烹飪搵食

跳至

首頁
34567...21

尾頁
   167


男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


81#
發表於 12-10-5 00:22 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

我想問下我今日浸左已經第3日,但同尋日相比唔係多好多水出黎


大宅

積分: 4320


82#
發表於 12-10-5 00:24 |只看該作者

回覆:yammi212 的帖子

其實都係兩星期便可收成,我會手多搖下佢。
如果想酒味不太濃,可以開下蓋;但我好少咁做,怕污染了出黑毛便成樽要棄置。




大宅

積分: 4320


83#
發表於 12-10-5 00:25 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

要視水果本身是否多汁的類型,放樽的地方溫度如何。




男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


84#
發表於 12-10-5 00:54 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

我浸橙,西柚,檸檬羅,只係放係廚房個架到,甘我駛唔駛攪下佢?
1349369628351.jpg



珍珠宮

積分: 44373


85#
發表於 12-10-5 03:16 |只看該作者
doggiemama01 發表於 12-9-26 23:14
酸酸甜甜,好味!
想請教一下,收成後係要入返玻璃瓶,定係膠樽都得架?
輸入搜索內容


大宅

積分: 4320


86#
發表於 12-10-5 07:26 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

本帖最後由 doggiemama01 於 12-10-5 09:26 編輯

唔好攪佢,密封佢放兩星期就收成。





大宅

積分: 4320


87#
發表於 12-10-5 07:46 |只看該作者

回覆:anna_my_baby 的帖子

玻璃瓶。




男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


88#
發表於 12-10-5 11:39 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

甘我唔理佢啦,等兩星期收成

點評

doggiemama01  質落灶底冇眼睇佢, 等收成就OK~  發表於 12-10-5 11:43


大宅

積分: 4851

2018復活節勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


89#
發表於 12-10-5 16:45 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

請問浸完嘅生果好吾好食?

點評

doggiemama01  食得! 做水果餅餡/雜果賓治都好正~~~~  發表於 12-10-5 16:53


大宅

積分: 2527


90#
發表於 12-10-5 21:48 |只看該作者

引用:甘我唔理佢啦,等兩星期收成

原帖由 fdcm 於 12-10-05 發表
甘我唔理佢啦,等兩星期收成
要4日後有泡要打開呀!唔糸勁酒味呀!




大宅

積分: 2527


91#
發表於 12-10-5 21:55 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

今日收成了!
1349445214750.jpg


大宅

積分: 2527


92#
發表於 12-10-5 21:57 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!






大宅

積分: 4320


93#
發表於 12-10-5 21:58 |只看該作者

回覆:Boborachel 的帖子

好味??




男爵府

積分: 6235

2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 遊學勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


94#
發表於 12-10-5 22:56 |只看該作者

回覆:Boborachel 的帖子

甘如果無泡呢?因為今日第四日都無泡,只係冰糖溶左小小


大宅

積分: 3004


95#
發表於 12-10-5 22:59 |只看該作者

引用:請參考以下這位媽媽的blog,便明白是怎麼釀

原帖由 doggiemama01 於 12-09-27 發表
請參考以下這位媽媽的blog,便明白是怎麼釀酵素的了:
http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI ...
條link開唔到喎!




大宅

積分: 4320


96#
發表於 12-10-5 23:04 |只看該作者

回覆:fdcm 的帖子

你用咩生果?




珍珠宮

積分: 46529

2024年龍年勳章 畀面勳章


97#
發表於 12-10-5 23:05 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!

第四日,已見好多泡泡,但面層有d 黃色ge 東西…有無問題?
1349449428273.jpg

Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 4320


98#
發表於 12-10-5 23:09 |只看該作者

回覆:Mius0403 的帖子

http://blog.yahoo.com/_KFPWIA56U7GZILEJBEBSMAWJHI/articles/page/1


試下呢條,再睇酵素之旅。




大宅

積分: 4320


99#
發表於 12-10-5 23:10 |只看該作者

回覆:hinhin_ma 的帖子

冇黑毛就唔怕。




寶石宮

積分: 281776


100#
發表於 12-10-5 23:23 |只看該作者

回覆:狗媽媽的菠蘿奇異果酵素收成了!




首頁
34567...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo