自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11830


81#
發表於 12-8-7 18:14 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~
不如估下今次又可以去到幾多頁




男爵府

積分: 6980


82#
發表於 12-8-7 21:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+12-08-07+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?



...





公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


83#
發表於 12-8-7 21:58 |只看該作者

回覆:大家點睇在扶手電梯行走?

我自己一支公,讓;
有小朋友同行,noway⋯
我自己教仔向電梯度唔可以郁




侯爵府

積分: 20127

畀面勳章


84#
發表於 12-8-7 21:59 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~






公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


85#
發表於 12-8-7 22:01 |只看該作者

引用:唔覺有咩問題,就算跌都係人地既事,心急既

原帖由 kristyan 於 12-08-07 發表
唔覺有咩問題,就算跌都係人地既事,心急既時候我都會o係電梯行,個人認為係快過行樓梯,如果唔係o個d電路( ...
就算跌都係人地既事

你都好自私下




琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


86#
發表於 12-8-7 22:41 |只看該作者
cabobo 發表於 12-8-7 17:48
呀...可能我講漏左。我仲會咩住仔仔,同埋好多時都買左野
對於我咩住個仔同咩住野黎講,自己覺得並排同阿女 ...

既然咩住個仔, 拖住個女, 又拎咁多野, 咁應該搭LIFT嘛, 你咁一秋二"能", 架扶手電梯有咩事突然停左, 你點企都冇用, 因為你已經冇手照顧你既小朋友。
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


複式洋房

積分: 467


87#
發表於 12-8-7 22:44 |只看該作者
以往左行右企個概念太深入民心, 我平時會企一邊, 唔好阻人地, 如果趕時間我都會行.

點評

pinkdoll  agree  發表於 12-8-7 23:07


男爵府

積分: 5325


88#
發表於 12-8-7 23:04 |只看該作者

引用:月經POST又出了~~~

原帖由 180 於 12-08-07 發表
月經POST又出了~~~





子爵府

積分: 11688


89#
發表於 12-8-7 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+洛婷+於+12-08-07+發表依+d+p

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
哦…原來係咁,咁我未討論過,唔知嘛!你地啲入哂宮嘅元老級,請原諒我呢啲初黎報到啦。我以後會睇清楚先出 ...
做咩要sorry?
大家討論下姐,唔通新國民就要刨曬呢一年半截既post先開topic?以免重覆?

入正題,扶手電梯我都會靠左邊行,趕時間嘛。至於安全問題就見仁見智啦,唔小心既行樓梯都會有危險。




男爵府

積分: 6344

叻叻勳章 畀面勳章


90#
發表於 12-8-7 23:14 |只看該作者
180 發表於 12-8-7 22:41
既然咩住個仔, 拖住個女, 又拎咁多野, 咁應該搭LIFT嘛, 你咁一秋二"能", 架扶手電梯有咩事突然停左, 你點 ...

講起搭LIFT我家樓下的商場(領X旗下)差唔多7成都裝修緊,D lift封到亂曬,要用後樓梯的貨LIFT(我意思是我要去的地方,當然唔係全部),果D lift太耐,10層8層又上落貨。如果唔係點解我唔用bb車推個仔丫....係近呢2-3個月係咁
不過呢d題外話,我只係想表達個人覺得並排企我能夠拖得穩陣過上下企姐,個個唔一樣

                            我愛牛兒


子爵府

積分: 10647


91#
發表於 12-8-7 23:15 |只看該作者
趕時間一定行


子爵府

積分: 11688


92#
發表於 12-8-7 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+12-08-07+發表

原帖由 哈哈hahaha 於 12-08-07 發表
但扶手電梯係用來企,唔係行架喎,行就行樓梯啦。咁你趕時間時,會唔會喺部lift度跑呀?



...
咁又有d離題喎,比喻錯誤!
行扶手電梯可以加快速度,但係lift度跑就唔得!

就好似有d人咁,以為狂襟lift制就可以快d




子爵府

積分: 11542


93#
發表於 12-8-7 23:16 |只看該作者
其實....唔關有沒有人行電梯事,
安全計,使用電梯都應該要緊握扶手的,
唔係電梯突然停了... 也有危險....

見過最危險反而是拿行季用電梯...
在繁忙時間...有個阿伯上到頂唔夠力堆車仔去地面....但後面一堆人擁上黎喎......



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo