我係80後,所以我果代無左學校體罰呢樣野,不過我記得讀初中果陣,有個miss(佢教art既)唔知點解,可能我乞佢憎(我只係多咀d,鍾意講野甘囉),但miss成日無lala行去我身後用野"亨"我個頭,一次係甘,二次又係甘,仲要我無講野,好專心甘畫緊畫佢都可以走埋黎"亨"我個頭,我終於有日忍唔住出聲:"你亨夠未呀,你知唔知我個頭俾你亨到好痛架,你無野丫?"個miss應該都知自己理虧,所以無出聲行開左,果陣我d fd都話我做咩甘勇,後來我從朋友口中得知,呢個miss婚姻有問題,可能心情唔好想搵人發洩,我真可憐