自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17113


81#
發表於 12-5-30 22:59 |只看該作者
hermanwkf 發表於 12-5-30 22:44
我都有養不過係養敖蝦
佢地霸地盆打得仲緊要


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


82#
發表於 12-5-30 23:02 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 22:57
我都係!平平地算啦!
咁貴C咗會好肉CHAK.....


別墅

積分: 600


83#
發表於 12-5-30 23:08 |只看該作者

引用:Quote:chrya+發表於+12-5-30+22:26+各位,

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
用白綿過濾?可能白綿唔靚!可唔可以講下有D濾材?
用掛濾,有生物環和活性炭綿,仲時時都有D白色mo mo,D mo mo會提越生越大
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17113


84#
發表於 12-5-30 23:09 |只看該作者
丙丙 發表於 12-5-30 23:02
咁貴C咗會好肉CHAK.....
係呀!有次買左橙蝦點知佢自己跳左出黎瓜左!我係見到隻蝦變左錢咁掉左落垃圾桶


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


85#
發表於 12-5-30 23:10 |只看該作者
回覆 叉包兔 的帖子

自己養, 有感情. 食唔落架喎.


伯爵府

積分: 17113


86#
發表於 12-5-30 23:10 |只看該作者
chrya 發表於 12-5-30 23:08
用掛濾,有生物環和活性炭綿,仲時時都有D白色mo mo,D mo mo會提越生越大




...
生物環有冇浸洗過?


伯爵府

積分: 17406


87#
發表於 12-5-30 23:13 |只看該作者

引用:Quote:寫我心情+發表於+12-5-30+22:35+大肚

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
玩得E隻要全套!水冷、濾桶、co2一定唔小得
平有平玩,貴有貴玩姐,冇乜所謂ge, 開心便好

問心,玩英桃蝦刀好好玩,有18"缸加把風扇過厦天冇問題啦!



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17113


88#
發表於 12-5-30 23:13 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 22:38
我個垃圾缸
嘩!好壯觀呀!


大宅

積分: 1331


89#
發表於 12-5-30 23:14 |只看該作者

回覆:哈哈媽咪 的帖子

都幾架,不過有野比佢匿埋就唔會打交
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17406


90#
發表於 12-5-30 23:15 |只看該作者

引用:Quote:丙丙+發表於+12-5-30+23:02+咁貴C咗

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
係呀!有次買左橙蝦點知佢自己跳左出黎瓜左!我係見到隻蝦變左錢咁掉左落垃圾桶 ...
生口野會死正常呀





慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


別墅

積分: 600


91#
發表於 12-5-30 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chrya+於+12-05-30+發表各位

原帖由 寫我心情 於 12-05-30 發表
缸幾大?用乜filter?
12吋缸+掛濾,會唔會清缸由頭嚟過好啲啊?睇見咁好灰啊...
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 17113


92#
發表於 12-5-30 23:15 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:13
平有平玩,貴有貴玩姐,冇乜所謂ge, 開心便好

問心,玩英桃蝦刀好好玩,有18"缸加把風扇過厦天冇問題啦! ...
係架!我就係平玩果隻14吋缸、掛濾、風扇、LED燈仔


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


93#
發表於 12-5-30 23:16 |只看該作者
哈哈媽咪 發表於 12-5-30 23:09
係呀!有次買左橙蝦點知佢自己跳左出黎瓜左!我係見到隻蝦變左錢咁掉左落垃圾桶 ...
死囉! 我個魚缸無蓋(好平個D), 但我見D魚缸仔有蓋嫁....你個無? 所以跳咗出來?....


伯爵府

積分: 17113


94#
發表於 12-5-30 23:17 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:15
生口野會死正常呀
肉痛D錢錢麻


別墅

積分: 600


95#
發表於 12-5-30 23:18 |只看該作者

引用:Quote:chrya+發表於+12-5-30+23:08+用掛濾

原帖由 哈哈媽咪 於 12-05-30 發表
生物環有冇浸洗過?
第一次用有沖過,之後洗濾水器係咁2沖一沖過下




伯爵府

積分: 17113


96#
發表於 12-5-30 23:18 |只看該作者
chrya 發表於 12-5-30 23:15
12吋缸+掛濾,會唔會清缸由頭嚟過好啲啊?睇見咁好灰啊...
我諗係你D濾材出左問題。咁你個缸有冇蝦架?


伯爵府

積分: 17406


97#
發表於 12-5-30 23:18 |只看該作者

回覆:蝦子

有大有細
myphoto.jpg



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17406


98#
發表於 12-5-30 23:18 |只看該作者

回覆:蝦子

有大有細
myphoto.jpg



慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 17113


99#
發表於 12-5-30 23:18 |只看該作者
寫我心情 發表於 12-5-30 23:18
有大有細
好靚呀!


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


100#
發表於 12-5-30 23:19 |只看該作者
回覆 丙丙 的帖子

有蓋都用,,,,我果個買返來時都有蓋....加野加下加下連個蓋都cup唔到啦....

凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo