自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13161

BK Milk勳章


81#
發表於 12-9-9 02:12 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

真係擔心香港下一代係國教下會變成同佢地一樣




男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


82#
發表於 12-9-9 02:13 |只看該作者

引用:我頂佢地個肺+今日我買壽司+好多人圍住個邊

原帖由 yunyan 於 12-09-09 發表
我頂佢地個肺 今日我買壽司 好多人圍住個邊 有個b6係我後面 佢入唔到黎 就一味不停勁大力咁撞我背脊 邊撞就 ...
同佢講: 買壽司啫,唔使係咪都搵對胸壓人咁cheap呀!我又唔係麻甩佬,唔會被你送幾下波餅就讓位俾你個cheap精喎




大宅

積分: 4173


83#
發表於 12-9-9 02:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yunyan+於+12-09-09+發表我頂

原帖由 幸福蔡太 於 12-09-09 發表
同佢講: 買壽司啫,唔使係咪都搵對胸壓人咁cheap呀!我又唔係麻甩佬,唔會被你送幾下波餅就讓位俾你個 ...
我最嬲係佢果句:冇錢就唔好買啦!冇病呀




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


84#
發表於 12-9-9 04:25 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

佢地勁歪理。 賤格到死!





男爵府

積分: 7132

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 12-9-9 04:39 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

有時睇唔過眼都費時出聲 佢地啲野蠻道理根本講唔通 繼續嘈又怕比人影上網 下下都比網上人審判
唉 明白妳個種無奈




男爵府

積分: 6114

好媽媽勳章 畀面勳章


86#
發表於 12-9-9 09:01 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






翡翠宮

積分: 84456

畀面勳章 BK Milk勳章


87#
發表於 12-9-9 09:34 |只看該作者
比著我...比人蝦到上面..
我唔會怕比人影唔影上網...
我一定剷到佢上天花棚...
點解要怕左佢???
一踩住我架B車..我已鬧爆佢..
唔會叫佢唔好咁玩,,話之佢跌死..理佢點玩..
總之影響到我同掂我D野就唔得..
.無錯,,我份人就係掂下都唔得既...
對住B6..我真係大方唔到架..
樓主2公婆好好心地...但B6就覺得你地好管佢地點玩..
真係好心做壞事....
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


公爵府

積分: 25555


88#
發表於 12-9-9 09:39 |只看該作者

引用:真係擔心香港下一代係國教下會變成同佢地一

原帖由 kidcute 於 12-09-09 發表
真係擔心香港下一代係國教下會變成同佢地一樣
直頭擔心啦,大家文化差異真係好大呀!我個仔以前細個唔夠高,又係成日對個扶手圈圈好大興趣,我最多都係抱住佢俾佢掂下滿足佢好奇心,後來佢大d企喺地下都想跳高掂個圈圈,即刻俾我阻止,如果唔聽即俾我鬧,呢d騷擾到別人嘅行為,點會拍手讚佢叻架?




珍珠宮

積分: 34562

2018復活節勳章


89#
發表於 12-9-9 09:41 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






大宅

積分: 4979

最關心BB問題熱投勳章


90#
發表於 12-9-9 09:54 |只看該作者
唉,遲吓香港會變成點樣


子爵府

積分: 14837


91#
發表於 12-9-9 10:00 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

我唔會驚,一定同佢鬧過。
忍佢地就係自己谷氣




子爵府

積分: 13415


92#
發表於 12-9-9 10:26 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

比我鬧爆佢,仲乜要受哩d委屈!如果我在場一定幫口!




子爵府

積分: 10470


93#
發表於 12-9-9 10:31 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

比我一定唔會怕佢,開佢拖!痴鬼線,d B6 真係唔鬧唔得架!死B6!




男爵府

積分: 8347

畀面勳章


94#
發表於 12-9-9 10:35 |只看該作者


禁止發言

積分: 86211

有「營」勳章 叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


95#
發表於 12-9-9 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47280


96#
發表於 12-9-9 10:40 |只看該作者


侯爵府

積分: 20620


97#
發表於 12-9-9 10:43 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......

我實同佢撐,道理係自己果邊,無懼比人影。




男爵府

積分: 9546


98#
發表於 12-9-9 10:43 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






禁止訪問

積分: 9523


99#
發表於 12-9-9 10:44 |只看該作者

回覆:hopeclover 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8625


100#
發表於 12-9-9 10:45 |只看該作者

回覆:第一次比B6圍住黎鬧......好委屈......






首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo