時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 4836


81#
發表於 12-10-3 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49949

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


82#
發表於 12-10-3 14:09 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Support




子爵府

積分: 11428

畀面勳章


83#
發表於 12-10-3 15:03 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

Agree




禁止訪問

積分: 177


84#
發表於 12-10-6 17:31 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗 (個人想法,要插就插啦)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1499


85#
發表於 12-10-6 19:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


86#
發表於 12-10-7 00:18 |只看該作者
@.@!!! 發表於 12-10-6 19:04
如果有人認為門面一定做而讚成10/1依舊放煙花的話. 這樣想法真的門面得很. 要做門面功夫先請強國人 - 不要 再做出羞愧的事而揚明在國際.

請於品味, 修養, 品格, 個人及公眾衛生, 公德心, 紀律...........做下門面工夫吧!...

順順利利 大吉大利       


禁止訪問

積分: 4836


87#
發表於 12-10-7 08:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17483


88#
發表於 12-10-7 09:57 |只看該作者

引用:其實我覺得係兩回事,+意外個個都唔想發生,+

原帖由 tsewong 於 12-10-02 發表
其實我覺得係兩回事, 意外個個都唔想發生, 我都好心傷

但放煙花係旅遊推廣節目之一, 年年都有好多人 ...
我都係咁諗。我會記住慘痛嘅經歷,但人亦不能永遠活在過去。在生的人仍然要繼續生活。



You think the only people who are people
Are the people who look and think like you
But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew
-- Colors Of The Wind

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo