自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1494


81#
發表於 12-6-6 13:39 |只看該作者
我朋友4X先生第一個女唔算老!


珍珠宮

積分: 42535


82#
發表於 12-6-6 13:39 |只看該作者
我現在三字頭,有八成舊同學都未生bb or 結婚。


公爵府

積分: 28591


83#
發表於 12-6-6 13:45 |只看該作者
唔好同明星比啦。。
佢地點同丫。。好似千花同KELLY揾夠,五十歲生都無有怕。

其實三十五先生第一胎,我覺得係極限喎。雖然之後生係得,但真係老羅。。


男爵府

積分: 5628

叻叻勳章


84#
發表於 12-6-6 14:03 |只看該作者

乜三十歲先生仔好老咩

以前真係個個都好早生我媽咪21生我阿哥~




LING


子爵府

積分: 14092


85#
發表於 12-6-6 14:27 |只看該作者
me on 34


男爵府

積分: 6395

畀面勳章


86#
發表於 12-6-6 17:26 |只看該作者

引用:唔同年代有唔同嘅

原帖由 vickymok717 於 12-06-06 發表
唔同年代有唔同嘅
年代唔同無得相比




瑪瑙宮

積分: 139308

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 12-6-6 17:33 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

以前果代叫遲呀。

我媽28歲生我,我都覺得佢遲,我中五畢業時佢已45,但好多同學仔d亞媽都未到40




瑪瑙宮

積分: 139308

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


88#
發表於 12-6-6 17:37 |只看該作者

回覆:乜三十歲先生仔好老咩

不過我太奶奶(9x),佢係新抱仔,之後17歲正式結婚,30歲先生大女,35先生細仔。佢遲爆
但佢仲夠膽話我32歲生bb嘅大姑奶老




禁止訪問

積分: 73927


89#
發表於 12-6-6 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 12-6-6 17:41 |只看該作者
你係咪大女? 如果係, 果個年代算遲生啦. 如果唔係, 算係咁啦.

就算係而家, 話就話係common, 我自己都係過左30至生第一個, 但我覺得算少少遲. 女人成就幾高都好, 生理同機能上係30歲就係30歲, 冇得呃.


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


91#
發表於 12-6-6 17:42 |只看該作者

引用:啲同事話我媽三十先生我好老呀

原帖由 DearRainie 於 12-06-06 發表
啲同事話我媽三十先生我好老呀
我媽媽36歲做咗外婆囉!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo