立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25413
珍珠宮
積分: 36657
健朗媽咪 發表於 12-5-16 12:00 LL今朝話佢入咗圍去南京LA, 要申請埋奸愛基金呀
jamieconnie 發表於 12-5-16 15:13 會有通告問你係咪有書津,有就會幫你攪架啦..
翡翠宮
積分: 79621
原帖由 florence0204 於 12-05-16 發表 沙田好大雨
原帖由 健朗媽咪 於 12-05-16 發表 LL今朝話佢入咗圍去南京LA, 要申請埋奸愛基金呀
原帖由 健朗媽咪 於 12-05-16 發表 係呀, LL話星期五派喎, 今年唔申請, 出年我就無得申請LA, 幾大都用埋佢先
積分: 28838
原帖由 ada29 於 12-05-16 發表 我忙到都唔知外面咩世界
原帖由 florence0204 於 12-05-16 發表 唔係牙!
原帖由 ada29 於 12-05-16 發表 有咩辦法做得老班人工高野又唔洗做,我地就做到c c 下人工低野又做得多過人 ...
原帖由 florence0204 於 12-05-16 發表 唉!我呢排可以鬆番d喇,早排咪又係做到CC下
ada29 發表於 12-5-16 20:56 如果人工多d做多少少條氣都順,最慘明知佢地人工高都可以唔洗點做先嬲嘛 ...
原帖由 健朗媽咪 於 12-05-17 發表 算啦, 每間公司都有呢D人, 我隔離嗰件咪又係成日EE哦哦, 之後D野又推返比我做 ...
florence0204 發表於 12-5-17 09:42 咁我咪最好,我得一對手,做得幾多得幾多!做晤晒第日再做
水晶宮
積分: 53075
原帖由 jamieconnie 於 12-05-17 發表 me2,我老闆叫我做係咁架"你得閒就幫我做咩咩咩"
原帖由 florence0204 於 12-05-17 發表 咁我咪最好,我得一對手,做得幾多得幾多!做晤晒第日再做
晴B媽 發表於 12-5-17 10:58 妹仔大過主人婆
jamieconnie 發表於 12-5-17 11:36 其實我都好得閒
健朗媽咪 發表於 12-5-17 11:54 我都好想搵份咁GA工呀
原帖由 jamieconnie 於 12-05-17 發表 其實我都好得閒
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy