美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   15


翡翠宮

積分: 78964


81#
發表於 12-5-21 10:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carng.ng+於+12-05-21+發表已

原帖由 rean_chau 於 12-05-21 發表
點解用得咁快既,你搽好多架?
早晚各一泵



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


82#
發表於 12-5-21 10:11 |只看該作者

引用:Quote:carng.ng+發表於+12-5-21+00:22+已經

原帖由 angelcake 於 12-05-21 發表
1個月就用完1支?
我啲斑勁嘛!成面者係(我只影其中一撻咋)!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


83#
發表於 12-5-21 10:13 |只看該作者

引用:what+brand+of+"yellow+cream""?Thanks!!+

原帖由 Racmom 於 12-05-20 發表
what brand of "yellow cream""?

Thanks!!
牌子
myphoto.jpg



點評

Racmom  THankssssssssssssssss!  發表於 12-5-21 13:53
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 6573


84#
發表於 12-5-21 10:17 |只看該作者
carng.ng 發表於 12-5-21 10:11
我啲斑勁嘛!成面者係(我只影其中一撻咋)!
你覺得效果好嗎?


翡翠宮

積分: 78964


85#
發表於 12-5-21 10:19 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

其實我純粹整個post等自己有耐性用哂佢咋(我好鬼無恆心用嘢㗎)!如果sis們有興趣請私下找我因為成10幾頁我驚send漏人呀!thx!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


86#
發表於 12-5-21 10:23 |只看該作者

引用:Quote:carng.ng+發表於+12-5-21+10:11+我啲

原帖由 topfish 於 12-05-21 發表
你覺得效果好嗎?
好似淡咗少少(請參考相片),但未到滿意程度



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


87#
發表於 12-5-21 10:50 |只看該作者
回覆 carng.ng 的帖子

我都買左一支,我買個時個女仔教我夜晚先用,因為佢話日頭用有機會吸光。日頭最緊要防曬。
我都覺得d斑係淡左,會繼續用!


翡翠宮

積分: 78964


88#
發表於 12-5-21 18:04 |只看該作者

引用:Quote:carng.ng+發表於+12-5-21+10:11+我啲

原帖由 topfish 於 12-05-21 發表
你覺得效果好嗎?
Ok la!未到滿意嗰隻。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 78964


89#
發表於 12-5-21 18:05 |只看該作者

引用:回覆+carng.ng+的帖子 我都買左一支,我買

原帖由 me920 於 12-05-21 發表
回覆 carng.ng 的帖子

我都買左一支,我買個時個女仔教我夜晚先用,因為佢話日頭用有機會吸光。日頭最緊要 ...




世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 1458


90#
發表於 12-5-23 01:13 |只看該作者
等報告 希望有效


翡翠宮

積分: 78964


91#
發表於 12-5-23 10:35 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

陽光下、只搽上yellow cream後攝,還在努力~~
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


男爵府

積分: 5871


92#
發表於 12-5-23 12:03 |只看該作者
keep going


大宅

積分: 2631


93#
發表於 12-5-25 02:28 |只看該作者

引用:keep+going

原帖由 bonbonforum 於 12-05-23 發表
keep going
可否pm我係邊到有得買?




男爵府

積分: 5871


94#
發表於 12-5-25 09:52 |只看該作者
Chunheimami 發表於 12-5-25 02:28
可否pm我係邊到有得買?

我叫樓主keep going... 唔係我有yellow cream, 你問下樓主係邊樹買la


翡翠宮

積分: 78964


95#
發表於 12-6-2 07:35 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

用了一個月(早晚搽)
myphoto.jpg



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


別墅

積分: 665


96#
發表於 12-7-9 14:26 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

樓主還繼續努力嗎?有冇新update? 我星期六剛剛買左




翡翠宮

積分: 78964


97#
發表於 12-7-9 14:39 |只看該作者

回覆:剛買了yellow cream,今晚開始用~

哈哈…最近忙搬屋懶咗好多,平均兩日先搽一次,今晚再post相



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


98#
發表於 12-7-9 14:43 |只看該作者
咦...好似一個月後有所改善呀
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


禁止訪問

積分: 65


99#
發表於 12-7-9 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 12-7-9 15:23 |只看該作者
恕我直言,完全唔覺樓主D皮膚有分別/改善

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo