自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


侯爵府

積分: 21304

hashtag影視迷勳章


81#
發表於 12-6-8 16:53 |只看該作者
我做私人機構遮..試過因為唔夠靚唔識同老細食煙飲酒吹水比人抽水..就算資歷唔夠我好..阿頭為討好老細升左果個未婚女同事做我上司..我真係接受唔到辭職囉..好傷心
老餅會員上科林只求開心!


子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


82#
發表於 12-6-8 17:01 |只看該作者
我都係斯文靚女一名,但唔覺得易上位噃!

點評

canies  有冇相?  發表於 12-6-8 18:12


侯爵府

積分: 20283

畀面勳章


83#
發表於 12-6-8 22:53 |只看該作者
晴B媽 發表於 12-6-8 09:21
你話老呀肥呀都要走,咁請你入職時,又聘用你嘅?(你話要減肥,即係請你時都係肥,你話以前做銀 ...

:-? :-?


珍珠宮

積分: 44774


84#
發表於 12-6-8 23:09 |只看該作者

引用:同意,靚仔、靚女有著數。 +

原帖由 Jessicalws 於 12-06-08 發表
同意,靚仔、靚女有著數。
初初出黎做野已經知啦,邊有公平架,我自問都鐘意見到靚仔啦。





子爵府

積分: 12104


85#
發表於 12-6-8 23:24 |只看該作者
坦白講,靚女、斯文、苗條真係著數啲。我之前都試過,有次同舊老細傾開計,佢話當時interview左我同另外一個女仔,佢話兩個既qualification都好好,唔知道點揀,後來佢揀左我,我問佢點解,佢話果個女仔肥,唔夠靚,行出來無台型,壓唔到場。反而我高高瘦瘦,俾人硬朗既感覺,所以最後請左我。

我聽完真係滴汗,都唔知係咪好事。

其實之後都有一兩份工都係咁。

mouth:


伯爵府

積分: 16360


86#
發表於 12-6-8 23:28 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

靚人始終著數d




翡翠宮

積分: 78964


87#
發表於 12-6-9 00:23 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

呢個世界講外表,我嗰度都有個靠樣升職,做嘢超唔掂!:;pppp:



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 3062


88#
發表於 12-6-9 02:18 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

可以唔洗好靚,但樣起碼要pleasant! 不要埋怨世界膚淺,現實從來不清高。




男爵府

積分: 6395

畀面勳章


89#
發表於 12-6-9 02:26 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
係有啲唔同既




水晶宮

積分: 50254


90#
發表於 12-6-9 17:16 |只看該作者
回=ki=憶 發表於 12-6-8 09:19
肯定成日有人讓你

客氣啦, 實質我只係一位太太

點評

strongboymama  靚太!  發表於 12-6-10 01:37

若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


瑪瑙宮

積分: 139690


91#
發表於 12-6-9 17:27 |只看該作者
我公司著左一半係靚女, 靚點會唔著數, 搵工都易 d .


翡翠宮

積分: 76224


92#
發表於 12-6-9 17:31 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?






珍珠宮

積分: 43039


93#
發表於 12-6-9 17:33 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
X2




珍珠宮

積分: 30410


94#
發表於 12-6-9 17:38 |只看該作者

引用:我覺得靚女靚仔做乜都著數啲 +

原帖由 回=ki=憶 於 12-06-08 發表
我覺得靚女靚仔做乜都著數啲
世界系甘現實




翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 12-6-9 17:41 |只看該作者
回覆 CINDYC 的帖子

喺靚太一名


禁止訪問

積分: 73927


96#
發表於 12-6-9 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60478


97#
發表於 12-6-9 17:44 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?






水晶宮

積分: 60478


98#
發表於 12-6-9 17:46 |只看該作者

引用:係大學.......唔係私立 +

原帖由 july2011 於 12-06-08 發表
係大學.......唔係私立
堅,勁,正




侯爵府

積分: 21308


99#
發表於 12-6-9 17:46 |只看該作者

斯文靚女易上位?

咁好老實,你自己比錢買嘢都揀樣自己覺得順眼架啦。




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


100#
發表於 12-6-9 17:47 |只看該作者

回覆:斯文靚女易上位?

agree,靚真係咩都著數d




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo