美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5364


81#
發表於 12-8-17 13:44 |只看該作者
LLM411 發表於 12-8-13 00:38
為何會這樣

"生完小朋友之後呢個心態會仲強烈"

我係因為唔想個仔嫌棄我.....拖住個靚媽咪...佢都有自信啲.....


水晶宮

積分: 59997

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


82#
發表於 12-8-17 14:15 |只看該作者

引用:結左婚生左仔唔等如要做一棵梅菜

原帖由 wewe 於 12-08-10 發表
結左婚生左仔唔等如要做一棵梅菜
同意都可以更靚





瑪瑙宮

積分: 139607


83#
發表於 12-8-18 17:20 |只看該作者
今日又有個靚女黎面試, 我公司有好多靚女同事, 我真係唔懶得, 否則, 真係同人地爭太遠.


大宅

積分: 1228


84#
發表於 12-8-18 17:54 |只看該作者


大宅

積分: 1448


85#
發表於 12-8-18 18:40 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

認同,我而家都努力中,但要花大多心思時間




大宅

積分: 3146


86#
發表於 12-8-18 21:04 |只看該作者

引用:唔知點解即使結左婚都不忘要扮令!!總覺得無

原帖由 LLM411 於 12-08-10 發表
唔知點解即使結左婚都不忘要扮令!!
總覺得無時無刻要保持良好既狀態~
不能偷懶....
未結婚,有穩定bf...但總係認為要keep住pretty等佢唔好以為自己無market咁老定




珍珠宮

積分: 45321


87#
發表於 12-8-18 22:36 |只看該作者
我覺得系正常啊
女人都咁噶啦~
自己扮靚靚~~自己都開心啦~


別墅

積分: 881


88#
發表於 12-8-18 23:54 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

平時真係T-shirt、短褲,烏烏wea wea,但有朋友聚會時,會打扮。即使生完B,而家仲有十幾磅肥肉未減,以前著細碼,而家中至大碼,但朋友唔會用「肥師奶」嚟形容我,通常用「富泰」。但肥就一定要減,見到以前啲衫全部都唔啱著時,真係好hurt




子爵府

積分: 11300


89#
發表於 12-8-19 00:48 |只看該作者
你就好,日日對住D靚女可以提醒自己,我公司就對住D阿毛/完全唔扮靚既,攪到我更加提唔起勁去扮靚。。。

Nancy20090615 發表於 12-8-18 17:20
今日又有個靚女黎面試, 我公司有好多靚女同事, 我真係唔懶得, 否則, 真係同人地爭太遠. ...


瑪瑙宮

積分: 139607


90#
發表於 12-8-19 01:35 |只看該作者
binbin仔 發表於 12-8-19 00:48
我對上份工都係咁, 因為牛記笠記就得, 所以都 wear 左幾年.


大宅

積分: 2378


91#
發表於 12-8-19 01:56 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!






男爵府

積分: 6790


92#
發表於 12-8-19 08:48 |只看該作者

回覆:人靠衣裝!

Agree




大宅

積分: 2450


93#
發表於 12-8-20 17:56 |只看該作者
penguinbbb 發表於 12-8-18 18:40
認同,我而家都努力中,但要花大多心思時間

齊齊加油


大宅

積分: 2450


94#
發表於 12-8-20 17:57 |只看該作者
Hildatong 發表於 12-8-19 08:48
Agree

齊齊加油


大宅

積分: 2450


95#
發表於 12-8-20 17:59 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 12-8-19 01:35
我對上份工都係咁, 因為牛記笠記就得, 所以都 wear 左幾年.

通常著下著下就懶得去點打扮!
係時候要轉換下形象了!!

點評

Nancy20090615  係呀, 試新野睇下啱唔啱自己, 好開心.  發表於 12-8-20 20:57


大宅

積分: 2450


96#
發表於 12-8-20 18:04 |只看該作者
binbin仔 發表於 12-8-19 00:48

哈,我公司d同事都好小點打扮!
但我成日會係fb/blog等等見到d女仔化妝,護膚果d!
我就會提自己唔可以懶

點評

Nancy20090615  週圍 D 人唔打扮, 會攪到自己越黎越懶執.  發表於 12-8-20 20:58


大宅

積分: 2450


97#
發表於 12-8-20 18:15 |只看該作者
happy.rita 發表於 12-8-18 23:54
平時真係T-shirt、短褲,烏烏wea wea,但有朋友聚會時,會打扮。即使生完B,而家仲有十幾磅肥肉未減,以前 ...

我覺得肥唔係重點!
只要唔好懶.....一定可以有改變

點評

Nancy20090615  係呀, 唔一定肥人著衫唔好睇.  發表於 12-8-20 20:56


大宅

積分: 2450


98#
發表於 12-8-20 18:17 |只看該作者
GCHK 發表於 12-8-18 22:36
我覺得系正常啊
女人都咁噶啦~
自己扮靚靚~~自己都開心啦~

的確有打扮過出街既感覺都唔同


大宅

積分: 2450


99#
發表於 12-8-20 18:19 |只看該作者
bingbing0810 發表於 12-8-18 21:04
未結婚,有穩定bf...但總係認為要keep住pretty等佢唔好以為自己無market咁老定



...

結唔結婚都要keep!!!!
永遠都唔可以令自己退步


大宅

積分: 2450


100#
發表於 12-8-20 18:22 |只看該作者
colorfashion 發表於 12-8-13 00:15
23X用到幾耐??
而家護膚又要買, 化妝又要有, 衫鞋代, 就算再慳, 買一次都洗幾舊了.
...

無計用到幾多啊!因為我都係第1次買~
不過今日收到一個好既回覆,就係個同事話我結完婚皮膚好左(我新婚無耐)
其實,我想講我轉左新產品!而且唔錯

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo