烹飪搵食

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   180


珊瑚宮

積分: 111390

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


81#
發表於 12-3-29 14:30 |只看該作者


大宅

積分: 1462


82#
發表於 12-3-29 14:58 |只看該作者

引用:好清楚、謝謝你! +

原帖由 ilj 於 12-03-29 發表
好清楚、謝謝你!
U r welcome




大宅

積分: 1462


83#
發表於 12-3-29 15:01 |只看該作者

引用:Quote:MimiKids+發表於+12-3-27+17:24+好多

原帖由 Zen 於 12-03-29 發表
是否迷你蛋撻份量?謝謝!
跟我d撻相嘅size,可做約11-12個,因為如果妳皮厚,蛋水就自然用少d,可以做多1-2




別墅

積分: 503


84#
發表於 12-3-29 15:05 |只看該作者

回覆:MimiKids 的帖子







大宅

積分: 1462


85#
發表於 12-3-29 15:11 |只看該作者

引用:即係你呢個份量係可以整到60個tart+皮,+但1

原帖由 雪菜肉c 於 12-03-29 發表
即係你呢個份量係可以整到60個tart 皮, 但12個tart 肉?

另外個旦水材料, 夠究竟係用熱水定暖水?
無錯,dough嘅份量可減半,但再減就會無咁好。
我唔見意用高筋麵粉,因為會無咁脆之外,你壓撻時會非常困難,如果你真係想如高筋麵粉在內,份量最多1/3高筋and2/3低筋or普通麵




大宅

積分: 1462


86#
發表於 12-3-29 15:15 |只看該作者

引用:即係你呢個份量係可以整到60個tart+皮,+但1

原帖由 雪菜肉c 於 12-03-29 發表
即係你呢個份量係可以整到60個tart 皮, 但12個tart 肉?

另外個旦水材料, 夠究竟係用熱水定暖水?
Sorry答少左一條問題
一定要熱水,因為不單確保糖溶晒,另外用咁方法,蛋會更滑




大宅

積分: 1462


87#
發表於 12-3-29 15:20 |只看該作者

引用:好靚呀!+有d人又要打開爐焗又耍拮窿驚個皮

原帖由 yijing 於 12-03-29 發表
好靚呀!
有d人又要打開爐焗又耍拮窿驚個皮突起流晒d旦汁出嚟,你呢個使唔使? ...
我整時無打開過爐,亦唔駛拮窿,如果拮左d蛋水會癡摸,到時好難"luc"個撻出黎




大宅

積分: 1462


88#
發表於 12-3-29 15:22 |只看該作者

引用:個模使唔使搽油?

原帖由 yijing 於 12-03-29 發表
個模使唔使搽油?
唔駛搽油,因為撻皮嘅油份足夠令佢唔癡摸




子爵府

積分: 10244


89#
發表於 12-3-29 15:50 |只看該作者
我想問個蛋水.. 個意思係咪2 x 蛋, 再加2 x 蛋黃?


大宅

積分: 1462


90#
發表於 12-3-29 15:54 |只看該作者
AndrewMami 發表於 12-3-29 15:50
我想問個蛋水.. 個意思係咪2 x 蛋, 再加2 x 蛋黃?

係ar,因為咁蛋味重D,OR 可以用3pcs全蛋代替亦可.

點評

AndrewMami  thanks ....  發表於 12-3-29 16:08


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


91#
發表於 12-3-29 15:57 |只看該作者
回覆 MimiKids 的帖子


男爵府

積分: 8494


92#
發表於 12-3-29 16:03 |只看該作者
book mark 先... thank you


子爵府

積分: 10244


93#
發表於 12-3-29 16:09 |只看該作者
樓主仲有無其他食譜提供, 你解釋得好好, 好易明


男爵府

積分: 6809


94#
發表於 12-3-29 16:41 |只看該作者
你好有心機解釋, 多謝你!! 終於解決咗我一直唔識壓皮呢個疑團, 可以試下整啦


大宅

積分: 1462


95#
發表於 12-3-29 17:25 |只看該作者
AndrewMami 發表於 12-3-29 16:09
樓主仲有無其他食譜提供, 你解釋得好好, 好易明

好多謝咁多人都鍾意
歡迎發問,我會盡量滿足各位


大宅

積分: 1462


96#
發表於 12-3-29 17:29 |只看該作者
salau 發表於 12-3-29 16:41
你好有心機解釋, 多謝你!! 終於解決咗我一直唔識壓皮呢個疑團, 可以試下整啦 ...

唔駛客氣,難得大家都鍾意整野食,交流心得,歡迎隨時問我


用戶要求終止服務

積分: 6954


97#
發表於 12-3-30 09:11 |只看該作者
MimiKids 發表於 12-3-29 15:01
跟我d撻相嘅size,可做約11-12個,因為如果妳皮厚,蛋水就自然用少d,可以做多1-2



...

thanks
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9861


98#
發表於 12-3-30 09:27 |只看該作者
樓主, 想請教,
我可唔可以買啲急凍酥皮, 去個皮, 做酥皮蛋撻.............


大宅

積分: 1462


99#
發表於 12-3-30 11:37 |只看該作者

引用:樓主,+想請教,我可唔可以買啲急凍酥皮,+去

原帖由 clshei 於 12-03-30 發表
樓主, 想請教,
我可唔可以買啲急凍酥皮, 去個皮, 做酥皮蛋撻............. ...
當然可以




大宅

積分: 4807


100#
發表於 12-4-3 11:44 |只看該作者
bookmark o左啦, thank you

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo