自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


男爵府

積分: 8380


81#
發表於 12-6-6 23:26 |只看該作者


翡翠宮

積分: 78964


82#
發表於 12-6-6 23:27 |只看該作者

回覆:又係吸塵蟎機公司,小心

呢啲公司真係害人不淺!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 1565

畀面勳章


83#
發表於 12-6-6 23:28 |只看該作者


子爵府

積分: 11703


84#
發表於 12-6-6 23:34 |只看該作者
本帖最後由 牛皇妹 於 12-6-6 23:35 編輯

我想問呢間咁GE野,係唔係比佢上黎正完之後會有個煲送架,我有個FD為左個煲出賣左佢親戚個電話勁賤

http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


禁止訪問

積分: 5081


85#
發表於 12-6-6 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


86#
發表於 12-6-6 23:49 |只看該作者

回覆:又係吸塵蟎機公司,小心






翡翠宮

積分: 91775

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


87#
發表於 12-6-6 23:54 |只看該作者


大宅

積分: 1676


88#
發表於 12-6-7 00:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+牛皇妹+於+12-6-6+23:35+編輯+

原帖由 牛皇妹 於 12-06-06 發表
本帖最後由 牛皇妹 於 12-6-6 23:35 編輯

我想問呢間咁GE野,係唔係比佢上黎正完之後會有個煲送架,我有個 ...
送煲我就唔知,但佢上嚟時帶左2隻碗囉!走之前佢都有叫我留電話俾佢,咁我留左幾個close fd電話,本身我諗住同定d fd講我留左電話,叫佢地自己reject! 但我今日已即時叫呢間公司唔可以打電話搵我的朋友。




子爵府

積分: 10584


89#
發表於 12-6-7 00:07 |只看該作者

又係吸塵蟎機公司,小心

好恐怖




珍珠宮

積分: 49485


90#
發表於 12-6-7 00:21 |只看該作者

又係吸塵蟎機公司,小心






珍珠宮

積分: 30451

畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 12-6-7 07:11 |只看該作者
heidi630 發表於 12-6-7 00:03
送煲我就唔知,但佢上嚟時帶左2隻碗囉!走之前佢都有叫我留電話俾佢,咁我留左幾個close fd電話,本身我諗 ...
唔知叫唔叫得住


大宅

積分: 3193


92#
發表於 12-6-7 07:54 |只看該作者

回覆:又係吸塵蟎機公司,小心

點會咁㗎,嗰D蟲全部死曬響地下?前後你見到幾多隻呀?




珍珠宮

積分: 39986

馬年勳章


93#
發表於 12-6-7 09:36 |只看該作者

回覆:heidi630 的帖子

已經有媽咪受害,你仲比佢地嚟既?佢一開口我已經叫佢收聲!



地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


洋房

積分: 71


94#
發表於 12-6-7 10:31 |只看該作者


伯爵府

積分: 17891


95#
發表於 12-6-7 10:42 |只看該作者
heidi630 發表於 12-6-6 20:33
你件事解決左未?sorry! 我追到佢收番部機就無追。我最嬲的係佢的態度,幾大間公司都無用,請左呢d員工,倒 ...

佢地話機都收左我就一定會退款喎, 不過我問過銀行, 佢地話間公司仲未過返錢比佢地囉


水晶宮

積分: 68485


96#
發表於 12-6-7 10:56 |只看該作者


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


97#
發表於 12-6-7 11:04 |只看該作者
wong191 發表於 12-6-6 21:52
回覆 heidi630 的帖子

我係由頭睇到尾.....之前個媽咪 topics 我都有睇, 但都係唔知邊個牌子.

唔駛理佢咩牌子, 總之上門做示範就 say no.

點評

wong191  咁又係...  發表於 12-6-7 11:20


大宅

積分: 1676


98#
發表於 12-6-7 11:25 |只看該作者

引用:Quote:heidi630+發表於+12-6-6+20:33+你件

原帖由 Candy_family 於 12-06-07 發表
佢地話機都收左我就一定會退款喎, 不過我問過銀行, 佢地話間公司仲未過返錢比佢地囉 ...
咁賤?!收錢就要即刻,即錢就話知你!




男爵府

積分: 6685


99#
發表於 12-7-4 00:07 |只看該作者
Sure is not 小強!This is Bedbug!!!!!!!!!!!!!!!!!!有蛋一星期乎出的omg!!!!


侯爵府

積分: 21225


100#
發表於 12-7-4 00:20 |只看該作者

引用:Sure+is+not+小強!This+is+Bedbug!!!!!!!!

原帖由 粉紅豹 於 12-07-04 發表
Sure is not 小強!This is Bedbug!!!!!!!!!!!!!!!!!!有蛋一星期乎出的omg!!!!
我都覺得唔係小強,我估係最大鑊嘅床蝨,樓主你快啲搵滅蟲公司啦,一屋都係就死火喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo