自由講場

跳至

首頁
34567...16

尾頁
   1


大宅

積分: 4762


81#
發表於 12-7-1 08:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 heichunmum 於 12-07-01 發表
咁如果寫左標題都不會看,對眼都無咩存在價值
回得太好!



我愛搞笑,不愛搞事~~~


大宅

積分: 3412


82#
發表於 12-7-1 08:15 |只看該作者

7.1唔去遊行揮手區!

唔會去.




伯爵府

積分: 18491


83#
發表於 12-7-1 08:19 |只看該作者

引用:遊行唔係嘉年華,唔係年年去開,人去我又去

原帖由 dogdog918 於 12-07-01 發表
遊行唔係嘉年華,唔係年年去開,人去我又去今年主題係乜先?平反六四?李旺陽事件?就算我 ...
講得好




水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


84#
發表於 12-7-1 08:21 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

7.1郊外揮手區。不想比政棍利用!西貢,今日風和日麗,正到暈





伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


85#
發表於 12-7-1 08:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+thinkpanda+於+12-07-01+發表

原帖由 molasses 於 12-07-01 發表
好呀,答你囉... 我唔信呢個場合叫兩句口號李旺陽會沉冤得雪;唔信聽日嗌兩句後日就平反咗六四;我唔想梁振 ...
講得好!完全中我心聲



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


大宅

積分: 1149


86#
發表於 12-7-1 08:28 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

唔去!今日銅鑼灣同灣仔都唔去,驚比人話係其中一員,數入遊行隊伍!




翡翠宮

積分: 78137

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-7-1 08:28 |只看該作者
行風車山好過
香港撒瑪利亞防止自殺會熱線:23892222
撒瑪利亞會熱線(多種語言)︰28960000
生命熱線︰23820000
東華三院芷若園熱線︰18281
社會福利署熱線︰23432255
醫院管理局精神健康專線(24小時精神健康熱線諮詢服務):24667350
明愛向晴熱線:18288


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


88#
發表於 12-7-1 08:30 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!





不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


子爵府

積分: 10493


89#
發表於 12-7-1 08:31 |只看該作者

回覆:ayumihamasaki 的帖子






子爵府

積分: 11830


90#
發表於 12-7-1 08:33 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

話時話佢地幾點行呀?真係怕鬼咗佢地過旺角行街會唔會受影響呢




男爵府

積分: 5755


91#
發表於 12-7-1 08:35 |只看該作者
今年我都唔會去!


水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 12-7-1 08:44 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

No no no



Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


侯爵府

積分: 21157


93#
發表於 12-7-1 08:45 |只看該作者


男爵府

積分: 7386


94#
發表於 12-7-1 08:52 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!






大宅

積分: 4358


95#
發表於 12-7-1 08:54 |只看該作者
唔想俾人利用增加人數.


複式洋房

積分: 426


96#
發表於 12-7-1 08:58 |只看該作者

回覆:7.1唔去遊行揮手區!

如果我知道有支持梁振英、反對暴力民主/拉布、為外傭顧主爭取權利、打倒泛民吃裡扒外,我一定去!

人地CY都未上台,點解咁快要話佢唔掂呢。有未講過大話的人請出來插我。況且我無介意佢潛建,如果有人治好香港我一定支持




伯爵府

積分: 17826


97#
發表於 12-7-1 08:59 |只看該作者
成家都唔去


珍珠宮

積分: 43039


98#
發表於 12-7-1 09:00 |只看該作者

回覆:貝貝 的帖子






伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


99#
發表於 12-7-1 09:02 |只看該作者

回覆 回覆:ayumihamasaki的帖子






珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


100#
發表於 12-7-1 09:04 |只看該作者

Quote:原帖由+ayumihamasaki+於+12-07-01+

原帖由 thinkpanda 於 12-07-01 發表
其實點利用法呢?
根本唔係遊行,無嗱嗱衝出馬路,你係要投訴民生,但唔係擾民!




首頁
34567...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo