自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 3890


81#
發表於 12-7-3 06:17 |只看該作者

版主 的帖子

早一年通知你無學卷咪好lur,我個囝今年讀k1,跳船既學校,係報晒名,要考入學试時,先话你知無學卷呀




禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


82#
發表於 12-7-3 08:12 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


83#
發表於 12-7-3 08:22 |只看該作者

點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

無得點算,一系讀一系搵第二間,想當年我仔間本來可以用學券點知臨門一腳話調整百幾蚊學費就超左幾廿蚊用唔到喇



重新起步,為未來努力


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


84#
發表於 12-7-3 08:31 |只看該作者

回覆:點算~迦南幼稚園學券中途跳船!

無學卷,咁申唔申請到學費減免架




緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


85#
發表於 12-7-3 09:13 |只看該作者

升k2同k3的還能用學卷架+ +

原帖由 wbrenda 於 12-07-03 發表
升k2同k3的還能用學卷架
睇樓上#82 的通告,2013 年新入學+無學券的小朋友先會在新制度下安排,原已有學卷的小朋友則不受影響,直至畢業前都可使用學券



hello hello ~~


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


86#
發表於 12-7-3 09:26 |只看該作者
本帖最後由 pizzapark 於 12-7-3 09:31 編輯

2013年K1未開始報名,

我覺得學校早一年通知大家已經好OK,

係N1小朋友係8月開學, 但學校說過N1不是直升K1的,

咁6月通知大家, 大家其實依然有時間去搵K1,

無人寫包單入左N1一定有得直升K1,

無人寫包單以往有學券就一定永遠有學券,

大家冷靜D, 不如好好考慮下, 有經濟能力咪俾3年幼稚園學費,

無能力唯有再找有學券的K1.


迦南不是沒良心了, 早一年已通知, 大把學生收K1時, 交哂報名表收哂報名費先同你講取消學券!!

仲有, 一年一年有學校退出, 難保轉左另一間, 開學前又係退出





禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


87#
發表於 12-7-3 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 28450

貓狗褓姆 畀面勳章


88#
發表於 12-7-3 09:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


89#
發表於 12-7-3 09:57 |只看該作者
走罷啦
你若盛開, 蝴蝶便來!


伯爵府

積分: 16931


90#
發表於 12-7-3 10:21 |只看該作者
我細仔趕到尾班車, 九月升 k1 可以用學券到畢業, 但係早一年通知真的很不錯了. 因為近兩年開始已唔保証直升 k1, 所以就算真心打算直升都要搵定學校 backup, 今年係去到三月先通知你有冇得升. 咁大家一早知冇學券可以部署考過另一間, 如果佢去到通知你有位比你升時先話你知, 你仲頭痕啦.


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


91#
發表於 12-7-3 10:39 |只看該作者

Quote:kyowong+發表於+12-7-2+23:22+Me+too

原帖由 cherishbaby 於 12-07-02 發表
我知有好多學校都諗住取消學券, 但冇諗過迦南會係其中一間~ 依家即使有, 又唔等於將來有, 真係好煩!!! 如果 ...
以我所知,胡好暫時都仲有9月n1位,但出年n2(k1)就要等下學期n1小朋友決定去向先知有冇位。呢兩年呢間學校收生都好爆,而且課程上唔會比私立相差太多,對於適應上小學比起其他半日制幼稚園一定好好多。

我眼見有康x小朋友升到我仔讀緊間小學,同時亦有胡好小朋友升到同一小學,本以為康x 小朋友會smart啲,成績好啲,但原來唔係,好幾個上邊邨校出來的小朋友成績都好過佢。



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


92#
發表於 12-7-3 10:40 |只看該作者

無學卷,咁申唔申請到學費減免架 +

原帖由 ChammyMAMA 於 12-07-03 發表
無學卷,咁申唔申請到學費減免架
一般冇學卷的都唔會有學費減免



「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


大宅

積分: 1303


93#
發表於 12-7-3 10:50 |只看該作者
我都好明白, 依個世界唔會有人永遠寫包單, 只好話自己唔好彩, 但如果依家轉其他N1, 有冇機會呢?

有冇家長同我一樣情況, 交晒預備班費用, 又猶疑轉唔轉N1架?


大宅

積分: 1303


94#
發表於 12-7-3 10:51 |只看該作者
我都好明白, 依個世界唔會有人永遠寫包單, 只好話自己唔好彩, 但如果依家轉其他N1, 有冇機會呢?

有冇家長同我一樣情況, 交晒預備班費用, 又猶疑轉唔轉N1架?


男爵府

積分: 6431

wyeth冷知識勳章


95#
發表於 12-7-3 11:02 |只看該作者
好彩未報名,本來都打算下年報名,無學券,我寧願去其他名校
最近大少迷上鳥THOMAS...


珍珠宮

積分: 37662

玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


96#
發表於 12-7-3 11:04 |只看該作者
我朋友好彩...今年K1...可以用到最後3年


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


97#
發表於 12-7-3 11:06 |只看該作者

我本身都係諗住細女跟家姐
佢而家咁 我都唔知點算
我有兩隻大小魔怪""


珍珠宮

積分: 47280


98#
發表於 12-7-3 11:07 |只看該作者
we want free K1-K3 education !


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


99#
發表於 12-7-3 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


100#
發表於 12-7-3 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo