2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


81#
發表於 12-6-22 11:11 |只看該作者

回覆:pomuimui 的帖子

應該係文職,盡量揾返有關airline既工,因為其他admin/hr既野我本身唔識




男爵府

積分: 5196


82#
發表於 12-6-22 11:22 |只看該作者

引用:應該係文職,盡量揾返有關airline既工,因

原帖由 julieann 於 12-06-22 發表
應該係文職,盡量揾返有關airline既工,因為其他admin/hr既野我本身唔識



...
有諗過自己湊嘛?




伯爵府

積分: 18922


83#
發表於 12-6-22 11:33 |只看該作者

回覆:pomuimui 的帖子

第一個小朋友其實我自己湊,但兩個小朋友,有份工會鬆動啲,所以暫時唔考慮,雖然知自己湊好,但家家有本....,可能第時先再自己湊,依家有姐姐湊!




大宅

積分: 2708


84#
發表於 12-6-22 11:45 |只看該作者
我都算係專業人仕,e家既家庭開支係同老公50:50! 所以無可能做ftm!
而且我都係鍾意番工多過凑仔,之前工人放假,我放咗2-3星期假凑大囝,真係超辛苦!
加上我份工都幾穩定,每曰6點可以番到屋企,五曰工作! 所以我一定唔會放棄份工!


男爵府

積分: 5196


85#
發表於 12-6-22 11:48 |只看該作者

引用:我都算係專業人仕,e家既家庭開支係同老公50

原帖由 smile_w99 於 12-06-22 發表
我都算係專業人仕,e家既家庭開支係同老公50:50! 所以無可能做ftm!
而且我都係鍾意番工多過凑仔,之前工人放 ...
噤你取捨噤大就無計啦




男爵府

積分: 5196


86#
發表於 12-6-22 11:49 |只看該作者

引用:第一個小朋友其實我自己湊,但兩個小朋友,

原帖由 julieann 於 12-06-22 發表
第一個小朋友其實我自己湊,但兩個小朋友,有份工會鬆動啲,所以暫時唔考慮,雖然知自己湊好,但家家有本.. ...
都係嘅,呢個年代咩都貴,真係。。。。。。




大宅

積分: 1266


87#
發表於 12-6-22 11:52 |只看該作者

引用:地勤,要on+shift,所以生完會轉份穩定啲既

原帖由 julieann 於 12-06-22 發表
地勤,要on shift,所以生完會轉份穩定啲既工,因為老公都on shift,如果兩個小朋友,我繼續on shift既就好 ...
你公司冇internal咩? 我結完婚就即刻internal轉咗, 因為想生, 成日返04,05, 真係會冇命!




別墅

積分: 740


88#
發表於 12-6-22 11:53 |只看該作者
我應該都係專業人士,為左不久將來置業,所以應該無可能做FTM!
而且我覺得應該要有小小自己既空間(事業)所以都唔會放棄份工!
黎緊阿B應該俾媽咪湊...佢早兩年考左陪月員試又有湊開小朋友!
俾媽咪湊我安心好多!!!

點評

smile_w99  十分同意! 老公都話唔想我個圈子咁窄,希望我係事業型女性! 加上你mama有凑小朋友experience,絕對放心! 我阿媽初時話唔駛請工人,佢凑就得,好彩我最後有請,因為佢無凑小朋友3x年! 驚佢辛苦搞唔掂!   發表於 12-6-22 12:09


大宅

積分: 2708


89#
發表於 12-6-22 12:01 |只看該作者
分享下:我第一胎係婆婆幫手,主力工人凑,因婆婆住得遠,佢下午先過嚟買餸加跟頭跟尾! 奶奶住得近就得閒上嚟睇吓,因為佢比較忙,又要照顧老爺! 所以我rely on 婆婆!
自出世,BB就跟工人瞓,我知好多mama都唔捨得/唔想,不過老公唔想BB養成要跟父母瞓既習慣!同埋真係好好多,父母可以有充足既睡眠! 因為同bb瞓會好醒瞓!
So far, 工人都ok! 少少tips: 可以早少少請工人(生前1個月),佢見住BB出世會有感情d! 嗰時佢嚟e院都會話主動去育嬰室個玻璃窗睇吓BB! 可能我個工人又有1個4歲既小朋友,所以會鍾意小朋友!


男爵府

積分: 5196


90#
發表於 12-6-22 12:53 |只看該作者

引用:分享下:我第一胎係婆婆幫手,主力工人凑,因

原帖由 smile_w99 於 12-06-22 發表
分享下:我第一胎係婆婆幫手,主力工人凑,因婆婆住得遠,佢下午先過嚟買餸加跟頭跟尾! 奶奶住得近就得閒上嚟睇 ...
恭喜你有個好工人!但工人真係講彩數

各人諗法唔同啦,個仔係我隔離床到瞓,我真係累嫁,但我又好enjoy喎!而且我又要返工,夜晚瞓覺工作要交比老公,所以我返到屋企,會好珍惜望住個仔瞓覺個仔,試過有3幾次個仔唔係我身邊瞓,我都瞓得唔好,因為真係唔習慣呀!而且我覺得小朋友童年時間唔多,尤其係依個世代,父母都想打造小朋友成為小博士,所以好多好小小嘅動作仔,都未必會留意到,但我就鍾意去留意,去感受
好變態呀我




男爵府

積分: 6781


91#
發表於 12-6-22 19:59 |只看該作者
pomuimui 發表於 12-6-22 10:54
大家唯有輪住辛苦嫁啦!bb大啲會有回報,值得嘅
agree


大宅

積分: 3409


92#
發表於 12-6-23 15:45 |只看該作者
我係文職, 我依家煩緊比媽咪或姐姐湊......姐姐湊可以同BB一起成長, 但日間無人可以幫手, 因為99 年紀大, 媽咪住得遠, 一來一回都幾辛苦...最多叫佢一星期來一至二次......媽咪湊, 假期自己湊番, 好似幾好但我會好掛住BB, 我又唸媽咪湊到BB幾歲先找姐姐湊 ......煩煩煩!!!!! 你哋又點睇


男爵府

積分: 5196


93#
發表於 12-6-23 18:11 |只看該作者

引用:我係文職,+我依家煩緊比媽咪或姐姐湊......

原帖由 fongkpk 於 12-06-23 發表
我係文職, 我依家煩緊比媽咪或姐姐湊......姐姐湊可以同BB一起成長, 但日間無人可以幫手, 因為99 年紀大, ...
經濟許可你自己湊嘛?




大宅

積分: 3409


94#
發表於 12-6-23 22:31 |只看該作者
得就唔使賈手於人啦.....好難取捨
pomuimui 發表於 12-6-23 18:11
經濟許可你自己湊嘛?



男爵府

積分: 5196


95#
發表於 12-6-23 23:11 |只看該作者

引用:得就唔使賈手於人啦.....好難取捨pomuimui+

原帖由 fongkpk 於 12-06-23 發表
得就唔使賈手於人啦.....好難取捨pomuimui 發表於 12-6-23 18:11
經濟許可你自己湊嘛?
捱到讀書先囉!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo