夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3255


81#
發表於 12-4-16 00:03 |只看該作者
wendy_jed 發表於 12-4-15 23:23
多謝大家既關心....
昨晚SAY SORRY前後, 其實大家己經和好, 今天我會和以往一樣家庭日, 氣氛比以前更好..我 ...
好野!!!加油呀~~~~祝永遠恩愛@@"


別墅

積分: 861


82#
發表於 12-4-16 00:32 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

加油!好開心你咁快醒悟過來,這裡求問的未必個個如你這般快便知道以後應怎樣跟c6相處喔(包括我自己)!祝幸福快樂一輩子丫!




男爵府

積分: 6731


83#
發表於 12-4-16 00:45 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

贏左塲交,輸左頭家。。。值得咩mouth:




子爵府

積分: 12104


84#
發表於 12-4-16 10:05 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

加油,努力啊。每段婚姻都需要磨練和學習的。




複式洋房

積分: 266


85#
發表於 12-4-16 12:23 |只看該作者
我愛你....對唔住...
老公和老婆都可以用....


男爵府

積分: 5452


86#
發表於 12-4-16 13:09 |只看該作者
我都忍唔住想出句聲, 你點會教得好個仔呀, 你成編嘢打出來都呈現出你真係好差, 好勝, 你老公用枕頭拍你只係佢谷住忍住, 因住佢好似單新聞咁割煤氣喉呀. 你知自己有咩問題,好心你就改下啦..


翡翠宮

積分: 76899

2018復活節勳章 BK猜猜猜慶中秋


87#
發表於 12-4-16 13:27 |只看該作者

引用:回覆 Ling_P 的帖子 .....我明白...我真係

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
回覆 Ling_P 的帖子

.....我明白...我真係會反醒..... 但我真係唔識點做... 好似話條行人路好迫.. D行人會 ...
車係佢揸,其實唔需要你俾意見。如果你有車牌,就你揸囉,咁你就會明白佢面對緊既難處。大多數時候男人唔需要人教佢點做,只想女人靜靜地表示支持



人與人之間的感情很脆弱~ 珍惜那個能夠讓你做回真正自己既人~ 活在當下!


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


88#
發表於 12-4-16 14:05 |只看該作者
識得反省..同改善已經行左一大步啦..
加油呀..屋企應該係和和氣氣開開心心..
而唔係日日家嘈屋閉..
將來見佢有野唔符合你要求..先忍忍度氣..
用多 d 軟功婉轉咁將你要求或意見比佢知...

呵呵...祀生活快樂


公爵府

積分: 28977


89#
發表於 12-4-16 16:31 |只看該作者
贏咗場交輸咗果家,值得嗎?


複式洋房

積分: 147


90#
發表於 12-4-16 16:36 |只看該作者
最緊要係錯而能改,望他給你机会改過


男爵府

積分: 9543


91#
發表於 12-4-16 17:54 |只看該作者

回覆:dice_hk 的帖子

你個仔都有鬧爸爸?睇得吾係好明
姻果鬧交 盡量吾好係仔女面前
影響仔女之餘 對爸爸係細路心目中既形像




珍珠宮

積分: 32386


92#
發表於 12-4-17 02:06 |只看該作者

引用:多謝大家既關心....昨晚SAY+SORRY前後,+其

原帖由 wendy_jed 於 12-04-15 發表
多謝大家既關心....
昨晚SAY SORRY前後, 其實大家己經和好, 今天我會和以往一樣家庭日, 氣氛比以前更好..我 ...





大宅

積分: 2529


93#
發表於 12-4-21 10:42 |只看該作者

回覆:wendy_jed 的帖子

其實你知唔知自己做緊乜嘢?你係咪好想頭家散?我覺得你唔係好識得"識緣識褔"同感恩"。




伯爵府

積分: 16837


94#
發表於 12-4-21 11:13 |只看該作者
好多時,我同c6嘈完,通常第二朝起身就無事,佢會主動攬我,初初我會谷住度氣,但日子耐左,發覺c6其實都想和平相處,佢都平心靜氣同我溝通,之後嘈交既日子就會少左,就算幾日前我同佢嘈完,佢起身無叫我起身由得我訓,我以為佢心淡,點知原來佢去掃地拖地等我起身唔駛做!

佢入黎叫我起身,我忍唔住攬住佢喊同埋同佢道歉,其實我心入面都好後悔同佢嘈交,之後大家就會更加珍惜對方!

你自問脾氣大,就應該要忍下,eq要高d,我以前都係好惡好臭脾氣,但抱住"自知c6條件不錯,我又愛佢佢又愛我,我驚失去佢"既心態,久而久之,脾氣就有所改善架喇!

我建議你都係主動d道歉,否則小三隨時補上!

點評

connie_w0828    發表於 12-4-21 15:02
芭芭拉


琥珀宮

積分: 169629


95#
發表於 12-4-21 11:49 |只看該作者

引用:回覆+Ning媽+的帖子 其實我真係好想道歉..

原帖由 wendy_jed 於 12-04-14 發表
回覆 Ning媽 的帖子

其實我真係好想道歉.... 但道歉完, 佢當無事發生.... 咁佢咪唔知自己"旭手旭腳"係一個 ...
你咁挑釁佢,佢都只係用枕頭拍你雙腳(唔痛既),即係佢已好努力控制自己,如果你改過唔再挑釁佢,相信佢唔會旭手旭腳!




大宅

積分: 1563


96#
發表於 12-4-21 11:53 |只看該作者

回覆:" 我錯了 "

贏咗場交,輸咗頭家,值得嗎?照你所講,你老公脾氣算好架啦!好好珍惜大家,對小朋友嘅成長都好點。




男爵府

積分: 5565

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


97#
發表於 12-4-21 12:05 |只看該作者
樓主, 加油啦!!! 個家係要大家一齊去維繫, 唔係就會變成一盤散沙, 有時退一步先想想大家的處境, 包容吓, 生活會冇咁壓迫!!


男爵府

積分: 6526


98#
發表於 12-4-21 13:51 |只看該作者
其實事件至今雖然只有一個星期, 但感覺上大家既關係係好左好多...

以前有D無相大雅既小事, 佢都習慣"得"我一句, 我亦"得"佢一句咁,好多時都係寸寸咀咁當笑話.以為老夫老妻,唔再甜言蜜語.....但事件後...我發覺其實關係係好互動的...我對佢溫柔D, 佢亦對我細心D.佢對我好D, 我又對佢好D......

以前,我會花好多時間心機在小孩子身上, 親子時間........ 雖然佢係有參與, 但大家既對象都係小孩子.... 真係好少"花心思"在對方身上......

因為我係唔會嬲過夜的, 我都假設佢都一樣, 所以有時火起上黎乜都講得出, 雖然第二朝大家瞓醒又真係無事, 但無疑,係慢性自殺一樣, 吹毁緊大家既關係.... 可能未有第三者OR... 佢亦睇得出我既改變(態度, 語氣.....)... 佢亦好願意一齊努力..... 近日, 佢同我講d野, 都變到好似以前拍拖d語氣咁...好sweet 又好奇怪...有時講左d無謂野, 又叫我唔好嬲(d對白似足十幾歲d少男少女)(我心諗, 咁小事都要嬲, 我嬲死左九年啦)........

其實我今日咁開心(雨過天晴), 都好多謝大家對我既意見,批評,提醒,警剔...(雖然有d係語氣很重),...而我响今次到好睇會到,, 關係真係好互動... 每一句說話, 動作都係影响緊對方點回應你...


大宅

積分: 1904


99#
發表於 12-4-21 14:30 |只看該作者
其實我覺得係你首先挑釁你老公在先,唔係你老公就唔會咁惡想打你咁~我相信一個男人真係會打你,就唔會係唔小心打到你~我相信佢當時都好忍耐自己既情緒,如果唔係佢就一早出左手~
佢今次唔屈服,可能佢真係條氣好唔順~你地有無試過平心靜氣解決問題,而唔係訓話呢?係傾...
我老公都係大男人,有時會好小事火火地,但我會平心靜氣同佢講,唔需要咁嬲,直到佢平靜落黎為止...


大宅

積分: 1068


100#
發表於 12-4-21 15:04 |只看該作者
回覆 wendy_jed 的帖子

加油加油, 自己少少改變, 就會換黎頭家大大轉變~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo