自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4895


81#
發表於 12-4-7 11:20 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?






已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


82#
發表於 12-4-7 11:33 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67250


83#
發表於 12-4-7 13:19 |只看該作者
工作狂有好有唔好,好處係佢勤力,總好過乜都唔做吧,但亦有壞處,就係同家人關係唔好!!有時做人中庸d好!c6經常講既一句說話:你成日係屋企湊仔幾舒服!我做野好辛苦!(呢 個我知,但好討厭佢看唔起我的付出!!)又成日話我訓完又吃,吃完又訓!!大佬!我做家務唔辛苦既咩?我為家人付出的對佢來講有點一文不值!!佢覺得自己搵錢返來佢就大晒!又唔理我同仔女感受!!話佢呢...佢就用工作來大晒!我曾經同佢講,佢可以漠視我,但希望你唔好漠視d仔女,佢地既童年無你的參與,將來佢地大個左唔睬你你唔好怨!


水晶宮

積分: 67250


84#
發表於 12-4-7 13:22 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-4-7 11:33
我老闆(美國佬)就係一個工作狂,享受日日飛忙碌忙碌嘅工作生活。我覺得老闆娘(中國人)好掂架,跟老公成 ...

其實我唔介意佢忙囉,佢都係為搵食,但精神上對屋企既支持好重要!起碼你老闆都有呀!但我c6唔係囉!我介意既係佢個心無我地!


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


85#
發表於 12-4-7 13:40 |只看該作者

回覆:你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

係唔好,但好過係一個懶鬼



點評

koalamlam  EXACTLY!!  發表於 12-4-7 18:13


伯爵府

積分: 15586


86#
發表於 12-4-7 13:53 |只看該作者

回覆 回覆:emilylam的帖子






公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 12-4-7 14:06 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 12-4-7 11:33
我老闆(美國佬)就係一個工作狂,享受日日飛忙碌忙碌嘅工作生活。我覺得老闆娘(中國人)好掂架,跟老公成 ...

就因為有個咁掂老婆, 佢先做倒你老闆


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


88#
發表於 12-4-7 14:13 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我c6都係日日開工。一個星期都係見得幾個鐘




珍珠宮

積分: 35700

好媽媽勳章


89#
發表於 12-4-7 15:20 |只看該作者

引用:Quote:Charlotte_mom+發表於+12-4-7+11:33+

原帖由 emilylam 於 12-04-07 發表
其實我唔介意佢忙囉,佢都係為搵食,但精神上對屋企既支持好重要!起碼你老闆都有呀!但我c6唔係囉!我介意既係 ...
你老公做邊行?




大宅

積分: 1631


90#
發表於 12-4-7 17:26 |只看該作者
我C6都係工作狂,暑假我一定要佢陪我和囝囝。如果唔係佢......


子爵府

積分: 10614


91#
發表於 12-4-7 18:12 |只看該作者
man12345678 發表於 12-4-7 01:37
我老公,一日訓三個中,,,
嘩...咁樣對身體唔好喎.....起碼都訓6個鐘丫...


男爵府

積分: 6989


92#
發表於 12-4-7 19:38 |只看該作者

你地覺得一個工作狂的人做老公好嗎?

我屋企都有個,真係得2個鐘響屋企,半夜12點至8點1份工,之後就用自己車接嘢做到夜晚9點10點,返嚟沖涼瞓1陣就走,平時寧願響車度訓都要夾硬做...屋企發生乜都唔得閒知,我都覺得自己同單親無乜分別,無機會溝通,一鬧交可以好大穫,不過依家慣曬




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo