自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


81#
發表於 12-6-8 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kitty0502 於 12-06-08 發表

原帖由 charlotte413 於 12-06-08 發表
比你揭千左
睇黎就快有場腥風血雨發生,買定花生先




水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


82#
發表於 12-6-8 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 HY2007 於 12-06-08 發表我唔

原帖由 heichunmum 於 12-06-08 發表
郭X安名氣點會有千嬅咁大?你係咪好唔抵得人jack?個個都覺得自己心肝係最可愛㗎la,你唔講自己個仔係你嘅 ...
算啦,對牛彈琴




禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 12-6-8 21:06 |只看該作者

引用:我都就黎生到時都會將bb既所有野放咀邊,唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


84#
發表於 12-6-8 21:26 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

我成日都提住我個女係口邊,我咪……



點評

HY2007  我講緊明星,佢會見報,好煩  發表於 12-6-9 23:50


大宅

積分: 3193


85#
發表於 12-6-8 21:43 |只看該作者

引用:千嬅幸福得令人妒嫉

原帖由 超級特務 於 12-06-08 發表
千嬅幸福得令人妒嫉
呢個就係呢個post嘅重點



點評

HY2007  一D都唔襯  發表於 12-6-9 23:49
HY2007  得閒妒忌佢地,兩公婆外表似兩母子  發表於 12-6-9 23:49
foggyao    發表於 12-6-9 00:38


禁止訪問

積分: 67524


86#
發表於 12-6-8 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-6-8 22:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 fanny3315 於 12-06-08 發表

原帖由 charlotte413 於 12-06-08 發表
吾比
我d同事要我講多d喎我都係順應民意o者




別墅

積分: 825


88#
發表於 12-6-8 22:37 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

千嬅都未出院,佢都未正式自己出黎做訪問,d記者都係問助手果d姐…其實唔鍾意咪唔好睇佢d報道囉!上bk都好多媽媽講自己仔女架~睇人地既開心野好過睇d唔開心架啦~




翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


89#
發表於 12-6-8 22:45 |只看該作者


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


90#
發表於 12-6-8 23:01 |只看該作者
kitty0502 發表於 12-6-8 21:04
睇黎就快有場腥風血雨發生,買定花生先

黎~黎~黎~


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


91#
發表於 12-6-9 00:21 |只看該作者

回覆:idonno 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


92#
發表於 12-6-9 00:23 |只看該作者

回覆:mamibigbelly 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


93#
發表於 12-6-9 00:26 |只看該作者
其實果D話人地明星成日將另一伴同BB 掛住咀邊果D, 你地係羨慕定係妒忌? 將自己最愛GE 放係口邊有咩問題? 我唔信你地話人果D JM全部都冇講過囉


子爵府

積分: 11568

好媽媽勳章 畀面勳章


94#
發表於 12-6-9 00:26 |只看該作者
我唔評論佢其他嘢,但肯餵人奶呢點就值得讚呢!


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


95#
發表於 12-6-9 00:29 |只看該作者

引用:呢度d人最鍾意係未都踩人兩腳,形容初生b既

原帖由 kitty0502 於 12-06-07 發表
呢度d人最鍾意係未都踩人兩腳,形容初生b既說話邊個未講過架?
人地生左個仔就話人囂,都唔知邊忽睇 ...
非常認同,呢度啲媽媽好唔成熟。人地話bb 咀郁郁好似唱歌,根本唔係話bb識唱歌。




子爵府

積分: 14102


96#
發表於 12-6-9 00:30 |只看該作者

引用:好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過

原帖由 mamibigbelly 於 12-06-08 發表
好心啦…你地都做過人阿媽,我諗你地都講過呢d說話啦~~
「bb咀郁郁,好似想講野咁呀~~
bb眼碌碌,認人呀~~ ...
嘥氣啦
劉華見親報都係成日俾人問老婆同生b
情況同kelly同阿fa一樣
但呢度啲人唔覺有問題架 因為係劉華嘛



點評

小軒軒  最憎劉華...  發表於 12-6-11 14:16


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


97#
發表於 12-6-9 00:33 |只看該作者

回覆:千嬅個B仔識唱歌?

妄想症




珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


98#
發表於 12-6-9 00:34 |只看該作者

引用:Quote:suetchingBB+發表於+12-6-7+23:49+人

原帖由 HY2007 於 12-06-08 發表
我唔會成日講自己個仔囉!

我都唔明娛樂圈咁多人生BB,好似郭晉安、姚嘉妮、陳自瑤、陸永(數之不盡)人地 ...
好簡單,因為佢地唔夠千嬅紅。佢地實會講自己bb, 但都要報紙肯報道至得架。




禁止發言

積分: 27682


99#
發表於 12-6-9 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14102


100#
發表於 12-6-9 23:46 |只看該作者

引用:Quote:suetchingBB+發表於+12-6-8+19:11+咁

原帖由 HY2007 於 12-06-09 發表
華仔紅過佢,入行早過佢啦!
人地生B好低調架!
邊會連續幾日見報?
下 佢見親報都係唔係老婆就生b喎
雖然我知都係記者問



點評

HY2007  華仔唔會講到個女識飛咁囉!  發表於 12-6-10 00:00

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo