烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   5


男爵府

積分: 5392


81#
發表於 12-10-14 17:58 |只看該作者
我嘜都吾識, 想問下105T整粒粒芝士或提子包, 係咪放晒D料+提子或芝士入去按製就OK, 定係要等到幾時先放提子?
[


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


82#
發表於 12-10-14 18:14 |只看該作者
Win0501 發表於 12-10-14 17:58
我嘜都吾識, 想問下105T整粒粒芝士或提子包, 係咪放晒D料+提子或芝士入去按製就OK, 定係要等到幾時先放提子 ...
芝士粒粒要選有鈴聲乾果提示,鈴聲嚮時要自己手動落焊;提子乾就可以放入乾果格內,當你選項有乾果時,到時到候,乾果格便會自動打開!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


83#
發表於 12-10-14 18:14 |只看該作者
Win0501 發表於 12-10-14 17:58
我嘜都吾識, 想問下105T整粒粒芝士或提子包, 係咪放晒D料+提子或芝士入去按製就OK, 定係要等到幾時先放提子 ...
有時間睇下本說明書,書內寫得好清楚 !


男爵府

積分: 5392


84#
發表於 12-10-23 22:43 |只看該作者
我未買機嘅, 見好多人都讚呢款好, 所以打算買105T, 因我嘜都吾識, 所以做定功課先! 想問下部機要加火牛, 火牛插拖板OK嗎? 因沒有入牆電掣.

[


珍珠宮

積分: 37201


85#
發表於 12-10-23 22:47 |只看該作者

引用:我未買機嘅,+見好多人都讚呢款好,+所以打算

原帖由 Win0501 於 12-10-23 發表
我未買機嘅, 見好多人都讚呢款好, 所以打算買105T, 因我嘜都吾識, 所以做定功課先! 想問下部機要加火牛, 火 ...
拖板只插火牛冇問題,唔好再加其他電器




子爵府

積分: 11913


86#
發表於 12-10-23 23:09 |只看該作者

引用:HK+Panasonic+要打靶! 轉CEO啦!咁大個市

原帖由 cheapbombom 於 12-10-09 發表
HK Panasonic 要打靶!
轉CEO啦!咁大個市㘯咁大條財路唔識開拓
我由今年二月用P103用到今時今日,超滿意, ...
之前有post話年尾會出行貨啦!




大宅

積分: 2028


87#
發表於 12-10-23 23:55 |只看該作者

回覆:panasonic bms105T 已經出咗!

我睇完d個post係台北立即買左!




男爵府

積分: 5392


88#
發表於 12-10-24 11:44 |只看該作者
kcPooh 發表於 12-10-23 23:55
我睇完d個post係台北立即買左!

我有朋友剛去了台灣, 請問台灣買同找代購買差幾多?
[


男爵府

積分: 5392


89#
發表於 12-10-24 11:48 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-10-23 22:47
拖板只插火牛冇問題,唔好再加其他電器

THANKS. 明白了.


年尾香港出P仔. 真的? 咁就等多陣, 吾使拖火牛!
[


珍珠宮

積分: 37201


90#
發表於 12-10-24 12:35 |只看該作者

引用:Quote:kcPooh+發表於+12-10-23+23:55+我睇

原帖由 Win0501 於 12-10-24 發表
我有朋友剛去了台灣, 請問台灣買同找代購買差幾多?
代購$1660,運費$187(偏遠地區+$30)
唔知台灣百貨公司賣幾錢,部機有成6.5公斤重




珍珠宮

積分: 37201


91#
發表於 12-10-24 12:36 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-10-23+22:47+拖

原帖由 Win0501 於 12-10-24 發表
THANKS. 明白了.
聽聞會出,但唔知乜model




大宅

積分: 2028


92#
發表於 12-10-24 12:45 |只看該作者

引用:Quote:kcPooh+發表於+12-10-23+23:55+我睇

原帖由 Win0501 於 12-10-24 發表
我有朋友剛去了台灣, 請問台灣買同找代購買差幾多?
其實同代購價錢差不多




珍珠宮

積分: 37201


93#
發表於 12-10-24 13:04 |只看該作者

引用:我睇完d個post係台北立即買左! +

原帖由 kcPooh 於 12-10-23 發表
我睇完d個post係台北立即買左!





男爵府

積分: 6413

hashtag影視迷勳章


94#
發表於 12-10-24 18:17 |只看該作者


民房

積分: 4


95#
發表於 12-10-27 17:32 |只看該作者
回覆 吉蒂小豬 的帖子

請問係邊到買到$17XX,可否比條link?唔該.


大宅

積分: 1989


96#
發表於 12-10-27 17:50 |只看該作者

回覆:panasonic bms105T 已經出咗!

請問各位日本版105同台灣版105T是否一樣?
Thank you!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo