21 09:39
你好 CHING. 我都是娘家在5座. 我住3座.. 平時六日. 都在百住.三期車仔玩車車. 有時三期公園 同個 ...
有時我平去三期平台同去商場玩車仔。
有時會去灣景玩下
你多數邊個時間去玩?


大宅

積分: 2723


83#
發表於 12-6-25 10:07 |只看該作者
jy0212 發表於 12-6-21 13:28
candy ,ching
你地兩個都好好,超近外家。有時行開行埋,都可以叫屋企人幫下手!方便好多 ...
有時啦, 佢地要湊孫架!


大宅

積分: 1341


84#
發表於 12-6-25 12:33 |只看該作者
你們好呀!
我都係麗城人, 家住2期4座, FTM,囡囡16個月大,
大家住咁近,我哋會唔會約出黎見下面呀!!!


男爵府

積分: 5165


85#
發表於 12-6-25 19:17 |只看該作者
珍寶寶貝 發表於 12-6-25 12:33
你們好呀!
我都係麗城人, 家住2期4座, FTM,囡囡16個月大,
大家住咁近,我哋會唔會約出黎見下面呀!!! ...
歡迎珍寶寶貝加入!原來我地全部都係住二期。搵日約齊落去公園玩!


禁止訪問

積分: 43


86#
發表於 12-6-25 20:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 618


87#
發表於 12-6-25 20:51 |只看該作者

引用:你們好呀!我都係麗城人,+家住2期4座,+FTM,

原帖由 珍寶寶貝 於 12-06-25 發表
你們好呀!
我都係麗城人, 家住2期4座, FTM,囡囡16個月大,
大家住咁近,我哋會唔會約出黎見下面呀!!! ...
歡迎你'我女同你女女差不多大'我都想約你地'但唔知大家幾時得閑'




別墅

積分: 618


88#
發表於 12-6-25 20:52 |只看該作者

引用:Quote:珍寶寶貝+發表於+12-6-25+12:33+你們

原帖由 jy0212 於 12-06-25 發表
歡迎珍寶寶貝加入!原來我地全部都係住二期。搵日約齊落去公園玩!
好啊'去三期玩爛車子都得




別墅

積分: 679


89#
發表於 12-6-26 11:02 |只看該作者
都好喎.. 我通常周六日先帶女去三期個 爛車子 玩. 無辦法.貪它有冷氣. 呵
前天 帶阿女去 花栗鼠寶堡. (即荃灣陽屋道街市附近) 買了套票..$688/ 6次. 每次可以用三家人一齊帶小朋友去玩..我個女玩得好開心. .. 你地有無人買了.
一齊去玩.呵.
DISNEY我都買了年票..但假期入場. 現在要等9月先可以去..


大宅

積分: 1341


90#
發表於 12-6-26 15:49 |只看該作者
我日日都得閒的, 就你哋OK就OK


洋房

積分: 38


91#
發表於 12-6-26 16:12 |只看該作者


別墅

積分: 618


92#
發表於 12-6-26 18:48 |只看該作者

引用:我日日都得閒的,+就你哋OK就OK

原帖由 珍寶寶貝 於 12-06-26 發表
我日日都得閒的, 就你哋OK就OK
不如就聽日啦、落樓下傾下計'如果方便pm電話啦




別墅

積分: 679


93#
發表於 12-6-27 09:51 |只看該作者
我要返工. 六日方便D 我.. 你地有無WHATAPPS . 用來GROUP 團及講野都方便. PM 即留言 ?


男爵府

積分: 5165


94#
發表於 12-6-27 10:58 |只看該作者
CANDYDING 發表於 12-6-26 11:02
都好喎.. 我通常周六日先帶女去三期個 爛車子 玩. 無辦法.貪它有冷氣. 呵
前天 帶阿女去 花栗鼠寶 ...
我都有諗過同細仔買Disney年飛,如果大家都有,可以約埋一齊去


男爵府

積分: 5165


95#
發表於 12-6-27 11:05 |只看該作者
我已將電話pm左俾你地,可以whatapps 傾


別墅

積分: 679


96#
發表於 12-6-27 11:28 |只看該作者
我有年票.. 9月份有1-2 號 都會去.因是假日及可以入場..
我都比了 TEL你地啦..


男爵府

積分: 5165


97#
發表於 12-6-28 11:19 |只看該作者
我同candy勤日傾左成日,你地幾時加入啊


大宅

積分: 1341


98#
發表於 12-6-29 00:14 |只看該作者
我都PM左, 可否ADD我入group 呢


別墅

積分: 679


99#
發表於 12-6-29 10:12 |只看該作者
我唔見你有PM. 請問你PM了那..呵. 你入埋.我搞ADD


別墅

積分: 679


100#
發表於 12-6-29 10:20 |只看該作者
已經加了 啦..唔知其她麗城媽咪何時出現.呵

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo