興趣嗜好

跳至

首頁
34567...52

尾頁
   2


男爵府

積分: 6424


81#
發表於 12-9-15 02:31 |只看該作者

回覆 回覆:aubmaki的帖子

okok !




子爵府

積分: 13024


82#
發表於 12-9-15 02:31 |只看該作者

回覆:夜貓專區(≧∇≦)

睇完王力宏演唱會,興奮到而家




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


83#
發表於 12-9-15 02:32 |只看該作者
唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光光,醫生玩我既
愛 我 就 別 傷 害 我


男爵府

積分: 8645


84#
發表於 12-9-15 02:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janet14 於 12-09-15 發表有

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
我間唔中發夢會喊醒所以緊加怕夜晚瞓覺
我又未試過 但係訓唔到同鐵人無分別
就算訓到都好易醒eg.冷氣機聲
唉 最驚一醒就諗起佢





珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 12-9-15 02:32 |只看該作者
hunny_master 發表於 12-9-15 02:30
我成日都見到你架
我呢 d 叫夜鬼
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


86#
發表於 12-9-15 02:32 |只看該作者

引用:okok+! +

原帖由 子搖 於 12-09-15 發表
okok !
抵錫




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


87#
發表於 12-9-15 02:33 |只看該作者

引用:睇完王力宏演唱會,興奮到而家 +

原帖由 pcbu 於 12-09-15 發表
睇完王力宏演唱會,興奮到而家
同我fd一樣mouth:mouth:




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 12-9-15 02:33 |只看該作者
pcbu 發表於 12-9-15 02:31
睇完王力宏演唱會,興奮到而家
聽日見老大,好緊張啊
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


89#
發表於 12-9-15 02:33 |只看該作者

引用:唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光光,醫生玩我既
你太依賴藥啦




男爵府

積分: 8645


90#
發表於 12-9-15 02:33 |只看該作者

引用:重温恐怖在線!

原帖由 子搖 於 12-09-15 發表
重温恐怖在線!
雖然我係好奇寶寶但係我都驚架 之前d七月post又唔見曬




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


91#
發表於 12-9-15 02:33 |只看該作者

引用:唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光光,醫生玩我既
我而家好努力戒緊,已經有6晚冇食喇,不過啲睡眠時間好亂




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 12-9-15 02:34 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-9-15 02:33
你太依賴藥啦
如果食成粒第二日個頭好暈,但係食半粒又唔夠
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


93#
發表於 12-9-15 02:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-09-15+發表我

原帖由 janet14 於 12-09-15 發表
我又未試過 但係訓唔到同鐵人無分別
就算訓到都好易醒eg.冷氣機聲
唉 最驚一醒就諗起佢
我都好易醒,我一日瞓4~6個鐘,電話震都會醒點解吖?感情問題?




男爵府

積分: 8645


94#
發表於 12-9-15 02:35 |只看該作者

引用:唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
唔想晚晚食安眠藥,前兩晚食左半粒又係眼光光,醫生玩我既
唔好食啦 好傷身架知無




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 12-9-15 02:35 |只看該作者
hunny_master 發表於 12-9-15 02:33
我而家好努力戒緊,已經有6晚冇食喇,不過啲睡眠時間好亂
今晚唔敢食,聽日去老大生日會,期待左好耐,聽晚就可以見到佢,正
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


96#
發表於 12-9-15 02:36 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-9-15+02:33+你太

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
如果食成粒第二日個頭好暈,但係食半粒又唔夠
係呀,我都係枕住食半粒,都瞓到。但係就真係唔想再依賴啦




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


97#
發表於 12-9-15 02:36 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-9-15+02:33+你太

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
如果食成粒第二日個頭好暈,但係食半粒又唔夠
我之前都有食,食到痴線(食2粒都可以失眠)用咗3個月介咗




珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


98#
發表於 12-9-15 02:37 |只看該作者
janet14 發表於 12-9-15 02:35
唔好食啦 好傷身架知無
我媽都叫我唔好食,但唔食我又瞓唔到
愛 我 就 別 傷 害 我


珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


99#
發表於 12-9-15 02:37 |只看該作者

引用:Quote:hunny_master+發表於+12-9-15+02:33+

原帖由 kitwong 於 12-09-15 發表
今晚唔敢食,聽日去老大生日會,期待左好耐,聽晚就可以見到佢,正 ...
邊個係老大呀?




珍珠宮

積分: 31510

畀面勳章


100#
發表於 12-9-15 02:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kitwong+於+12-09-15+發表如

原帖由 aubmaki 於 12-09-15 發表
我之前都有食,食到痴線(食2粒都可以失眠)用咗3個月介咗



...
我食半粒,枕住寫咗10個月,戒咗6晚,應該仲要一排




首頁
34567...52

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo