自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


81#
發表於 12-3-16 15:01 |只看該作者
小倩 發表於 12-3-16 13:39
除非好熟, 其實好少請全班...
過往經驗係叫小朋友自己噏名
佢講得出先請, 講唔出嘅唔請...

我有次去一個小朋友嘅生日會,點知隔離個場個呀女個同班同學book咗又係開生日會......兜口兜面見到.....super監介


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


82#
發表於 12-3-16 15:16 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-14 18:49
第一次同阿囡搞生日會, 會請哂成班同學仔, 共28人
但到今日為止, 我只收到3個mammy confirm我會到
我個生日 ...

如有同學仔FACEBOOK, 可在FACEBOOK問下

唔REPLY, 以我所知應該係唔黎多

定係D人唔知咩叫RSVP呀?

ANYWAY, 人地比INVITATION, 去唔去都應該早D出聲, 我好討厭D人到時PO頭玩驚喜, 好冇禮貌

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


83#
發表於 12-3-16 15:19 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-14 22:06
無寫deadline呀....我估緊, 吾知係吾係佢地吾明咩叫 RSVP, 因為我囡學校好多單非架

我係會所開, D ...

mouth:咁呀, 睇怕真係唔識睇多

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 12-3-16 15:27 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-3-16 15:16
如有同學仔FACEBOOK, 可在FACEBOOK問下

唔REPLY, 以我所知應該係唔黎多

無, 乜contact都無


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


85#
發表於 12-3-16 15:29 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-3-16 15:19
咁呀, 睇怕真係唔識睇多
係呀, 所以我前日出多一張全中文邀請卡派哂成班, 真係有d鄉音味澴既家長打黎俾我


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


86#
發表於 12-3-16 15:34 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-16 15:29
係呀, 所以我前日出多一張全中文邀請卡派哂成班, 真係有d鄉音味澴既家長打黎俾我
...

mouth:有心理準備, 呢D家長會一拖幾黎

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


87#
發表於 12-3-16 15:42 |只看該作者
回覆 bonbonyy 的帖子

真係學多個字 RSVP = respond please


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


88#
發表於 12-3-16 15:46 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-3-16 15:34
有心理準備, 呢D家長會一拖幾黎

係又吾拘

熱鬧d麻


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


89#
發表於 12-3-16 16:52 |只看該作者
心抱 發表於 12-3-16 15:46
係又吾拘

熱鬧d麻

一個小朋友生日會, 有10零個小朋友已經好多人, 因為1個小朋友一般同父母黎 (幼稚園), 10個小朋友到, 已經有30人....仲未計自己親戚朋友 ...

除非你個場好大, 如果唔係, 果D一拖幾果D, 你都幾頭痛, 因為唔係大食會咁簡單, 係要有個活動AREA比D細路跑下玩下, 工作人員變下魔術扭下波之類....

仲有, "某D"人會EXPECT你回禮係見人頭派, 即係佢一拖4, 佢地就全家黎排隊, 好似人地MTR出面派COFFEE SAMPLE咁 ...呢D都要有心理準備

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


90#
發表於 12-3-16 17:11 |只看該作者

引用:Quote:心抱+發表於+12-3-16+15:46+係又吾拘

原帖由 牛精仔 於 12-03-16 發表
一個小朋友生日會, 有10零個小朋友已經好多人, 因為1個小朋友一般同父母黎 (幼稚園), 10個小朋友到, 已經 ...
派sample,你講得好好笑




公爵府

積分: 26067

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 12-3-16 17:14 |只看該作者

小朋友生日會 - RSVP 問題

搞個生日會真係好頭痛,我囡而家開始知道啦,成日問我地點解唔幫佢搞C6同佢講,K3生日就搞,到時請埋N,K1,K2同埋K3同學仔一齊玩.佢地升班會再分班,所以會好多唔同班.我聽完即時咁樣



點評

chingcging  係大球場或者維園攪囉。  發表於 12-3-16 17:41


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


92#
發表於 12-3-16 17:29 |只看該作者
sharon26788 發表於 12-3-16 17:14
搞個生日會真係好頭痛,我囡而家開始知道啦,成日問我地點解唔幫佢搞C6同佢講,K3生日就搞,到時請埋N ...

你個場要好大


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


93#
發表於 12-3-16 17:49 |只看該作者
其實我有D唔明.

前2日囡囡收到張邀請卡, 一齊搭校車/唔同班的同學開生日會, 咁我睇左就無理啦, 平時唔係我自己湊返學. 所以我唔認得邊個佢地.

咁呢個情況, 我究竟要唔要复呢? 張卡RSVP無寫任何野, 無電話/無回复日期等等.

當然我地係諗住去架. 仲預備左禮物添. 而RSVP 呢幾個英文字我知道意思, 及我不是單非.


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


94#
發表於 12-3-16 17:52 |只看該作者
Sallyb1a 發表於 12-3-16 17:49
其實我有D唔明.

前2日囡囡收到張邀請卡, 一齊搭校車/唔同班的同學開生日會, 咁我睇左就無理啦, 平時唔係我 ...

叫你囡囡口頭上覆左果個小朋友先, 再吾係, 寫返張memo說明出席人數叫囡囡交俾果個小朋友, 都ok呀

點評

牛精仔  AGREE  發表於 12-3-16 18:02


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


95#
發表於 12-3-16 17:55 |只看該作者
回覆 心抱 的帖子

oh no...

睇緊講唔切啦, 因為已經放左學, 我地只係搭校車見到, 平時無聯絡架.

咁算啦, 唯有當日直接去啦, 反正係麥當當, 應該唔難預人數/食物掛.


複式洋房

積分: 232


96#
發表於 12-3-16 18:00 |只看該作者
希望會好多小朋友出席同自己小朋友慶祝~依個係攪生日既心願~

點評

心抱  無有錯  發表於 12-3-16 18:03


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


97#
發表於 12-3-16 18:02 |只看該作者
Sallyb1a 發表於 12-3-16 17:55
回覆 心抱 的帖子

oh no...

麥當當都好d, 因為係即場叫食物, 禮物又係麥當當有得供應

俾你嚇到, 我即時睇番d卡我自己有無寫漏電話, 因為我個囡又係派左個同校車但吾好班級既小妹妹mouth:


大宅

積分: 2536


98#
發表於 12-3-16 18:14 |只看該作者
其實係咪太忙呢,RSVP我記得我係小四英文堂已經教過,雖然知到點解,但因為讀唔出比人話,不過到今日都讀唔出:;pppp:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo