立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6424
子爵府
積分: 13024
珍珠宮
積分: 48513
積分: 8645
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 我間唔中發夢會喊醒所以緊加怕夜晚瞓覺
hunny_master 發表於 12-9-15 02:30 我成日都見到你架
積分: 41866
原帖由 子搖 於 12-09-15 發表 okok !
原帖由 pcbu 於 12-09-15 發表 睇完王力宏演唱會,興奮到而家
pcbu 發表於 12-9-15 02:31 睇完王力宏演唱會,興奮到而家
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光光,醫生玩我既
原帖由 子搖 於 12-09-15 發表 重温恐怖在線!
積分: 31510
aubmaki 發表於 12-9-15 02:33 你太依賴藥啦
原帖由 janet14 於 12-09-15 發表 我又未試過 但係訓唔到同鐵人無分別 就算訓到都好易醒eg.冷氣機聲 唉 最驚一醒就諗起佢
hunny_master 發表於 12-9-15 02:33 我而家好努力戒緊,已經有6晚冇食喇,不過啲睡眠時間好亂
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 如果食成粒第二日個頭好暈,但係食半粒又唔夠
janet14 發表於 12-9-15 02:35 唔好食啦 好傷身架知無
原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表 今晚唔敢食,聽日去老大生日會,期待左好耐,聽晚就可以見到佢,正 ...
原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表 我之前都有食,食到痴線(食2粒都可以失眠)用咗3個月介咗 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy