自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9744

2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


81#
發表於 12-6-8 11:40 |只看該作者
回覆 mini_cc 的帖子


男爵府

積分: 9453

畀面勳章


82#
發表於 12-6-8 11:53 |只看該作者

你地有冇讀大學

考試閉關溫書




公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 12-6-8 11:56 |只看該作者
mini_cc 發表於 12-6-7 22:56
細個窮...連澳門都未去過,唔好話出國~當時真係好想去外國讀書.....但屋企根本無可能支持(老豆係小販,媽咪係 ...

順順利利 大吉大利       


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


84#
發表於 12-6-8 11:57 |只看該作者

回覆:你地有冇讀大學

臨急抱佛腳但自己中意既科目會經常穩資料




最近大少迷上鳥THOMAS...


用戶要求終止服務

積分: 10694


85#
發表於 12-6-8 12:17 |只看該作者
mini_cc 發表於 12-6-7 22:56
細個窮...連澳門都未去過,唔好話出國~當時真係好想去外國讀書.....但屋企根本無可能支持(老豆係小販,媽咪係 ...

難得既係你真係讀得上,令人敬佩!好叻呀你!


公爵府

積分: 28457


86#
發表於 12-6-8 12:19 |只看該作者
狂溫 !!
狂溫 !!
狂溫 !!
狂溫 !!
狂溫 !!!

This is the HK education system !


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-6-8 12:30 |只看該作者

回覆:你地有冇讀大學

我由細至大,好鍾意上堂聽書,真係好留心的,老師上堂講完的都入曬腦。我其實唔係好勤力溫書的人。考A-level時,每科都係考前3-7天時間,在家床上溫書,我屋企人多,連書枱都無。我溫書係絕對不會通宵的,10點就瞓。溫書時覺得自己不能集中精神時,我就唔溫,去做其他野。如果覺得自己個腦運行得好,好專心,我就一口氣溫哂佢。




大宅

積分: 4341


88#
發表於 12-6-8 12:36 |只看該作者
日以繼夜、夜以繼日、再日以繼夜、夜以繼日地瞓係床上温


男爵府

積分: 6181


89#
發表於 12-6-8 13:01 |只看該作者
babyvince 發表於 12-6-8 01:51
1. 日咪夜咪日咪夜咪,考試要有好成績,勤力係基本
2. 狂操pass papers, 十分重要
3. 自己做summary,臨尾 ...

你衣個方法幾好同阿女傾下先


男爵府

積分: 6181


90#
發表於 12-6-8 13:02 |只看該作者
babyvince 發表於 12-6-8 01:51
1. 日咪夜咪日咪夜咪,考試要有好成績,勤力係基本
2. 狂操pass papers, 十分重要
3. 自己做summary,臨尾 ...

你衣個方法幾好同阿女傾下先


大宅

積分: 2895

畀面勳章


91#
發表於 12-6-8 13:36 |只看該作者

引用:係書枱溫囉!攞住本書! +

原帖由 wcandtt 於 12-06-07 發表
係書枱溫囉!攞住本書!





侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


92#
發表於 12-6-8 13:41 |只看該作者
農務管理系唔需要點讀都好易合格


水晶宮

積分: 50467


93#
發表於 12-6-8 14:03 |只看該作者
km1357 發表於 12-6-8 13:41
農務管理系唔需要點讀都好易合格
人地系讀調理農務系呀0羊唔使讀呀,要日日練0架,唔系邊得順暢呀

多做past paper有用,因為可以學識針對性地回答問題


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


94#
發表於 12-6-8 14:07 |只看該作者

回覆:你地有冇讀大學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


95#
發表於 12-6-8 14:24 |只看該作者
唔好煩我 發表於 12-6-8 14:03
人地系讀調理農務系呀0羊唔使讀呀,要日日練0架,唔系邊得順暢呀

多做past paper有用, ...

呢科好多 practical, 所以唔駛點讀, 我呢d係實務型


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


96#
發表於 12-6-8 14:25 |只看該作者
mini_cc 發表於 12-6-7 22:56
細個窮...連澳門都未去過,唔好話出國~當時真係好想去外國讀書.....但屋企根本無可能支持(老豆係小販,媽咪係 ...

我都係類似情況, 細個窮, 到中學f.5先第一次出國, 仲要係用自己暑期工賺到既錢去.
不過我就無諗過要去外國讀書, 而且成績無咁好可以攞 scholarship.....
我o個時都係用晒所有時間死煲....煲到半夜三更...雖然辛苦, 不過值得, 結果都可以升讀港大!
我父母都好開心....之後自己靠 grant & loan 完成左大學.
我相信有努力過, 有付出 係會有回報.

點評

mini_cc  努力係會有回報的!  發表於 12-6-8 16:34


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


97#
發表於 12-6-8 14:25 |只看該作者

回覆:YolandaTam 的帖子

咁快就知




大宅

積分: 2108


98#
發表於 12-6-8 14:31 |只看該作者
會考時考得唔好, 連十四分都冇, 但都升到中六, 中六時樣樣都緊緊合格, 於是暑假開始就日以繼夜咁0係自修室狂溫, 最早到最遲走都係我. 聖誕年初一0係屋企都狂溫, 最後都入到三大

入左大學就hea爆, 勁走堂, gpa計埋得2nd low, 到第三個sem 開始俾心機上堂同溫書, 好彩最後都2nd up畢業

我發覺我次次都係死到臨頭先開行tubo, 哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo