夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37389


81#
發表於 12-3-14 08:37 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

順來享受,逆來接受;
不要每事憂慮,就可以無憂無慮。

樓主你未免太杞人憂天了,生當然有好多野要顧慮,但唔生,係咪又等於安然無恙?
如果有一日你老公嫌你唔生,同你感情轉淡,甚至搵其他人生,你又覺得點?
如果你硬要發掘得失,生同唔生都有得有失?咁點比?係咪真係要分析得咁仔細?無人知將來會點,點解唔順其自然咁生活?
不過如果你未生就咁多負面野諗出黎,我都見議你唔好生,我怕你到時有產前/產後抑鬱。




男爵府

積分: 9231

陪月勳章


82#
發表於 12-3-14 09:13 |只看該作者
如果真係鍾意小朋友而生佢出來,係唔會去計較自己失去d咩


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


83#
發表於 12-3-14 09:48 |只看該作者

回覆:joey211 的帖子

講得好




珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


84#
發表於 12-3-14 10:00 |只看該作者

回覆:WenKe 的帖子







男爵府

積分: 5272


85#
發表於 12-3-14 17:42 |只看該作者

引用:為男人生未必值 為自己生值 為孩子生不要計

原帖由 shpfamily 於 12-03-08 發表
為男人生未必值
為自己生值
為孩子生不要計值唔值,因為蝕硬!
為自己



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/Hj3Hp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 2497


86#
發表於 12-3-14 17:42 |只看該作者
所以香港出生率偏低正正就係好似樓主呢種想法,其實無話值得與唔值得,只在乎你自己如何想,若真的無心理準備,那就不用想生不生吧!!
~~就算我曾淌著淚,狠心放棄自己,然而袮卻說不會把我遺棄~~


別墅

積分: 974


87#
發表於 12-3-14 19:17 |只看該作者

回覆:gk678 的帖子

Agree!!!


別墅

積分: 974


88#
發表於 12-3-14 19:19 |只看該作者

回覆:joey211 的帖子

講得好!




複式洋房

積分: 186


89#
發表於 12-3-14 23:13 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

我認為生仔唔係講價值,都確保唔到佢將來係孝順,出類拔卒之類定係殺人放火金腰帶。唔通佢將來唔養你唔要你就唔值得?換轉諗,我係咪一個可以依靠既媽媽,願意無施付出甘對待自己既小朋友,愛佢如愛己。不過現實係複雜的,生仔未必係你一個人既事情,係真的。但你有權堅持自己決定,最重要既係你同先生有共識。付出不付出沒得計,假若我生仔唔洗做,老公養就叫各有付出;生仔又要做,老公又唔比家用,仲要不忠就叫女人太付出?你諗既問題係:點解呢個世界甘唔公平!但其實世界好公平,因為人人都面對不公平,不只你。快點由牛角鑽返出黎啦。




大宅

積分: 2332


90#
發表於 12-3-14 23:19 |只看該作者

回覆:女人值得為生小孩而付出嗎?

你咁望回報,真係唔好生,但我建議你同老公講清楚,費時到時佢想生,你生唔出怪你




男爵府

積分: 7498


91#
發表於 12-3-15 02:52 |只看該作者
本帖最後由 JOJA 於 12-3-15 02:54 編輯

未ready 千萬不要做父母

做人亞媽亦不能望亞爸會盡責
我相信亦沒有一個老婆擔保老公會盡責一生好老公的責任

選擇做得亞媽
都只要做好自己的方式
並要隨時ready要做埋亞爸的方角

始終沒有人能擔保
老公長命百歲

今天我有兩孩
大仔10 yrs
細囡6 yrs

剛剛收到亞仔用存來的利事錢
買了一隻鑽石介指給我
銀行只餘$1xx-

就是因為他說感恩
有一個愛錫他的媽咪
想送一個真的鑽石介指給媽媽
讓她開心

來生再讓我選
我也要生孩子
希望與仔仔和囡囡再續下生緣



子爵府

積分: 11204

好媽媽勳章 大廚勳章


92#
發表於 12-3-15 07:37 |只看該作者
樓主,比你慘得多,我是個養講慘,我女,親生父母還健在的,養母已過身,自細我就經常問自己一個問題,為何是我,為何別家的孩子都可在父母身邊長大.

在這環境長大的孩子,你估下心路歷程是怎樣的,相信,你無法想像.


長大後的我,對人,對事都非常負面,包括對自己的伴侶.

現在的我是三孩之母,如果你問我可有任何期望回報,我可答你是無的,記得自己生小孩時,我祇問自己,到底我可給她,他什麼?得出的結論是,我無法保證什麼,祇是懷有胎時,婚姻是o.k.的.

我曾為生小孩之事和丈夫討論,我話,不如,我們無孩好嗎?他當然反對


今天,我萬幸自己有一女二子,他們是我的精神支持,老公,一早掉埋一邊




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo