自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 17448


81#
發表於 12-7-2 22:57 |只看該作者

引用:佢地申請個時,+人地警方係批咁多路比你用係

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


82#
發表於 12-7-2 22:57 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

暴民一樣




公爵府

積分: 26044


83#
發表於 12-7-2 22:58 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?






禁止訪問

積分: 17448


84#
發表於 12-7-2 23:00 |只看該作者

引用:其實可唔可以行第二度呢?+行d交通流量少d嘅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 450


85#
發表於 12-7-2 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Edithcsm+於+12-07-02+發表其

原帖由 thinkpanda 於 12-07-02 發表
如果有要求政府處理雙非既遊行,你會選擇去政府總部,定去飛鵝山攪,以免影響到人?



...





大宅

積分: 4778


86#
發表於 12-7-2 23:04 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

最好全香港停止運作,為此堆人崇高理想讓路。不知所謂。



點評

HY2007  應該每人頒個「好市民獎」:;pppp:  發表於 12-7-6 10:45


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


87#
發表於 12-7-2 23:13 |只看該作者
thinkpanda 發表於 12-7-2 23:00
如果有要求政府處理雙非既遊行,你會選擇去政府總部,定去飛鵝山攪,以免影響到人?



...
飛鵝山? 又唔駛吓吓去到咁盡嘅....., 做乜諗野要咁極端呢?我咪話交通流量少d嘅地方囉.....不過係唔好問我邊度呀, 我識好少地方o架咋.

講真丫, 我又真係覺得去政府總部都冇乜用o架..., 唔通真係俾你入去呀? 就算俾你入去, 你又想喺入面做咩呢? 次次都係擾擾攘攘, 跟住遞信咁啫, 咁你可以分開做丫嘛, 示威就喺交通流量少d嘅地方做, 跟住搵個代表去遞信咪得囉, 又冇咁擾民, 又做到指定動作勒.

點評

HY2007  認同  發表於 12-7-5 17:41


禁止訪問

積分: 1638

畀面勳章


88#
發表於 12-7-2 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3901


89#
發表於 12-7-2 23:20 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

啲人淨係識得嘈,大聲鬧人。我真係好憎!完全唔知咩叫尊重!




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


90#
發表於 12-7-2 23:22 |只看該作者
我琴日就係比佢地阻住晒, 唔敢去銅鑼灣, 點知比個客鬧囉.....遊行阻到人, 影响人地既自由囉

點評

HY2007  呢D咪係「阻人搵食」囉!  發表於 12-7-6 10:46


大宅

積分: 4459


91#
發表於 12-7-2 23:29 |只看該作者
暴民一樣, 支持香港警察

點評

HY2007    發表於 12-7-5 17:41


男爵府

積分: 7554

畀面勳章


92#
發表於 12-7-2 23:43 |只看該作者

HY2007 的帖子

我的親戚比佢地搞到有家歸不得




子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 12-7-3 00:41 |只看該作者
macca 發表於 12-7-2 21:30
唔好咁講! 我成家人冇叫佢地幫!
我都無叫佢幫..我意思係佢用呢D POINT泥搞搞陣....
我表達得唔好


子爵府

積分: 10520

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


94#
發表於 12-7-3 00:42 |只看該作者
lily233242 發表於 12-7-2 22:46
我真的不知道他幫了我什麼
我表達得唔好...我意思係佢地用呢D POINT 泥搞搞陣..
我都唔中意佢地呢班搞是搞非之人...


伯爵府

積分: 17203

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


95#
發表於 12-7-3 00:43 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?

D人冇哂理性
被71這日子洗腦了




禁止發言

積分: 27682


96#
發表於 12-7-5 17:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30303


97#
發表於 12-7-5 22:15 |只看該作者

引用:Quote:qqj+發表於+12-7-2+22:39+高下立見唔

原帖由 HY2007 於 12-07-05 發表
唔知/懷疑你係咪某政黨?
總之刁民唔攪事,安份守己既市民就會好欣慰!
...
呢度識我的jm都知係唔係,不過你就明顯d喇



點評

HY2007  點諗隨你喜歡,總之我對得住天地!  發表於 12-7-6 10:47


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 12-7-5 22:30 |只看該作者

回覆:成個港島比晒你地好唔好?






珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 12-7-5 22:53 |只看該作者
遊行人士吾係要晒成個香港島。只係需要由維園行到新政府總部。而事前早已申請。呢個係基本法賦與港人的權利。呢個係你住喺香港的自由。即等如cy搞誓師大會我不會覺得有問題。吾會話佢阻住地球轉。就算再唔鐘意佢都尊重基本法俾佢的權利。游行你可以吾去,但吾應該話人地係暴民。

點評

HY2007  補充︰我話部份人係暴民!  發表於 12-7-6 10:48


大宅

積分: 2715


100#
發表於 12-7-6 00:46 |只看該作者
回覆 imconfusing 的帖子



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo