夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2884


81#
發表於 12-3-13 01:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表果個樓

原帖由 ci8 於 12-03-12 發表
咁妳講法都啱嘅





子爵府

積分: 10659


82#
發表於 12-3-13 02:06 |只看該作者

引用:唉!可憐女人!行錯左!大家冷靜d,!佢比

原帖由 Babykibi 於 12-03-12 發表
唉!可憐女人!行錯左!大家冷靜d,!佢比個男人玩弄自己感情都好慘!大家都係女人呀以家最要緊係詎個Bb:ba ...
d賤人自己攞來




子爵府

積分: 10659


83#
發表於 12-3-13 02:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cat_lady_128 於 12-03-12 發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發表
係,我地係女人,不過我地係唔會破壞人地家庭既女人我地係元配既女人,係吖,無錯一隻手掌係拍唔響 ...
咪係,個黑心婦好賤,其實唔剩只佢,我祝願所有做緊同一樣嘢嘅賤人,終有一曰有報應




珍珠宮

積分: 30213


84#
發表於 12-3-13 08:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+niyuki_0619+於+12-03-12+發

原帖由 豬仔mama 於 12-03-13 發表
咪係,個黑心婦好賤,其實唔剩只佢,我祝願所有做緊同一樣嘢嘅賤人,終有一曰有報應



...
二奶,小三呢d女人要有報應,希望佢哋唔好再搵bb,一個生命嚟威脅男人!咁做太不負責任,太無恥!





珍珠宮

積分: 30213


85#
發表於 12-3-13 08:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-12+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發表
我地偉唔偉大根本唔到你黎評論,你咁支持隻賤精,難道你又係同一條船



...
哈哈哈!




複式洋房

積分: 153


86#
發表於 12-3-13 11:22 |只看該作者
豬仔mama 發表於 12-3-13 02:11
咪係,個黑心婦好賤,其實唔剩只佢,我祝願所有做緊同一樣嘢嘅賤人,終有一曰有報應



...

祝願所有做緊同一樣嘢嘅賤人,終有一曰有報應

十卜十卜十卜


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-3-13 13:10 |只看該作者
回覆 cat_lady_128 的帖子

agree
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


大宅

積分: 2884


88#
發表於 12-3-13 14:07 |只看該作者

第三者之賤貨

但係估唔到呢隻賤貨既所作所謂都居然有人會認同




珍珠宮

積分: 30213


89#
發表於 12-3-13 14:31 |只看該作者

回覆:niyuki_0619 的帖子

認同嘅只會係同道中人!




大宅

積分: 2884


90#
發表於 12-3-13 14:37 |只看該作者

引用:認同嘅只會係同道中人!

原帖由 Gmama 於 12-03-13 發表
認同嘅只會係同道中人!





男爵府

積分: 6099


91#
發表於 12-3-13 15:02 |只看該作者
唔知點解我覺得係膠po, 咁既事點會有人講得出口....
仲要係呢度.........擺明想比人"插"


大宅

積分: 2613


92#
發表於 12-3-13 23:19 |只看該作者

引用:Quote:cat_lady_128+發表於+12-3-12+22:54+

原帖由 豆丁 於 12-03-12 發表
5通個個女人立場1樣?5好以為扭曲人講既野就可以話到人~更何況我係咪女人5係由你把口講完就主宰到lor~ ...
呵呵呵呵~大家都有言論自由!各人有各人發言。唔啱聽咪當時運高囉




大宅

積分: 2613


93#
發表於 12-3-13 23:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-12+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發表
我地偉唔偉大根本唔到你黎評論,你咁支持隻賤精,難道你又係同一條船



...
本人無支持亦無反對,因為大家唔係當時人無乜必要去抹黑整件事。寫當然無問題,覆嘅人都係討論吓。但我個人就唔會聽或睇一邊,更加唔會寫篇嘢去抵毀人。呢個係做人有無品嘅問題!




大宅

積分: 2613


94#
發表於 12-3-13 23:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_lady_128+於+12-03-12+發

原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發表
我地叫無囗德?難道你好有
比妳地好少少囉




大宅

積分: 2613


95#
發表於 12-3-13 23:27 |只看該作者

引用:露底鳥!

原帖由 maisy-lee 於 12-03-12 發表
露底鳥!
無著底點會有得露




大宅

積分: 2613


96#
發表於 12-3-13 23:29 |只看該作者

引用:回覆+cat_lady_128+的帖子 agree

原帖由 Jolin_Yuen 於 12-03-13 發表
回覆 cat_lady_128 的帖子

agree
Agree what ?




伯爵府

積分: 15877


97#
發表於 12-3-13 23:30 |只看該作者
cat_lady_128 發表於 12-3-13 23:27
無著底點會有得露

我咪就係時運高lor.


大宅

積分: 2884


98#
發表於 12-3-13 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 niyuki_0619 於 12-03-12 發

原帖由 cat_lady_128 於 12-03-13 發表
比妳地好少少囉
你太謙喇!




大宅

積分: 2613


99#
發表於 12-3-13 23:31 |只看該作者

引用:唔知點解我覺得係膠po,+咁既事點會有人講得

原帖由 07mama 於 12-03-13 發表
唔知點解我覺得係膠po, 咁既事點會有人講得出口....
仲要係呢度.........擺明想比人"插" ...
有可能




大宅

積分: 2613


100#
發表於 12-3-13 23:32 |只看該作者

引用:Quote:cat_lady_128+發表於+12-3-13+23:27+

原帖由 maisy-lee 於 12-03-13 發表
我咪就係時運高lor.





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo