潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


81#
發表於 12-4-4 08:09 |只看該作者

引用:為曬而買? 為買袋碌爆卡? 為買袋去分期?

原帖由 heichunmum 於 12-04-01 發表
為曬而買?
為買袋碌爆卡?
為買袋去分期?
你好堅




珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


82#
發表於 12-4-4 09:03 |只看該作者

其實呢度有無人會。。。

我都係吾明,依排得盒係邊個post?????

不過睇人買袋,幾得意,d 人睇完又學人買,又幾有趣。

只要自己定力足夠,明白袋ge 價值同自己環境相付嗎。甘睇都幾happy....




伯爵府

積分: 17348

陪月勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 12-4-4 10:28 |只看該作者

回覆:bbhappy2009 的帖子






男爵府

積分: 6040


84#
發表於 12-4-4 11:26 |只看該作者

引用:係呢度純文字分享,我地又唔會見到真身的世

原帖由 peggy媽咪 於 12-04-04 發表
係呢度純文字分享,我地又唔會見到真身的世界,乜野人都會有,最緊要自己知咪得囉唔好唔開心 ...
Peggy媽咪, Thank you 呀!放心,我唔會再為咗呢啲人唔開心!我淨係嬲點解有人可以咁冇禮貌無端端去同侮辱字句去話人。我唔會再理佢!



點評

peggy媽咪    發表於 12-4-4 18:43
BabyMiMi  十卜十卜  發表於 12-4-4 16:15
潮媽小巴  我就係睇唔過眼, 點解佢要話你囉~~  發表於 12-4-4 15:57


伯爵府

積分: 17348

陪月勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 12-4-4 11:34 |只看該作者

回覆:moogoo 的帖子






大宅

積分: 4605

畀面勳章


86#
發表於 12-4-4 12:46 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

其實之前有會員提意過潮流版開一個名版專區,
如果係都唔錯呀,
因為宜家想響潮流版睇下有無平鞋平袋都好似無乜甘





水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


87#
發表於 12-4-4 14:34 |只看該作者

引用:其實係咪有D"吃不到的葡萄呢"(不喜勿插)

原帖由 AC4712 於 12-04-02 發表
其實係咪有D"吃不到的葡萄呢"(不喜勿插)
我都好支持樓主第一個post分享時装,但呢個真冇聊




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


88#
發表於 12-4-4 14:56 |只看該作者
鍾意 嚟 e 度睇吓 e + hit 咩嘢, 末必買, 見到 人哋 咁開心, 自已都感染到

點評

潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:28


禁止訪問

積分: 3797


89#
發表於 12-4-4 15:13 |只看該作者

引用:為曬而買? 為買袋碌爆卡? 為買袋去分期?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10269


90#
發表於 12-4-4 15:28 |只看該作者

回覆:nikiwong926 的帖子

其實潮版並冇阻止share 非名牌/平既野,只係冇人post 依d野出黎share 擺了。記得我初來潮版時,依版好靜,d post 好耐都冇乜更新,果時真係冇乜C 同 H, 最名牌果d應該係講錶的。如果真係有個名牌區都唔錯,起碼唔會有人覺得人地講名牌就係曬命,但希望依度唔會變返以前咁水靜鵝飛.....



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:09
潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:26
peggy媽咪    發表於 12-4-4 18:45
AC4712    發表於 12-4-4 15:29


男爵府

積分: 6040


91#
發表於 12-4-4 15:40 |只看該作者

引用:鍾意+嚟+e+度睇吓+e+++hit+咩嘢,+末必買,+

原帖由 topkidsmom 於 12-04-04 發表
鍾意 嚟 e 度睇吓 e + hit 咩嘢, 末必買, 見到 人哋 咁開心, 自已都感染到 ...
我都係!我凈係睇相都已經好開心,喺呢度睇相當 shopping, 因為我冇咁多錢乜都買。我喺呢度見到JM買到心頭好都鄧佢地高興。




大宅

積分: 4714


92#
發表於 12-4-4 15:48 |只看該作者

回覆:其實呢度有無人會。。。

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


侯爵府

積分: 23890


93#
發表於 12-4-4 17:54 |只看該作者
版主開呢個帖三條問題都係負面(為曬~爆咭~分期),其實目的為乜?

呢版開開心心咪好囉!

點評

潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:26


翡翠宮

積分: 94022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


94#
發表於 12-4-4 18:02 |只看該作者
回覆 BabyMiMi 的帖子

非名牌的POST冇人有共嗚係真,
衣服,我POST出來,老實唔係什麼名牌,D媽媽睇了就算,
冇回應咁POST來做乜,有乜潮流可言...



點評

peggy媽咪    發表於 12-4-4 18:46
◕順其自然啦~♥ ◕


伯爵府

積分: 17348

陪月勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 12-4-4 18:50 |只看該作者
呢度話明係潮流版就更係update最新的潮流資訊啦包括名牌, 唔通要update啲無謂野先叫正常我唸應該無人會留意睇呱

點評

bb86    發表於 12-4-5 12:09
kekka    發表於 12-4-5 01:37
潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:26


伯爵府

積分: 15035


96#
發表於 12-4-4 18:54 |只看該作者

回覆 回覆:heichunmum的帖子

我入來只係為左睇相,因為睇得太多文字好悶



點評

潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:27


男爵府

積分: 6040


97#
發表於 12-4-4 19:15 |只看該作者

引用:我入來只係為左睇相,因為睇得太多文字好悶

原帖由 do-re-me 於 12-04-04 發表
我入來只係為左睇相,因為睇得太多文字好悶
Haha, well said!



點評

bb86    發表於 12-4-5 12:09
kekka    發表於 12-4-5 01:37
潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:27


侯爵府

積分: 22648


98#
發表於 12-4-4 20:08 |只看該作者
bbhappy2009 發表於 12-4-4 09:03
我都係吾明,依排得盒係邊個post?????

不過睇人買袋,幾得意,d 人睇完又學人買,又幾有趣。
我一向都好學㗎 我又好有定力同量力喎,所以又唔會借貸黎買,
有d d 後悔添,應該早d入黎呢版丫嘛,早d學野,買d C 呀、H 呀d價銭冇咁貴tim,
舊年去Paris, 應該用盡quota 買多d C, H返黎,有賺tim ah:;pppp:

點評

bb86    發表於 12-4-5 12:10
kekka    發表於 12-4-5 01:38
潮媽小巴    發表於 12-4-4 20:27


翡翠宮

積分: 82136

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 分享愛 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 12-4-4 21:44 |只看該作者
樓主~~~~

你D 問題, 問一世, 都無人會認~~


禁止訪問

積分: 67964


100#
發表於 12-4-4 22:46 |只看該作者

引用:板主,我地喺呢度個個都好開心,有好嘢就分

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo