自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 11964


81#
發表於 12-8-19 19:18 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

為咗將來留!
但係可以試下搵吓工,睇吓會唔會有高啲人工。。搵到岩咪走囉!




男爵府

積分: 7630


82#
發表於 12-8-19 21:18 |只看該作者
本帖最後由 信媽 於 12-8-19 21:19 編輯
chsphk 發表於 12-8-19 19:12
回覆 信媽 的帖子

其實行行都是, 絕大部分公司都是, 總有這些人這些事, 只是看看程度如何. 或許這是他們自 ...

你真明白事理, 謝謝你的見解, 確實如此.


男爵府

積分: 7630


83#
發表於 12-8-19 21:23 |只看該作者
molasses 發表於 12-8-19 16:26
你可唔可以唔好對啲老臣子咁上心? 或者會好啲。因為你係經濟支柱,我怕你辭咗職又未揾到工,到時憂心家庭經 ...

真的, 經濟是另一個煩惱, 但老細安排兩位老臣子坐我旁, 真是人都顛!


男爵府

積分: 7630


84#
發表於 12-8-19 21:24 |只看該作者
fullma 發表於 12-8-19 16:31
生活無憂的話,當然揀走!因為在公司時間比在家還長!

天下烏鴉都係黑,只差在黑成點啫! 好句

真是一山還有一山高!



珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


85#
發表於 12-8-19 21:27 |只看該作者

引用:如果接受到自己返工當渡下日晨hea住應酬班

原帖由 misseleve 於 12-08-19 發表
如果接受到自己返工當渡下日晨hea住應酬班牛鬼蛇神的話咪留底,重點都係自己心態 ...
認同,最緊要過唔過到自己個関




大宅

積分: 1924


86#
發表於 12-8-19 21:30 |只看該作者

引用:留,天下烏鴉一樣黑! +

原帖由 靚靚熊太太 於 12-08-19 發表
留,天下烏鴉一樣黑!
同意




水晶宮

積分: 61647

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 12-8-19 21:31 |只看該作者
人要懂得適可而止。 有時見好就走。 別處都有生機!


別墅

積分: 907


88#
發表於 12-8-19 21:32 |只看該作者
回覆 信媽 的帖子

ADD OIL

GOOD LUCK


別墅

積分: 653


89#
發表於 12-8-19 21:41 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

睇錢份上,留!去三邊都一樣,正如jm話,天下烏鴉一樣黑




伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


90#
發表於 12-8-19 21:50 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

如果有經濟壓力,我覺得吾走好過走
走,人工好難有依家咁高。除非係專業人員,出邊依家請人都只會簡人工最低既見工者
唯有每日專心工作,令自己不想太多人仕問題




公爵府

積分: 26044


91#
發表於 12-8-19 22:18 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!






伯爵府

積分: 16822


92#
發表於 12-8-19 22:24 |只看該作者
間間公司都係咁..
打工啫,同佢講感情咩
咪當睇錢份上囉


子爵府

積分: 12300

2018復活節勳章


93#
發表於 12-8-19 22:25 |只看該作者

回覆:信媽 的帖子

會! 我處境同你差不多, 但我堅持到而家都係只要唔係自己做錯事或失職, 我會同佢地鬥長命喺公司




子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


94#
發表於 12-8-19 22:29 |只看該作者

回覆:人到中年竟要學寫辭職信, 真無奈!

Its just company politics, everywhere have ga la




公爵府

積分: 29132

畀面勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 12-8-19 22:36 |只看該作者
信媽, you're not alone. 好多人份工都是死路一條, 但若沒了工, 沒收入, 死得重快。 數數口袋中籌碼, 搏得過碼?


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


96#
發表於 12-8-19 22:39 |只看該作者
以前每日返工就係同香港同事/美國同事玩 politic, 亦見到兩派鬥到你死我活, 但最後竟然漁人得利, 可能係年紀大左, 唔想再每日周旋係呢D無聊鬥爭, 後來都係決定 give up.
所以樓主, 到處楊梅一樣花, 健康最重要.
我地唔知樓主經濟負擔有幾大, 如果儘量節流而可以負擔得到的話, 咪搵過份輕鬆D嘅工


男爵府

積分: 7630


97#
發表於 12-8-19 22:46 |只看該作者
jodyfan 發表於 12-8-19 22:36
信媽, you're not alone. 好多人份工都是死路一條, 但若沒了工, 沒收入, 死得重快。 數數口袋中籌碼, ...

真係行又死, 企又死, 兩位老臣子日日比蕉皮我食, 我最怕是無辜背上一隻大獲, 到時被人革走! 便很難再在這行番身!


男爵府

積分: 7630


98#
發表於 12-8-19 22:49 |只看該作者
小可愛11 發表於 12-8-19 22:39
以前每日返工就係同香港同事/美國同事玩 politic, 亦見到兩派鬥到你死我活, 但最後竟然漁人得利, 可能係年 ...

香港的打工仔, 真可憐! 香港的中年打工仔, 更加可憐!


禁止訪問

積分: 38802


99#
發表於 12-8-19 22:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 38802


100#
發表於 12-8-19 22:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo